quote:Op donderdag 15 november 2012 13:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tevens krioro-chick.
[ afbeelding ]
![]()
Tevens krioro-chick.
[ afbeelding ]
![]()
Tevens krioro-chick.
[ afbeelding ]
![]()
Als je 50 shades of black hebt ben ik 25 zo ongeveer hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 18:17 schreef Ethanolic het volgende:
Zo zou je dWc niet zien in het donker #negergrapjes.
Hij was gewoon makkelijk okquote:Op donderdag 15 november 2012 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je 50 shades of black hebt ben ik 25 zo ongeveer hoor. Vlgs mij ben ik pcies zelfde als JB zelfs
.
Wutttt rugklachten alles.quote:
No stress tokquote:Op donderdag 15 november 2012 18:28 schreef Ethanolic het volgende:
Hij was gewoon makkelijk okwas geen directe aanval ofzo
Wel altijd leuk als die jehova's hier aan de deur komen. Had een keer echt dat ik voor het raam stond te kijken omdat diegene zo zwart was dat ik het echt niet zag (totdat hij zijn mond open deed)
Nope, heb je linkje?quote:Ken je die nieuwe commercial, van die vrouw die aan haar man vraagt of ze een borstverkleining vergoed zou krijgen. Die man![]()
Heb je nog wat Put It In My Video-achtige muzak om mijn aanstaande winterdepressie te doorstaan?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
And you smell good just like some neeeeew shoooeeeees.
Ik heb muziek afgezworen.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je nog wat Put It In My Video-achtige muzak om mijn aanstaande winterdepressie te doorstaan?
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb muziek afgezworen.
Nope zal even opletten als hij weer op komt.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No stress tok. Soms zie je wel van die figuren met een aubergine-tint ja
.
[..]
Nope, heb je linkje?
Van welk topic van Ensaf was die ookalweer?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Geen idee, maar zijn paints waren echt meesterlijk, mede door dit soort saillante detailsquote:Op donderdag 15 november 2012 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
Van welk topic van Ensaf was die ookalweer?
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:26 schreef ThaTim het volgende:
eh jb ik kijk wel moet de nieuwste ook nog zien, kijken we saampjes wel nu etha druk is met BO II
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |