Messi en Neymar staan er alleen bij omdat het Messi en Neymar zijn. Zouden die goals ergens in Japan gemaakt zijn dan had je ze niet in dit lijstje terug gezien.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:23 schreef Kn0x het volgende:
Messi
Een rush van twee meter en een afstandsschot. Nou nou, bijzonder hoor.
Gestemd op goal van Stoch.
Dit dus,quote:
2 meterquote:Op woensdag 14 november 2012 15:23 schreef Kn0x het volgende:
Messi
Een rush van twee meter en een afstandsschot. Nou nou, bijzonder hoor.
Gestemd op goal van Stoch.
Die van Lens was van wereldklasse ondanks tegenstander..quote:Op woensdag 14 november 2012 22:47 schreef Chiappucci het volgende:
Lijkt er wel op dat de FIFA bepaalde competities niet bekijkt. Die goal van Lens vorig jaar tegen SV Ried was echt uniek! Of anders die van Pa Modou Kah. Maar blijkbaar zijn goals in Zuid-Amerika interessanter...
Jammer dat we daar niet op kunnen stemmenquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die van Mealla vond ik wel baas, verder moet ik zeggen dat die van Falcao er koekoek in zat wat mij betreft.
Die komen uit 2011. Dat maakt ze niet minder mooi, maar ze tellen helaas niet mee.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:47 schreef Chiappucci het volgende:
Lijkt er wel op dat de FIFA bepaalde competities niet bekijkt. Die goal van Lens vorig jaar tegen SV Ried was echt uniek! Of anders die van Pa Modou Kah. Maar blijkbaar zijn goals in Zuid-Amerika interessanter...
Dat zal de fifa leren!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:04 schreef portie het volgende:
[..]
Die komen uit 2011. Dat maakt ze niet minder mooi, maar ze tellen helaas niet mee.
Over de 2012 verkiezing; Als de goal van Cisse er niet bij mag zitten stem ik dus niet mee.
Ja! En nee. Fifa boeit het geen flikker. Alleen ik ga niet stemmen op een goal die niet het mooiste was. Op deze manier worden dus wel messi en neymar genomineerd op de shortlist en dat is idioot.quote:
Vond zijn andere goal in die wedstrijd mooierquote:Op woensdag 14 november 2012 22:32 schreef TLC het volgende:
De omhaal van Zlatan natuurlijk tegen Engeland !!!!
1 van de betere spitsen ter wereldquote:
Ben benieuwd of ie dat in een ander team ook kan laten zien.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1 van de betere spitsen ter wereld
eensquote:
Colombia + Atletico = 2quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:37 schreef Equites het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ie dat in een ander team ook kan laten zien.
Volgend jaar Chelsea ouwe.quote:
Wat heeft Oscar hiermee te maken.quote:
Kan ie mooi mee samenspelenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:14 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat heeft Oscar hiermee te maken.
Dat is zo, hazard, mataquote:
quote:
Is toch absurd dat ze begin november al de doelpunten selecteren ?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:01 schreef Norrage het volgende:
Zo die Mexes doet er nog een schepje bovenop hoor
Mij om het even welke mooier is...Maar deze krijgt heel wat minder aandacht zie ik al, als ik al dit topic moet bumpen
Omdat ze daar bij de FIFA niet kunnen tellen. Corrupte kk zooiquote:Op donderdag 22 november 2012 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Sorry hoor, maar waarom is de sluitingsdatum voor "het doelpunt van het jaar" niet gewoon op 31 december?
Er zal vast wel een reden voor zijn, maar het is toch krom? Noem het dan niet het doelpunt van het jaar?
Hij gaat hem toch wel winnen met al die figuren die al een stijfje krijgen bij het horen van de naam Messi die op hem gaan stemmen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:47 schreef Syntix het volgende:
Sowieso die kleine kutdwerg niet, wie het dan wel wordt maakt me niet zoveel uit.
wat zei je ook al weer?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:04 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Hij gaat hem toch wel winnen met al die figuren die al een stijfje krijgen bij het horen van de naam Messi die op hem gaan stemmen.
Ik was positief verrast toen ik dat las.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
wat zei je ook al weer?
[Video] Stoch, Neymar en Falcao strijden om Puskas Award
Wat een geile goal.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:34 schreef XL het volgende:
Er staan natuurlijk meerdere idiote goede goals hier.... maar zo'n passje over 50 meter in 1 x uit de lucht op de pantoffel. Dat is toch ook altijd leuk
Twee weken geleden. Compleet weggetikt worden door Wolfsburg in de eerste 10 minuten en dan in de elfde minuut zo antwoorden en 2-0 winnen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |