Bij het eten drinkt ie gewoon halve litertjes Euroshopper/Schultenbrauquote:
Despicable Me 2quote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
2013 wordt een bazen jaar qua films:
• Iron man 3
• The Hangover III
• Man of Steel
• Despicable Me 2![]()
• The Wolverine
• 300: Rise of an Empire
• Sin City: A Dame to Kill For
War of the Worlds ripoffquote:Op donderdag 15 november 2012 21:30 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee man, Cloverfield was awesome. Kan niet wachten op deel 2. Alleen is er amper wat bekend over deel 2
Allebeiquote:Op donderdag 15 november 2012 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je gewoon melk bij je koekje?
Zal dat nooit begrijpen hè, bier of vooral wijn bij je eten. Ultiem ranzigquote:Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bij het eten drinkt ie gewoon halve litertjes Euroshopper/Schultenbrau
War of the Worlds was een slechte reboot van het origineel. En Tom Cruisequote:Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
War of the Worlds ripoff.
[..]
Allebei.
Lekker wijntje bij je vlees / vis / pasta (vraag me niet wat voor soort waarbij hoortquote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal dat nooit begrijpen hè, bier of vooral wijn bij je eten. Ultiem ranzig. Gewoon sap of fris
.
Denk het wel, iedereen zei dat deel 2 het eerste deel niet zou kunnen overtreffen. Is ze aardig goed gelukt, vind ikquote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef JackieBrown het volgende:
Ik vraag me trouwens serieus af of The Hangover III nog iets kan worden
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nice ik zie dat Batman TDKR in 1080p te downloaden is. Werd tijd.
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal dat nooit begrijpen hè, bier of vooral wijn bij je eten. Ultiem ranzig. Gewoon sap of fris
.
Dikke care soms schenk ik het gewoon in een glas voor frisdrankquote:Op donderdag 15 november 2012 21:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als het in zo'n glas zit kan het al niet veel goeds zijn.
Canei / witte huiswijn van de AH
Ik was keihard aan het trainen mattie.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:26 schreef ThaTim het volgende:
eh jb ik kijk wel moet de nieuwste ook nog zien, kijken we saampjes wel nu etha druk is met BO II
Canei lusu met JB altijd feest woohooquote:Op donderdag 15 november 2012 21:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Canei trouwens!
Lambrusco. Nóg cheaper, en teminste wel goed te zuipen
.
Vind Canei nog best te drinken, martini bianco, martini asti... lekker zoetquote:Op donderdag 15 november 2012 21:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Canei trouwens!
Lambrusco. Nóg cheaper, en teminste wel goed te zuipen
.
I don't even ...quote:Op donderdag 15 november 2012 21:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Snap je dit wel?
[ afbeelding ]
Als je van zoet houdt moet je Lambrusco juist lekker vinden. Dat is zo'n mousserende wijn en sowieso zoeter dan Canei. Kost ook echt ¤2 maarquote:Op donderdag 15 november 2012 21:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vind Canei nog best te drinken, martini bianco, martini asti... lekker zoet
Wou ook opscheppen met een kaolo dure, maar dacht lamaquote:Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echte bazen drinken een Henri Jayer Richebourg Grand Cru.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |