Weet ik niet want ze wilden niet vooruitquote:Op woensdag 14 november 2012 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf... ezels van 1.70???
Maar ik bedoel meer hobbelige gangen
Het boeit me niet echt zo heel veel hoor, ik dacht alleen dat het wenselijk was om de OP up-to-date te houden.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
Een neuk geven om een OP. Ik vind het eerder hinderlijk dat het de oorzaak is dat ik nog meer moet scrollen.
Misschien waren die beesten toch niet ingeredenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik niet want ze wilden niet vooruit! Er was hier altijd ezeltjesdag voor kinderen, hadden ze grijze ezels die wel getraind waren en 2 zwarte ezels die gewoon losliepen op het terrein. Vriendin en ik hielpen daar en toen zeiden ze van ja ga er maar op aangezien we kunnen paardrijden, viel tegen
Shitlandersquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:50 schreef 2NutZ het volgende:
Damn zit al de hele tijd spa fruit te drinken van 20-10-2012
Jawel dat wel want anders kan je toch niet op hun rug zitten zonder dat je meteen een hele rodeo hebt?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien waren die beesten toch niet ingereden![]()
Beetje typisch gedrag wel
Nu ga je doodquote:Op woensdag 14 november 2012 19:50 schreef 2NutZ het volgende:
Zou ik nu gaan muteren ofwah?quote:
Boeiend, dat zou je in de winter volgend jaar ook nog best kunnen drinkenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:50 schreef 2NutZ het volgende:
Hopelijk krijg je spa fruit-gerelateerde superkrachten.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:50 schreef 2NutZ het volgende:
Kan ook zijn dat ze zo onder de indruk zijn dat ze stil blijven staanquote:Op woensdag 14 november 2012 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel dat wel want anders kan je toch niet op hun rug zitten zonder dat je meteen een hele rodeo hebt?
Ja, schijnt een echte fok meet te zijn, geen idee wie wat waar..quote:Op woensdag 14 november 2012 20:03 schreef Ezio het volgende:
Wat is trouwens het verhaal achter dit filmpje?
Is dit echt een FOK!meet? heb het al zo vaak gezien, maar ik weet er eigenlijk niks over
Haha nee, ze bleven gewoon stronteigenwijs gras etenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze zo onder de indruk zijn dat ze stil blijven staan![]()
Soms gebeurd dat ook met jonge paarden
Serieus?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, schijnt een echte fok meet te zijn, geen idee wie wat waar..
"Ik negeer deze shit gewoon."quote:Op woensdag 14 november 2012 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha nee, ze bleven gewoon stronteigenwijs gras eten
Ezels zijn juist notoir om hun koppige gedrag aka stil blijven staan.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel dat wel want anders kan je toch niet op hun rug zitten zonder dat je meteen een hele rodeo hebt?
Dat is lang niet het ergste filmpje van FOK!kersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |