quote:Op woensdag 14 november 2012 21:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarom?
Mijn haters zijn in de meerderhei...jouw vrolijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hannah's gonna get thisquote:Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Slecht van je...
Welk seizoen dan?
quote:
victoria's secret modellen?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
Weet ik tog.
Selena Gomez stikjaloers op Miley CyrusLekker voor je Selena!
Vieze hoer dat je bent.
Je zou haar toch niet doen met haar korte haren.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef Ro-ald het volgende:
AppelCake ik heb Miley verkracht en vermoord in de bosjes.
Ik zou volgens bijna iedereen hier,elke meid raken.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je zou haar toch niet doen met haar korte haren.
Dunzak.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Chocolade pepernoten
Inb4 vreetzak/dikzak
Ik vind kruidnoten lekkerder.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Chocolade pepernoten
Inb4 vreetzak/dikzak
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zou volgens bijna iedereen hier,elke meid raken.
Ja inderdaad ze heeft wel een mooi lichaam.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan gewoon zak over haar hoofd en naar haar benen kijken en haar hoofd is zo vergeten
Ze deed sowieso al altijd hairextensions dragen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
Of ze moet gewoon een pruik dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |