Die auto met dat hooiquote:
Sorryquote:Op woensdag 14 november 2012 15:58 schreef Samzz het volgende:
Foto is al weg![]()
.
Nee, ik vind het in principe niet erg dat iemand het doet, als diegene hem ook maar weghaalt als ik het vraag. Wat dus gebeurd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Maakt niet uitquote:
Onmeunig groot ookquote:Op woensdag 14 november 2012 16:00 schreef muhahaha het volgende:
Erwin, kon dat niet in een spoiler?
Donequote:Op woensdag 14 november 2012 16:00 schreef muhahaha het volgende:
Erwin, kon dat niet in een spoiler?
Is niet, die gast liep gewoon verder trouwensquote:Op woensdag 14 november 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
Fucking hellIk hoop dat het stukje op 4:51 versneld is
Ik doe nog wel meequote:Op woensdag 14 november 2012 15:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Tot zover mijn Movember snor![]()
[ afbeelding ]
Ja inderdaadquote:Op woensdag 14 november 2012 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is niet, die gast liep gewoon verder trouwens
Ik heb je gesponsord... Met ons geldquote:Op woensdag 14 november 2012 16:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik doe nog wel mee
Maar bijna niemand sponsort mij![]()
Hier nog vrijwilligers?
Ja, das zo on-efficientquote:Op woensdag 14 november 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb je gesponsord... Met ons geld
Dat is tegen prostaatkankerquote:Op woensdag 14 november 2012 16:05 schreef Samzz het volgende:
Waarvoor is dat eigenlijk? Die snor laten staan.
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb je gesponsord... Met ons geld
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, das zo on-efficient
En voor lul lopen, en betalen...
Geld inzamelen voor prostaat-kanker-onderzoek.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:05 schreef Samzz het volgende:
Waarvoor is dat eigenlijk? Die snor laten staan.
Ja sorry ik was blutquote:
Ik ben heul nie luiquote:Op woensdag 14 november 2012 16:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geld inzamelen voor prostaat-kanker-onderzoek.
Ik noem het een sponsor-loop voor luie mannen
Ja die was vaag man, ook met dezelfde snelheidquote:Op woensdag 14 november 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
Die auto die op z'n dak het beeld door geschoven komt
Erwin is niet rijk want dan had ie FOK! wel gekochtquote:Op woensdag 14 november 2012 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry ik was blut
inb4 golddigger-reacties
Ik had het over Cryothicquote:Op woensdag 14 november 2012 16:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Erwin is niet rijk want dan had ie FOK! wel gekocht
Ik ben idd niet rijk, dat zal ik bij PostNL ook nooit wordenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Erwin is niet rijk want dan had ie FOK! wel gekocht
Echt wat een debielen zitten er tussenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja die was vaag man, ook met dezelfde snelheid
quote:
Serieusquote:Op woensdag 14 november 2012 16:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geld inzamelen voor prostaat-kanker-onderzoek.
Ik noem het een sponsor-loop voor luie mannen
Owjaquote:
Alleen de baasquote:Op woensdag 14 november 2012 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben idd niet rijk, dat zal ik bij PostNL ook nooit worden
Ja, dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 14 november 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt wat een debielen zitten er tussen
Een snor helpt tegen prostaatkanker? Dat is cool.quote:
Jaquote:Op woensdag 14 november 2012 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heb ik het beter gedaan he?Collecteren voor de diertjes.. EN in beweging zijn
Net als plaatjes tegen kanker op facebook sharen. Ik was meteen genezenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een snor helpt tegen prostaatkanker? Dat is cool.
De managers idd, die worden rijk over de ruggen van.quote:
Daar kijk ik dan wat minder graag naar, aangezien er mensen overlijden. Maar die rare fratsen in het verkeer in Rusland zijn wel hilarisch.quote:
Ik hoop het voor je.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De managers idd, die worden rijk over de ruggen van.
Gelukkig ben ik rijk van binnen
En bovendien gelukkig.
heb ik een webshop die leuk loopt, en dat ik straks hopelijk PostNL en hun kut beleid kan verlaten
Dumpert had van de week een 66 minuten durende compilatie, jesus christusquote:Op woensdag 14 november 2012 16:11 schreef twi het volgende:
[..]
Daar kijk ik dan wat minder graag naar, aangezien er mensen overlijden. Maar die rare fratsen in het verkeer in Rusland zijn wel hilarisch.
Ik vind dat ook een beetje mwah, Maar ik vind wel dat het geen kwaad kan om iets te doen voor het goede doelquote:Op woensdag 14 november 2012 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Net als plaatjes tegen kanker op facebook sharen. Ik was meteen genezen
Zoals Afrikaners zeggen: "Alles sal reg kom"quote:
Goed doel jaquote:Op woensdag 14 november 2012 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een beetje mwah, Maar ik vind wel dat het geen kwaad kan om iets te doen voor het goede doel
Mwa. Ik ben goede doelen moequote:Op woensdag 14 november 2012 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een beetje mwah, Maar ik vind wel dat het geen kwaad kan om iets te doen voor het goede doel
Dat is waar.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja!
Nee, zonder gekheid, ik vind onderzoek naar kanker meer dan prima. Maar ik geef al maandelijks aan het KWF, dus dat vind ik genoeg.
Dat dusquote:Op woensdag 14 november 2012 16:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar goed, een keertje benieuwd hoe een snor me staat... en tja, alle beetjes helpen denk ik.
Het is een kleine moeite, en een ludieke actie.
Ik snap heus dat ik met het laten staan van een snor voor een maand niet de wereld ga verbeteren.
Maar wereldwijd haalt de actie best wat geld op.
http://nl.movember.com/en/leaderboards/
Prima tochquote:Op woensdag 14 november 2012 16:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar goed, een keertje benieuwd hoe een snor me staat... en tja, alle beetjes helpen denk ik.
Het is een kleine moeite, en een ludieke actie.
Ik snap heus dat ik met het laten staan van een snor voor een maand niet de wereld ga verbeteren.
Maar wereldwijd haalt de actie best wat geld op.
http://nl.movember.com/en/leaderboards/
Nah, daar vind ik nog wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Goede doel is ook maar wat je er zelf van vind. Zie afgelopen week, die van dat kanker fonds, 6ton in eigen zak gestoken. Dat ze die aan de hoogste boom op gaan hangen.
Zo vernaggel je het goede doel dus.
Dat ben je niet, dan zou je niet in het asiel werken.quote:
Over dat graaien/verduisteren/frauderen valt niks te zeggenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:17 schreef Samzz het volgende:
Nah, daar vind ik nog wat voor te zeggen.
Dat is vrijwilligers werk geloof ik.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat ben je niet, dan zou je niet in het asiel werken.
Ja ik ook, ik denk dat ik me voortaan beperk tot de collectesquote:
Klopt, maar tijd = geld en in die zin steun je zelfs harder dan met geld.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is vrijwilligers werk geloof ik.
Heb je enigzins wel gelijk in jaquote:Op woensdag 14 november 2012 16:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, maar tijd = geld en in die zin steun je zelfs harder dan met geld.Vind ik tenminste.
Vind ik toch anders... Het asiel is geen goed doel maar een noodzakelijk iets.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat ben je niet, dan zou je niet in het asiel werken.
Dat is het ookquote:Op woensdag 14 november 2012 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Over dat graaien/verduisteren/frauderen valt niks te zeggen
Dat is gewoon ronduit schandalig.
Ik doe, op doneren aan KWF na, helemaal niks meer voor het goede doelquote:Op woensdag 14 november 2012 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik denk dat ik me voortaan beperk tot de collectes
Heb hier ook nog 2 loten liggen, 1 van de jantje beton en 1 van de grote clubactie
en vandaag ook de kinderpostzegels ontvangen...
De dierenbescherming hoef je niks te doen. Als je dan structureel iets bij wilt dragen, kan je beter een donatie doen aan een asiel in de buurt.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en ik heb dit jaar voor de nierstichting gelopen en de dierenbescherming
Geen idee of ik dat volgend jaar nog een keer doe.. Ik zie wel
Zelfde geldt voor het geven, het was dit jaar wel erg veel van het goede
Nee lief, jij vind het noodzakelijk. Genoeg mensen die helaas vinden van niet of mensen die vinden dat andere doelen noodzakelijk zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik toch anders... Het asiel is geen goed doel maar een noodzakelijk iets.
[..]
Dat is het ook. En door die berichten over nep goede doelen gaan m'n haren ook recht overeind staan
.
[..]
Ik doe, op doneren aan KWF na, helemaal niks meer voor het goede doel.
Het is wettelijk verplicht, dus noodzakelijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee lief, jij vind het noodzakelijk. Genoeg mensen die helaas vinden van niet of mensen die vinden dat andere doelen noodzakelijk zijn.
Zonde jaquote:Op woensdag 14 november 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De dierenbescherming hoef je niks te doen. Als je dan structureel iets bij wilt dragen, kan je beter een donatie doen aan een asiel in de buurt.
DB. Echt, miljoenen in kas, maar niks ermee doen
.
Dit vind ik dan zo raar want ik ben altijd in de veronderstelling dat goede doelen nooit genoeg kunnen hebben (rampen terzijde).quote:Op woensdag 14 november 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
DB. Echt, miljoenen in kas, maar niks ermee doen
.
Dat kunnen ze ook niet, donaties vragen ze toch nog steedsquote:Op woensdag 14 november 2012 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit vind ik dan zo raar want ik ben altijd in de veronderstelling dat goede doelen nooit genoeg kunnen hebben (rampen terzijde).
Onze 2 katten komen uit het asiel, en ze zijn zo lief, en soms erg stout.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
Als ik later een huisdier neem (een of twee katten) dan ga ik eerst het asiel bezoeken
Kan mijn motor vanavond ophalen
Dat is toch juist het leuke eraanquote:Op woensdag 14 november 2012 16:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onze 2 katten komen uit het asiel, en ze zijn zo lief, en soms erg stout.
Goede vraag...quote:Op woensdag 14 november 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook niet, donaties vragen ze toch nog steeds?
Maar als je bedenkt dat een DB miljoenen binnenkrijgt per jaar en een kwart daarvan naar de dieren gaat. Waar gaat de rest dan heen?
De strijkstok!quote:Op woensdag 14 november 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar als je bedenkt dat een DB miljoenen binnenkrijgt per jaar en een kwart daarvan naar de dieren gaat. Waar gaat de rest dan heen?
Zal grotendeels wel naar de directeuren gaan e.d. PR enzoquote:Op woensdag 14 november 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:30 schreef Tamashii het volgende:
Mijn kat komt van het wilde westen.
Exact. Daarom vind ik dat je, wanneer je wat voor dieren wilt doen, het beste rechtstreeks naar het asiel kunt donerenquote:
Misschien wel uit het zachte zuiden hoor.quote:
De asielwerker in mij moet nu vragen of ze wel gecastreerd zijnquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Misschien wel uit het zachte zuiden hoor.
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
De asielwerker in mij moet nu vragen of ze wel gecastreerd zijn.
Zijn zequote:Op woensdag 14 november 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
De asielwerker in mij moet nu vragen of ze wel gecastreerd zijn.
Kan wel als je zelf ook de bak in kanquote:Op woensdag 14 november 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
Vissen zijn ook wel mooie beesten. Maar daar kun je niet mee spelen
Ik denk dat ze hard weg zwemmenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan wel als je zelf ook de bak in kan.
HA! I beg to differ.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
Vissen zijn ook wel mooie beesten. Maar daar kun je niet mee spelen
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hard weg zwemmen
Ja, maar dat is redelijk saai, denk ikquote:Op woensdag 14 november 2012 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
HA! I beg to differ.
Ik speel altijd verstoppertje met m'n vissen.
Eetse en laterquote:Op woensdag 14 november 2012 16:37 schreef Cryothic het volgende:
pizza halen, en op naar huis.
Tot later mensen
Nou ja, ik moet wel steeds zoeken.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar dat is redelijk saai, denk ik
Pizzaquote:Op woensdag 14 november 2012 16:37 schreef Cryothic het volgende:
pizza halen, en op naar huis.
Tot later mensen
Nee nee, om naar te kijken is het zeker niet saai. Maar ik bedoel ermee spelen. Dat is toch minder actief, of in ieder geval heel anders bij katten of hondenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet wel steeds zoeken.
Maar Cupcake is echt een leuke vis. Sowieso is een aquarium erg mooi om te zien, dus saai ook absoluut niet.
Maar je hebt toch ook geen vissen om ermee te spelenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee nee, om naar te kijken is het zeker niet saai. Maar ik bedoel ermee spelen. Dat is toch minder actief, of in ieder geval heel anders bij katten of honden
Met een slang kun je leuk spelen.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee nee, om naar te kijken is het zeker niet saai. Maar ik bedoel ermee spelen. Dat is toch minder actief, of in ieder geval heel anders bij katten of honden
Ja hoi, lees eens terugquote:Op woensdag 14 november 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook geen vissen om ermee te spelen.
Al kan je vissen wel dingen aanleren. Zo ben ik Cupcake aan het leren om voer uit m'n hand te eten
. Gaat steeds beter.
Neh, met slangen heb ik niks.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met een slang kun je leuk spelen.
Is toch een soort van spelen metquote:Op woensdag 14 november 2012 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoi, lees eens terug
Ik zei dat je er niet mee kon spelen, en toen reageerde jij met "ik speel altijd verstoppertje" PUNT.
Dat is wel tof
[..]
Neh, met slangen heb ik niks.
quote:
Zeg dan niet dat je er niet mee kan spelenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is toch een soort van spelen met. Dingen aanleren.
Maar, kogelvissen zijn echt heel tof. En slangen ook
. Slangen
.
Daar laat ik liever een leuke dame mee spelenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook niet met de slang in je broek?
Ander keertje dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:45 schreef Raene het volgende:
[..]! zo verleidelijk
.. Maar ik eet dus bij mn ouders ze stonden er op na mn mental breakdown van vanmiddag
..
Doe maar eensquote:Op woensdag 14 november 2012 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je er niet mee kan spelen![]()
Ik heb me nog nooit erin verdiept, maar die piccies die jij soms post![]()
[..]
Daar laat ik liever een leuke dame mee spelen
Ik zal vanavond eens kijkenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe maar eens. Ik post ook veel op een kogelvisforum, daar komen ook de leukste foto's en verhalen voorbij
.
Gaarnequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, mijn allereerste HDR foto
Let op als je mobiel zit, foto is 16MBNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Let op als je mobiel zit, foto is 16MBWaar heb je die foto mee gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Met mijn Sony Alpha A230quote:Op woensdag 14 november 2012 17:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar heb je die foto mee gemaakt?
Let op als je mobiel zit, foto is 16MBOeh pretty niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Let op als je mobiel zit, foto is 16MBik zit dus mobiel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW: Foto's!
Nomzquote:Op woensdag 14 november 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
Groetjes met een chocolate chip cookie in mijn hand.
Bij de hoogfliet 4 big american dingen voor 5 euro.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nomz
Ik heb bijna pizza
Jammer van zo'n kleine oven...duurt vet lang
Ik hou niet van Big Americanquote:Op woensdag 14 november 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij de hoogfliet 4 big american dingen voor 5 euro.
Net gehaald.![]()
Loalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
10 minuutjes voorverwarmen en kwartiertje in de ovenquote:Op woensdag 14 november 2012 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nomz
Ik heb bijna pizza
Jammer van zo'n kleine oven...duurt vet lang
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet van Big American
Hier waren oetkers in de aanbieding 3 voor 5 euro
Ik heb vegetarische van de Lidl![]()
kingtoppieeeeeeeeeeeee
/klaagklaagklaagklaagquote:Op woensdag 14 november 2012 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
Normaal was ik nu al thuis. Nu sta ik nog op de bus te wachten in Arnhem
De Hoogvliet bedoel je? Die kennen ze daarboven niet geloof ik..quote:Op woensdag 14 november 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij de hoogfliet 4 big american dingen voor 5 euro.
Net gehaald.![]()
Loalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Vind je 't gek?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/klaagklaagklaagklaag
Je hebt wel je klaagdag he?
Nee die kennen we nietquote:Op woensdag 14 november 2012 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De Hoogvliet bedoel je? Die kennen ze daarboven niet geloof ik..
Ik zou je eigen klaagmuur metselenquote:Op woensdag 14 november 2012 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind je 't gek?
Niet aanvallerig bedoelt hoor
Ja hoogvliet.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De Hoogvliet bedoel je? Die kennen ze daarboven niet geloof ik..
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee die kennen we niet
Wij hebben een Deen, Appie, Vomar, Deka en dat was het
[..]
Ik zou je eigen klaagmuur metselen
kusje op je keelquote:Op woensdag 14 november 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[Klaagmodus]
Ik heb last van mij keel
[/Klaagmodus ]
Geen idee, ik ken er hier in de omgeving maar 1, namelijk, jawel, in Hoogvlietquote:Op woensdag 14 november 2012 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja hoogvliet.
Waarom doen zij daar niks dan? Volgens mij loopt de hoogvliet prima.
Ik ook, sorryquote:Op woensdag 14 november 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb last van mijn rechter arm
OH nu wel.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:56 schreef Tamashii het volgende:
Wat is dat, komen mijn posts niet door
Hoi schatquote:Op woensdag 14 november 2012 17:56 schreef Tamashii het volgende:
Dat wil ik ook, van een Broodje Gyros, 4 pizza's kopenquote:Op woensdag 14 november 2012 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Duur spul altijd man.
Daar koop ik 4 pizza's van![]()
Joh, wat lief.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik miste je al Tamashii, maar ik vergeef het je nu wel.
Haiquote:Op woensdag 14 november 2012 17:56 schreef Tamashii het volgende:
Zal wel aan mij hebben gelegen.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:58 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dan snap ik het nietWant met IE zijn de laatste tijd wat problemen icm FOK!
Kan, vergat je niet gewoon op invoeren te drukken?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zal wel aan mij hebben gelegen.
HALLO, doe ik heel nooit niet hoor!quote:Op woensdag 14 november 2012 17:59 schreef Topiek het volgende:
[..]
Kan, vergat je niet gewoon op invoeren te drukken?
Nee sorry.quote:
Nou, de dag duurt nog 6 uur hoor!quote:
Goed toch! Chrome vind ik niet zo fijn werken.quote:
Maar nu bevind je je weer in onze veilige omgeving.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, de dag duurt nog 6 uur hoor!
Tot nu toe dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, de dag duurt nog 6 uur hoor!
Oud nieuws.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:02 schreef LovelyLady het volgende:
'Het is vandaag borstenvoeldag.....'
Dat jullie het ff weten
Ik kom er zo aan schat.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:02 schreef LovelyLady het volgende:
Dat jullie het ff weten
Ja, voel me helemaal gevleid.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar nu bevind je je weer in onze veilige omgeving.
FOK! met Kinex?..quote:Op woensdag 14 november 2012 18:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
HALLO, doe ik heel nooit niet hoor!
?quote:Stem van Tamashii: "HALLO, doe ik heel nooit niet hoor!"
Stem van Computer: "Bericht getypt"
Stem van Tamashii: "Actie invoeren"
Stem van Computer: "Bericht ingevoerd!"
Wist ik al.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:02 schreef LovelyLady het volgende:
Dat jullie het ff weten
Tot nu wel ja. Was lastig, maar I made it! Jij?quote:
kom maarquote:Op woensdag 14 november 2012 18:02 schreef LovelyLady het volgende:
Dat jullie het ff weten
Uhm nou sorry dat ik niet de hele dag in dit topic meeleesquote:Op woensdag 14 november 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Postte ik vanmiddag ook al. Ze hebben zelfs een facebookpagina
Good, good.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tot nu wel ja. Was lastig, maar I made it! Jij?
Trek 't je niet zo aan johquote:Op woensdag 14 november 2012 18:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm nou sorry dat ik niet de hele dag in dit topic meelees
Kom dan niet met je duimpie omlaagquote:
Ik ook ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Good, good.
Meh, heb betere dagen gehad
Ik zie je borstennnnnnnquote:Op woensdag 14 november 2012 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom dan niet met je duimpie omlaag
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom dan niet met je duimpie omlaag
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie je borstennnnnnn
*krijsende eva jinnek*
Maak vanavond maar een fototquote:
Ik weet zelf ook nog niks zeker, balen wel..quote:Op woensdag 14 november 2012 18:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee sorry.Hehehe, zal wel morgenavond of vrijdagmiddag worden.
Ojaquote:Op woensdag 14 november 2012 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Maak vanavond maar een fototom het goed te maken
![]()
WAT is deze, praat je me nou tegen!quote:
* AldoTheApache gaat stilletjes in de hoek staanquote:Op woensdag 14 november 2012 18:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
WAT is deze, praat je me nou tegen!
Zo verdrietig, zo verdrietig.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache gaat stilletjes in de hoek staan![]()
Ja, je stelt me zeer teleur.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is een verdrietige situatie
Van 1 kilo nazi kan je een heel gezin voeden.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:29 schreef AldoTheApache het volgende:
1 kilo nasi is misschien wat veel voor in je eentje
In de douche zeker?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van 1 kilo nazi kan je een heel gezin voeden.
Ik had het over voeden niet vergassenquote:
Mits op zomerkampquote:Op woensdag 14 november 2012 18:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had het over voeden niet vergassenNazi kan je prima eten met Satansaus
Dat sowieso er is toch überhaupt keine andere möglickheidquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En nu ff zelf even.voor lerares spelen
Tot later
Mijn licentie is over 5 dagen verlopen ofzoquote:Op woensdag 14 november 2012 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Whatsapp besluit ook eens te gaan leven,
Nu spreek je me weer tegen he.quote:
Heel niet, reinste fantasie en alles.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt me wel eens wat verteld
Daar hou ik wijselijk mijn mond over.quote:
maar in de hoek staan is zo saaiquote:
Ik word echt zelden gewhatsappedquote:Op woensdag 14 november 2012 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Whatsapp besluit ook eens te gaan leven,
Jouwe neem ik aan? Ik weet heul zeker namelijkquote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heel niet, reinste fantasie en alles.
[..]
Daar hou ik wijselijk mijn mond over.
Hehehehehee.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar in de hoek staan is zo saaiKan er niets iets leuker gebeuren?
DM me maar wat je weet. Onzin.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jouwe neem ik aan? Ik weet heul zeker namelijk
Nee, ik ben erg saai.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik ben erg saai.Ik weet het niet.
Ja, daar heb je niks op te zeggen he!quote:
subje van mequote:Op woensdag 14 november 2012 18:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, daar heb je niks op te zeggen he!
Blijkbaar, kreeg net een berichtje binnen van 13:00 vanmiddagquote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word echt zelden gewhatsappedlag het er weer eens uit?
Werkt lekkerquote:Op woensdag 14 november 2012 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijkbaar, kreeg net een berichtje binnen van 13:00 vanmiddag
Dat is dé pizza van FOK!kersquote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ging googlen.
KLB / Pizza Inferno van de Lidl en mijn pussyness
Ja? Ik zeg nergens dat het niet zo is?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is dé pizza van FOK!kers
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja? Ik zeg nergens dat het niet zo is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |