Kusje voor jou dan.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:13 schreef krullenbolletje het volgende:
Oh het gaat hier weer over miley nevermind
Jah, emo's vallen op jongere mannen jwz.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, want je kent haar zo goed
Je bent al 100x naast haar wakker geworden.
sta ons bij krul, hallo overigensquote:Op woensdag 14 november 2012 22:13 schreef krullenbolletje het volgende:
Oh het gaat hier weer over miley nevermind
alles beter dan die kut miley en die andere kut disney sterren...quote:
En melk heb je nodig voor pannenkoeken.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
alles beter dan die kut miley en die andere kut disney sterren...
koeien it is
een koe geeft melk
Doutzen is mooi.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Gvd, reclame van Doutzen blijft tering schijt irritant nep. "en ik ben boos", nee flikker op, je wilt meer beroemdheid
kijk, we komen al ergensquote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En melk heb je nodig voor pannenkoeken.![]()
maakt niet uit. ze is lekkerquote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Gvd, reclame van Doutzen blijft tering schijt irritant nep. "en ik ben boos", nee flikker op, je wilt meer beroemdheid
dit is PUB geen klaagbaakquote:Op woensdag 14 november 2012 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben AJ en ik ben boos.
Want jullie kijken alleen maar naar iemand of ze lekker is, en luisteren niet naar mijn klacht
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben AJ en ik ben boos.
Want jullie kijken alleen maar naar iemand of ze lekker is, en luisteren niet naar mijn klacht
Hoeveel staat het?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:20 schreef Ro-ald het volgende:
Nederland - Duitsland saaie wedstrijd
godverkut, vergetenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:20 schreef Ro-ald het volgende:
Nederland - Duitsland saaie wedstrijd
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kijk, we komen al ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |