ja s goedquote:Op woensdag 14 november 2012 20:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
breng maar paar goede spalken mee voor de beentjes
als ik nie kan winnen breng ik wel matties mee zit toch vlakbij op school
Ik heb je back als er fittie is abi, reageer nog even op mijn vraag!!!quote:
met shrugs niet, ben 16 en ben pas 2 maanden bezig, shrug met 30:)quote:Op woensdag 14 november 2012 20:42 schreef ChesterPerry het volgende:
Dumbells tot 40 is meer dan genoeg.
Heeyquote:Op woensdag 14 november 2012 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ro-ald liefje, hoe was de kamer?
Waren de mensen aardig met wie je het moet delen of heb je ze niet ontmoet?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heeyoh ja zag er wel netjes uit allemaal,maar moet er nog even over nadenken.
Het is een gezamenlijke woning heb wel een eigen kamer,maar huiskamer,badkamer,keuken is delen.
Ik heb ze nog niet ontmoet. Ja hoe groot precies kan ik niet aangeven,maar zag er wel gewoon ruim uit. Eigen koelkast erin en zo.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waren de mensen aardig met wie je het moet delen of heb je ze niet ontmoet?
En hoe groot is jouw kamer dan?
Nicequote:Op woensdag 14 november 2012 20:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet ontmoet. Ja hoe groot precies kan ik niet aangeven,maar zag er wel gewoon ruim uit. Eigen koelkast erin en zo.
iyi aksamlarquote:Op woensdag 14 november 2012 20:44 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik heb je back als er fittie is abi, reageer nog even op mijn vraag!!!
Ja weet niet eigenlijk. Eerst maar even afwachten of er wel sowieso plek is.quote:
Alleen als ik op een positie sta waar die zon volop in me bakkes schijnt.. verder nooitquote:Op woensdag 14 november 2012 20:53 schreef ChesterPerry het volgende:
Ey Taexon draag jij zonnebril tijdens het werk?
omfg nice man, met een beetje geluk word je rijkquote:Op woensdag 14 november 2012 20:52 schreef Taexon het volgende:
Had net toch foto's van skimboard rail geplaats... ook op wat skimboard forums gegooit en ben nu benadert door een nog al bekend amerikaans bedrijf in de skimboard scene, moet morgen het een en andere doorsturen aangezien ze geintereseerd zijn in een grote productie omdat mijn rail zo weinig weegt en opklapbaar is
.
Kijken wat we hier uit kunnen halen
Tofquote:Op woensdag 14 november 2012 20:52 schreef Taexon het volgende:
Had net toch foto's van skimboard rail geplaats... ook op wat skimboard forums gegooit en ben nu benadert door een nog al bekend amerikaans bedrijf in de skimboard scene, moet morgen het een en andere doorsturen aangezien ze geintereseerd zijn in een grote productie omdat mijn rail zo weinig weegt en opklapbaar is
.
Kijken wat we hier uit kunnen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |