nee,Gymnasium,de persoon zelf is ook heel intelligent maar alleen z'n gedrag niet echt doordat ie adhd heeft...heb een beetje ik medelijden met hemquote:
jijquote:Op woensdag 14 november 2012 20:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]lief doen ja. Ik ben een van hen.
16.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:50 schreef Cremetje het volgende:
[..]
oke oke,16,niet schrikken he...
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:50 schreef Cremetje het volgende:
[..]
oke oke,16,niet schrikken he...
dat bedoel ik nou..maar op wat baseer je dat?het enige wat je weet over mn klas is over dat 'probleemkind' en hij heeft dan ook echt exreem grote problemen naast het feit dat hij adhd heeft...??quote:
hm ik dacht het door de woorden lkkr en jaah en je mentor zei..blablablaquote:Op woensdag 14 november 2012 20:56 schreef Cremetje het volgende:
[..]
dat bedoel ik nou..maar op wat baseer je dat?het enige wat je weet over mn klas is over dat 'probleemkind' en hij heeft dan ook echt exreem grote problemen naast het feit dat hij adhd heeft...??
Veroordelen van mensen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hm ik dacht het door de woorden lkkr en jaah en je mentor zei..blablabla
vooroordelenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:59 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Veroordelen van mensen.![]()
Ps wie is die schone deerne die jij als plaatje hebt?
Smooth.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:59 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Veroordelen van mensen.![]()
Ps wie is die schone deerne die jij als plaatje hebt?
lkkr schreef ik duquote:Op woensdag 14 november 2012 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hm ik dacht het door de woorden lkkr en jaah en je mentor zei..blablabla
Mooie oma, ik wist niet dat ze in haar tijd al zulke foto-technieken hadden.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vooroordelen![]()
p.s mijn oma in haar jonge jaren
Oh, toen ik jong was wilde ik een roos plukken voor mijn moeder, maar de doorns hebben me toen goed te grazen genomen. Maar voor jou, voor jou zou ik blijven plukken totdat er niets meer over is van mijn huid.quote:
vooroordelenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:03 schreef Cremetje het volgende:
[..]
lkkr schreef ik du
s omdat dat iets sneller schrijft en jaah zeg ik eigenlijk altijd...veroordelen...
ja, ze konden meer in die tijd dan je denktquote:Op woensdag 14 november 2012 21:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Mooie oma, ik wist niet dat ze in haar tijd al zulke foto-technieken hadden.
[..]
Oh, toen ik jong was wilde ik een roos plukken voor mijn moeder, maar de doorns hebben me toen goed te grazen genomen. Maar voor jou, voor jou zou ik blijven plukken totdat er niets meer over is van mijn huid.
En jij doet Gymnasiumquote:Op woensdag 14 november 2012 21:03 schreef Cremetje het volgende:
[..]
lkkr schreef ik du
s omdat dat iets sneller schrijft en jaah zeg ik eigenlijk altijd...veroordelen...
Wel tof dat je oma ook al foto's kon bijwerken naar 60/60 pixels zonder kwaliteit te verliezen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja, ze konden meer in die tijd dan je denkt
ja, ze was me er eentjequote:Op woensdag 14 november 2012 21:07 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Wel tof dat je oma ook al foto's kon bijwerken naar 60/60 pixels zonder kwaliteit te verliezen.
Hoe heet ze?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja, ze was me er eentje
Dus omdat ik zogenaamd lui ben ben ik 13 en ben ik gelijk lui als ik lkkr schrijf?ik zit op fok hoor,ik maak geen schoolwerk en trouwens afkortingen zijn er om gebruik van te maken en ik zit op mn mibiel dus dat is gwnvveel handiger en...ik werk hard genoeg,ik moet 3 uur per dat leren en ik heb ook nog een bijbaaj kom op zeg..quote:Op woensdag 14 november 2012 21:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vooroordelen
met andere woorden, je bent gewoon lui
hij heeft adhd en nog meer problemen,of bedoel je de klas?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:08 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/243624]Haque[/urlo] het volgende:
ik dacht 11, dit is wel heeel erg kinderachtig voor 16 zeg
lkkr is geen afkorting, dat is gewoon straattaal die 13 jarige op msn gebruiken om stoer over te komen, ik ga ook naar school en heb ook een bijbaan, zit ook mobiel en ik heb ook tijd om lekker voluit te schrijven.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:13 schreef Cremetje het volgende:
[..]
Dus omdat ik zogenaamd lui ben ben ik 13 en ben ik gelijk lui als ik lkkr schrijf?ik zit op fok hoor,ik maak geen schoolwerk en trouwens afkortingen zijn er om gebruik van te maken en ik zit op mn mibiel dus dat is gwnvveel handiger en...ik werk hard genoeg,ik moet 3 uur per dat leren en ik heb ook nog een bijbaaj kom op zeg..
je zu/t het toch nooit snappen...quote:Op woensdag 14 november 2012 21:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lkkr is geen afkorting, dat is gewoon straattaal die 13 jarige op msn gebruiken om stoer over te komen, ik ga ook naar school en heb ook een bijbaan, zit ook mobiel en ik heb ook tijd om lekker voluit te schrijven.
Stop eens met die komma'squote:Op woensdag 14 november 2012 21:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lkkr is geen afkorting, dat is gewoon straattaal die 13 jarige op msn gebruiken om stoer over te komen, ik ga ook naar school en heb ook een bijbaan, zit ook mobiel en ik heb ook tijd om lekker voluit te schrijven.
Ik kan niet praten en ademhalen tegelijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan niet praten zonder adem te halen.
Daarvoor zijn ook leestekens zoals punten bedacht.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan niet praten zonder adem te halen.
wie doet er nou een punt in het midden van een zin?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:21 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Daarvoor zijn ook leestekens zoals punten bedacht.
Je zin was al afgelopen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie doet er nou een punt in het midden van een zin?
Neequote:Op woensdag 14 november 2012 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel
ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:28 schreef Rivalo het volgende:
[..]
http://www.beterspellen.nl/website/index.php?pag=226
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Mooie oma, ik wist niet dat ze in haar tijd al zulke foto-technieken hadden.
[..]
Oh, toen ik jong was wilde ik een roos plukken voor mijn moeder, maar de doorns hebben me toen goed te grazen genomen. Maar voor jou, voor jou zou ik blijven plukken totdat er niets meer over is van mijn huid.
Zeg je oma dat ik haar vagina met klemmen open zou willen zetten en er dan met mijn hele vuist in zou willen gaan. Zo schattig is ze op die foto :$ :$quote:Op woensdag 14 november 2012 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja, ze konden meer in die tijd dan je denkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |