PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Yusuf Amirquote:Op woensdag 14 november 2012 15:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geniale wagens in TBoGT. Vooral die gouden Rolls Royce van die Arabier.
Nee echt...quote:
quote:
Maar je zwarte buurman nietquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar je zwarte buurman niet![]()
![]()
![]()
Ik kwam hem tegen toen ik googlede op uitkering en kreeg hem bij afbeeldingenquote:
Tja, langer bekend fenomeen wat dat plaatje beschrijftquote:Op woensdag 14 november 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen toen ik googlede op uitkering en kreeg hem bij afbeeldingen
Ging jij niet TWD kijken?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen toen ik googlede op uitkering en kreeg hem bij afbeeldingen
Ja maar ik doe altijd meerdere dingen tegelijk.quote:
Dat had iedereen vorige maand, ben je al zo lang niet op de webapp geweest?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:44 schreef wieisboos het volgende:
Ik zit weer eens op de webapp maar heb nu een probleem met mijn tradepile. Eerst was er die glitch dat items verdwenen nadat ze verkocht waren maar die komen nu dus allemaal terug, staat er opeens een Suarez op mijn TP van twee maanden oud, en elke keer dat ik 'm leeg maak komen er meer items bij
Ja ik heb Fifa 13 verkochtquote:Op woensdag 14 november 2012 15:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat had iedereen vorige maand, ben je al zo lang niet op de webapp geweest?
Echtquote:
Zonde man, wat speel je nu?quote:
Van de control knop afblijven..quote:Op woensdag 14 november 2012 15:49 schreef Vraagje100 het volgende:
Denk wel dat IF hernandez duurt gaat worden toch wil hem graag halen.
OFF: mensen trouwens met computerverstand, heb nu al een paar keer gehad dat als ik op internet wil typen dat ik niet meer kan typen. Dan typ ik een letter in dan opent hij een venster of een zoekfunctie ofzoiets. Best irritant want hele tijd me laptop opnieuw opstarten duurt ook lang iemand idee?
Klote tuig ja, ouwe vent van 80 ofzo neergeslagen, van achterquote:
cs 1.6 totdat ik weer wat geld heb. Op mezelf wonen is te duurquote:Op woensdag 14 november 2012 15:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde man, wat speel je nu?
Lekkere kapitaalvernietiging geweest dusquote:Op woensdag 14 november 2012 15:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
cs 1.6 totdat ik weer wat geld heb. Op mezelf wonen is te duurMaar ik wil weer Fifa
als ik er eentje zie voor 30 euro zonder online code dan koop ik 'm
Je laptop denkt blijkbaar dat die wel ingedrukt is.. misschien zit het knopje vast ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:50 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
nee ik druk dan geen control in ook zonder daar dacht ik zelf ook al aan.
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
cs 1.6 totdat ik weer wat geld heb. Op mezelf wonen is te duurMaar ik wil weer Fifa
als ik er eentje zie voor 30 euro zonder online code dan koop ik 'm
yoloquote:Op woensdag 14 november 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekkere kapitaalvernietiging geweest dus
Accountgebonden, eens gedownload altijd gedownloadquote:Op woensdag 14 november 2012 15:53 schreef DutchSL het volgende:
Heb je je online pass tenminste nog bewaard ?
Die blijft gewoon in m'n ps3 staan neem ik aan? Maar ik heb dat boekje ook nog wel ergens liggenquote:Op woensdag 14 november 2012 15:53 schreef DutchSL het volgende:
Heb je je online pass tenminste nog bewaard ?
Klopt ja, belachelijkquote:Op woensdag 14 november 2012 15:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klote tuig ja, ouwe vent van 80 ofzo neergeslagen, van achter
Waar dan ?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:54 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb al een goede team gemacht [ afbeelding ]
Vilhena.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:54 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb al een goede team gemacht [ afbeelding ]
picture please, EA is geblockedquote:Op woensdag 14 november 2012 15:55 schreef Ajacied7 het volgende:
TOTW: http://www.ea.com/soccer/(...)off#hMqNudxdnH64H:pc
Stoere jongens. Nog van achter ook, bij een vent van 80 die zich van geen kwaad bewust isquote:
Inderdaad en maar klagen over vooroordelen dan.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stoere jongens. Nog van achter ook, bij een vent van 80 die zich van geen kwaad bewust is
Jaquote:Op woensdag 14 november 2012 15:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Akinfewa is toch zo'n hype van KSI?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had trouwens ook nog weer wat vorige week.
Vorige week dinsdag was ik bij mijn tante en haar 6 jaar oude dochtertje. Dat kind was de zaterdag erop jarig dus ik vroeg wat ze graag wilde hebben. Ze werd een beetje droevig en fluisterde dat haar moeder K3 niet kon regelen maar dat ze dat zo graag wilde. Ik had een beetje oogcontact met haar moeder en besloot het gewoon te proberen. "Dan regelt je grote neef K3 voor je. Zaterdag, toch?" Dat kind natuurlijk ontzettend blij en ik wat geprobeerd te regelen. Na wat telefoontjes heen en weer bleek het helemaal geen probleem, het enige wat ik moest doen was de vliegtickets betalen. Nou ja, prima. Zoveel kostte het me ook helemaal niet.
Zaterdag, 16:00. Ik krijg een smsje dat er opgetreden kan worden en dat er gewacht wordt op m'n seintje. Ik trommel de hele speeltuin bij elkaar en kondig het feest aan. "Helemaal overgekomen vanuit Denemarken, speciaal voor Isa! Geef 'm een groot applaus!"
Al die koters janken.. Ik snap echt niet wat ik fout gedaan heb. Heb die beste jongen maar een boks gegeven en op het volgende vliegtuig naar huis gezet. Mijn tante wil me niet meer zien. Kutwijf. Met haar aangekleed stuk nageboorte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:04 schreef Anonymous61 het volgende:
wedden dat hier rotzooi in zit..¤10 dat er geen rotzooi in zal zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Hehequote:Op woensdag 14 november 2012 16:06 schreef poker4lifee het volgende:
hahah vdm ik ben gevraagd voor de on the button @pokernewsfrontpage artikel
mja ik ga nee zeggen.
--
iemand al linkje jaar totw?
Vraag het aan Fredje Bouma.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:08 schreef Revontulet het volgende:
lolwut, van ST naar Left back, hoe dan?!
Ik hoop dat er Linksbuiten mee wordt bedoeldquote:Op woensdag 14 november 2012 16:08 schreef Revontulet het volgende:
lolwut, van ST naar Left back, hoe dan?!
K3quote:
Nee het is in het engels, daar is LB left backquote:Op woensdag 14 november 2012 16:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er Linksbuiten mee wordt bedoeld
Hij is echt LBquote:Op woensdag 14 november 2012 16:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er Linksbuiten mee wordt bedoeld
hahah k, ik hoor het welquote:Op woensdag 14 november 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hehe
Ik had trouwens nog een vraagje over PN maar ik ben het alweer vergeten
als UT in het nederlands staat wel maar deze link staat alles in het engels en is LB dus Left Back en niet Links Buitenquote:
Bij Chelsea in de 8-mansverdediging ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ryan Bertrand speelde in het echt ook op LW terwijl hij LB speelt
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Bij Chelsea in de 8-mansverdediging ja.
Daar was Drogba een LWB en Torres een LWWBquote:Op woensdag 14 november 2012 16:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij heeft ook +20 defending (en nog steeds te laag) dus het is echt zoquote:Op woensdag 14 november 2012 16:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
als UT in het nederlands staat wel maar deze link staat alles in het engels en is LB dus Left Back en niet Links Buiten
Kom haten, we hebben wel de CL in du pocketquote:Op woensdag 14 november 2012 16:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pappa Rich is nog steeds op zoek naar een goede schrijver om de gevoelens van Richmond onder woorden te brengenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wacht nog steeds op je antwoord, Richmond.
Ik heb hier semi om gegeniffeld. Homo-erotische berichten kan ik namelijk niet echt waarderen.quote:
Ik moet een biografie uitbrengen inderdaadquote:Op woensdag 14 november 2012 16:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Pappa Rich is nog steeds op zoek naar een goede schrijver om de gevoelens van Richmond onder woorden te brengen
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb hier semi om gegeniffeld. Homo-erotische berichten kan ik namelijk niet echt waarderen.
mvg,
homofoob
wat dan ??quote:Op woensdag 14 november 2012 16:19 schreef DutchSL het volgende:
Lol, mijn comment bij SIF Quagliarella wordt meteen gedownvote door twee man
Heel veel voegt 'ie ook niet toe, maar kom; ik ben de slechtste niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:19 schreef DutchSL het volgende:
Lol, mijn comment bij SIF Quagliarella wordt meteen gedownvote door twee man
Was toch een tering wedstrijd, ik zat hier bier te zuipen met wat vrienden, was geen tering aan die wedstrijd.quote:
Klopt. Heb emmers gehuild.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was toch een tering wedstrijd, ik zat hier bier te zuipen met wat vrienden, was geen tering aan die wedstrijd.
Vanavond met NL - DUI ben ik ook uit etenquote:
Jij bent zo hilarisch Lindgren.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom er nog één tegen.Toefjes had toen een foto gepost:
[ afbeelding ]
ZO! HEEFT JONG ORANJE EVEN PEC GEHADquote:Op woensdag 14 november 2012 16:23 schreef vandermar het volgende:
Pec Zwolle heeft gewonnen van Oranje onder 192-1 maarliefst
Zit niet om plusjes verlegen hoor, doe liever die jensi maar downvoten die downvote iedereen zodat hij bovenaan komt te staan.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heel veel voegt 'ie ook niet toe, maar kom; ik ben de slechtste niet.
Ik ben oude topics aan het lezen en het best hilarisch. Bij vlagen.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iets met oude koeien en 100x gepost
JIj krijgt zometeen een lading pec met veren over je heen als je de kasteelmuur nog een keer gaat beklimmenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ZO! HEEFT JONG ORANJE EVEN PEC GEHAD![]()
![]()
SNAPJEHEM
Ach, hou je pec.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
JIj krijgt zometeen een lading pec met veren over je heen als je de kasteelmuur nog een keer gaat beklimmen
Hoe zelf je pec, anders haal ik mensen op uit oude pecelaquote:
ikquote:Op woensdag 14 november 2012 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
Ik lach tranen van sentiment.![]()
Rijst die toen een potje tegen GJE ging en dat iemand een screenshot tijdens de livestream maakte:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:03 schreef Toefjes het volgende:
dat ik hier voor wakker blijf is ook absurd eigenlijk
Sloeg nergens op inderdaadquote:Op woensdag 14 november 2012 16:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zit hier gewoon hardop te lachen.Die laatste topics voor de 1000.
Toefjes die de rest aanzet tot spammen omdat anders de kinderen bij het 1000'ste topic zijn.
"asdf"
"KOEIEN!"
" Wat is dit?"
"OMG BIJNA"
"sdfse"
[..]
Geef het aan de armenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:37 schreef vandermar het volgende:
Ik heb 2 goedkope teams en daarmee zing ik het wel uitmet het overige kapitaal ga ik handelen
Ik verdeel het onder de armen ja.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik verdeel het onder de armen ja.
Mijn linker en mijn rechter [ afbeelding ]
Geen rode stats.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:36 schreef Maver24 het volgende:
Wat is er zo speciaal aan die paulinho ??
Buttner ook nietquote:
hij is fucking goedquote:Op woensdag 14 november 2012 16:36 schreef Maver24 het volgende:
Wat is er zo speciaal aan die paulinho ??
KAMPIOENUH KAMPIOENUH KAMPIOENUH OLE OLE! Wanneer is de uitreiking?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:23 schreef vandermar het volgende:
Pec Zwolle heeft gewonnen van Oranje onder 192-1 maarliefst
Alleen de nummer 2 wordt gehuldigdquote:Op woensdag 14 november 2012 16:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
KAMPIOENUH KAMPIOENUH KAMPIOENUH OLE OLE! Wanneer is de uitreiking?
Dan gaan we de nummer 2 van PEC zoeken.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen de nummer 2 wordt gehuldigt
Jaap Stam?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dan gaan we de nummer 2 van PEC zoeken.
Nee, die heeft het druk. Snel snel, tijd, tijd, tijd. Gek dat ik hem nog vaak in Kampen zie, aan de koffie...quote:
quote:
Jeeeeeezusquote:Op woensdag 14 november 2012 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een pareltje.![]()
ONZ / Vandaag de letter "B"
Vidal 68 finishing is ook een leugen, hij scoort ziek veel voor een CDM bij mij, meer dan Nocerino met 78 finishing.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel genoeg oranje...
[ afbeelding ]
Het kan beter, zoals bij Vidal
[ afbeelding ]
80 long shots, 82 shot power, dat wil ook wel...quote:Op woensdag 14 november 2012 16:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vidal 68 finishing is ook een leugen, hij scoort ziek veel voor een CDM bij mij.
1 meter 81, wel leuke verdedigende stats. Zijn wel betere opties in de Serie A...quote:Op woensdag 14 november 2012 16:55 schreef Maver24 het volgende:
Weet je wie ook geniaal is met verdedigen, Campagnaro CB 81, echt goed
Ik wil graag Hamsik gaan gebruiken dus zal ik wel hem moeten gaan gebruikenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
1 meter 81, wel leuke verdedigende stats. Zijn wel betere opties in de Serie A...
Gooi Chiellini ipv Barzaglia erinquote:Op woensdag 14 november 2012 16:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wil graag Hamsik gaan gebruiken dus zal ik wel hem moeten gaan gebruiken
[ afbeelding ]
Als je Hamsik aan de linker kant zet, Boateng in het midden en Vidal op rechts, dan Barzagli als rechter CB dan kun je als linker CB iedereen gebruiken in de Serie A.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmmmmm, das een goeie !!!!,quote:Op woensdag 14 november 2012 17:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je Hamsik aan de linker kant zet, Boateng in het midden en Vidal op rechts, dan Barzagli als rechter CB dan kun je als linker CB iedereen gebruiken in de Serie A.
Eriksenquote:Op woensdag 14 november 2012 17:04 schreef MartijnTor het volgende:
Misschien maar eens een team maken met oude legendes zoals Beckham, Henry, Ronaldinho etc
Nog suggesties van helden op hun retour?
Wat is ditquote:
Die verdediging in vergelijking met je aanvalquote:Op woensdag 14 november 2012 16:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Andy v/d Meijdenquote:Op woensdag 14 november 2012 17:04 schreef MartijnTor het volgende:
Misschien maar eens een team maken met oude legendes zoals Beckham, Henry, Ronaldinho etc
Nog suggesties van helden op hun retour?
Haha, ja ik ga het al aanpassen, geen zorgen !!!quote:Op woensdag 14 november 2012 17:06 schreef leoon. het volgende:
[..]
Die verdediging in vergelijking met je aanval
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Haha, ja ik ga het al aanpassen, geen zorgen !!!
Wat heb je in godsnaam gedaan dat je Messi hebt?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Haha, ja ik ga het al aanpassen, geen zorgen !!!
Pakjesquote:Op woensdag 14 november 2012 17:07 schreef HandsomeTom het volgende:
[..]
Wat heb je in godsnaam gedaan dat je Messi hebt?
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:06 schreef StijnDa het volgende:
Elke keer als ik een boer laat ga ik weer bijna over mijn nekBier
Smirnoff cola
RRRRRRepossssssssstquote:Op woensdag 14 november 2012 17:09 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)tie-Puskas-Award.htm
Zeg het maar jongens!
Seizure attackquote:
Link? die op Youtube met 300.00 views is volgens mij fake..quote:
Ik zit op kantoor met geluid aan.. zal dus maar even niet klikkenquote:
Vorig jaar ja, wordt toch pas in januari op FIfa gala bekend gemaakt?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Neymar heeft 'm gewonnen trouwens.
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Neymar heeft 'm gewonnen trouwens.
Wat DutchSL zegt.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorig jaar ja, wordt toch pas in januari op FIfa gala bekend gemaakt?
Is geen scare link, gewoon een soort nyan cat met honden en dan je hele scherm vol regenbogenquote:Op woensdag 14 november 2012 17:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor met geluid aan.. zal dus maar even niet klikken
Vorige keer ook geklikt op zo'n scare-link, alle collega's op mijn nek![]()
![]()
#herkenbaar #afgelopenvrijdag/zaterdag #zwaarleven #alcoholquote:Op woensdag 14 november 2012 17:06 schreef StijnDa het volgende:
Elke keer als ik een boer laat ga ik weer bijna over mijn nekBier
Smirnoff cola
RTquote:Op woensdag 14 november 2012 17:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
#herkenbaar #afgelopenvrijdag/zaterdag #zwaarleven #alcohol
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is geen scare link, gewoon een soort nyan cat met honden en dan je hele scherm vol regenbogen
GAM / [GTA V] #23: 2e trailer in dit topic staat iequote:Op woensdag 14 november 2012 17:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Link? die op Youtube met 300.00 views is volgens mij fake..
Ik had hem al gevonden, echt bruut.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
GAM / [GTA V] #23: 2e trailer in dit topic staat ie
Vliegt 'ie eruit toch?quote:
quote:
Die eerste keer dat hij eruit vliegt is al geniaal, maar die tweede keer is helemaal briljantquote:
80k ofzoquote:Op woensdag 14 november 2012 17:18 schreef el-blanchito het volgende:
Lindgren, hoeveel kostte jouw silver team?
Ah fraai! Heb je toevallig nog een plaatje, want miss wil ik die namakenquote:
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:20 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ah fraai! Heb je toevallig nog een plaatje, want miss wil ik die namaken![]()
quote:
quote:
Verhuizing gehad?quote:
Er staan nu goedkopere op dan er na. Iedereen wil nu snel cash om pakjes te kunnen gaan kopen vanavond.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:38 schreef MartijnTor het volgende:
Als ik een team koop kan ik dan beter een paar uur wachten tot het nieuwe totw of maakt dat niet veel uit?
Meestal zijn de prijzen dan wel wat lager ja, maar echt veel zal het niet uitmaken. Goede deals kan je altijd vinden..hangt er net vanaf hoeveel geduld en geluk je hebt.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:38 schreef MartijnTor het volgende:
Als ik een team koop kan ik dan beter een paar uur wachten tot het nieuwe totw of maakt dat niet veel uit?
Okki, thnksquote:Op woensdag 14 november 2012 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal zijn de prijzen dan wel wat lager ja, maar echt veel zal het niet uitmaken. Goede deals kan je altijd vinden..hangt er net vanaf hoeveel geduld en geluk je hebt.
Nooit wat in mijn kontzakken want of je moet dat eruithalen of je zit scheef op je stoel.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
GC / Indeling van je broekzakken
Jullie?
Hart en Kompany for sure.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:52 schreef StijnDa het volgende:
Lloris + Kaboul of Hart + Kompany... Moeilijke keuze.
Hartquote:Op woensdag 14 november 2012 17:52 schreef vandermar het volgende:
Wie is beter Cech of Hart (in fifa)
Hartquote:Op woensdag 14 november 2012 17:52 schreef vandermar het volgende:
Misschien heeft Hart een hoger algemeen (kan ook van niet), maar geloof me Ceçh houd ALLES eruit, lijkt net of die spastisch is en duikt naar de onmogelijkste hoek.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:52 schreef vandermar het volgende:
Neig er ook naar, want wat is nou het verschil tussen Hart en Lloris zou je denken, maar de stats zijn wel echt ruim verschillend. Lloris stukken beter.quote:
Casillasquote:Op woensdag 14 november 2012 17:55 schreef Tim86 het volgende:
Bizar dat de reservekeeper van de Spurs de duurste keeper uit het spel is
Dat weer wel, maar het verschil tussen Kaboul en Kompany gaf voor mij de doorslag.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Neig er ook naar, want wat is nou het verschil tussen Hart en Lloris zou je denken, maar de stats zijn wel echt ruim verschillend. Lloris stukken beter.
Viel me ook al op.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:55 schreef Tim86 het volgende:
Bizar dat de reservekeeper van de Spurs de duurste keeper uit het spel is
D'Alessandro of Ramírez?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:58 schreef MartijnTor het volgende:
Wie was die cheap argetijn die heldige dribbelstats heeft?
Hangt nog wel van formatie af, maar hij is geen fuck waard helaas. 800c ofzo zou ik gokken. Kijk even hoe duur anderen hem aanbieden dan.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:58 schreef Higuain het volgende:
Hoeveel zouden jullie bieden voor Llorente? Ik wil hem verkopen voor 1500, denk dat dat nog meevalt. Hapt niemand?
Costa van Valencia.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:58 schreef MartijnTor het volgende:
Wie was die cheap argetijn die heldige dribbelstats heeft?
Wel logisch dat Lloris boos is natuurlijk. Nationale keeper van Frankrijk komt daar echt niet om op de bank te zitten, ook niet voor "slechts" 1 jaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:59 schreef vandermar het volgende:
Friedel keept gewoon heel erg goed en Lloris zou alleen maar duurder worden dus hebben ze hem alvast gehaald. Prima beleid vind ik. Friedel wordt na dit seizoen gewoon vervangen maar dan zou Lloris nog veel duurder zijn. Zolang Friedel geen fouten maakt blijft hij gewoon spelen en hij speelt prima
Dat klopt maar ik vind het van Spurs ook niet meer dan redelijk om Friedel nogsteeds te laten spelen, die keept heel erg goed. Hij is al 42 ofzo en zal denk ik na dit seizoen ermee stoppen. Lloris speelt af en toe maar is na dit seizoen de nummer 1.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel logisch dat Lloris boos is natuurlijk. Nationale keeper van Frankrijk komt daar echt niet om op de bank te zitten, ook niet voor "slechts" 1 jaar.
Formatie is wel kut, 3412 volgens mij. Als ik kijk wat anderen hem voor willen verkopen.. Zitten d'r paar tussen die 2000/3000 vragen.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt nog wel van formatie af, maar hij is geen fuck waard helaas. 800c ofzo zou ik gokken. Kijk even hoe duur anderen hem aanbieden dan.
Dat laatste is niet relevant, het gaat erom wat de laagste prijs is die men er voor vraagt..denk dat je blij mag zijn met 800c eigenlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:01 schreef Higuain het volgende:
[..]
Formatie is wel kut, 3412 volgens mij. Als ik kijk wat anderen hem voor willen verkopen.. Zitten d'r paar tussen die 2000/3000 vragen.
De Ceglie LB, die vind ik echt beduidend beter dan Balzarettiquote:Op woensdag 14 november 2012 18:04 schreef DorperTed het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#eiUsSTuDvDa:360
Iemand nog tips voor mijn Real/BVB/Serie A hybrid?
Je middenveld is vrij aanvallend ingesteld, ik zou Xabi Alonso halen voor Kakáquote:Op woensdag 14 november 2012 18:04 schreef DorperTed het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#eiUsSTuDvDa:360
Iemand nog tips voor mijn Real/BVB/Serie A hybrid?
Hmm, ja die heb ik nog in me club. Merk persoonlijk nog weinig verschil, verdedigend lijkt De Ceglie wel iets beter. Heb ook nog Dede en Santana. Maar ondanks dat het leuk is dat ze snel zijn, flikkeren ze de hele tijd om en die passing is om te janken.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Ceglie LB, die vind ik echt beduidend beter dan Balzaretti
Chiellini en Subotic lekker laten staanquote:Op woensdag 14 november 2012 18:08 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Hmm, ja die heb ik nog in me club. Merk persoonlijk nog weinig verschil, verdedigend lijkt De Ceglie wel iets beter. Heb ook nog Dede en Santana. Maar ondanks dat het leuk is dat ze snel zijn, flikkeren ze de hele tijd om en die passing is om te janken.
Is Xabi Alonso niet te traag voor een 433 of valt dat wel mee? Aangezien mijn vrienden de Rossi en Modric ook niet echt pacey zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je middenveld is vrij aanvallend ingesteld, ik zou Xabi Alonso halen voor KakáHeerlijk om mee te passen ook natuurlijk.
En anders in ieder Modric centraal, die kan nog een beetje verdedigen.
Je kan ook nog IF Weidenfeller halen.
Op de middelste CM heb je niet zo veel pace nodig vind ik, gewoon een stabiele speler. Aan de buitenkanten is pace wel handiger ja, je zou Vidal voor De Rossi kunnen inzettenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:09 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Is Xabi Alonso niet te traag voor een 433 of valt dat wel mee? Aangezien mijn vrienden de Rossi en Modric ook niet echt pacey zijn.
Nee joh, hij gaat niet echt mee naar voren dus is het minder belangrijkquote:Op woensdag 14 november 2012 18:09 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Is Xabi Alonso niet te traag voor een 433 of valt dat wel mee? Aangezien mijn vrienden de Rossi en Modric ook niet echt pacey zijn.
Kan ik proberen heb Vidal ook nog in me club. Word het even sparen voor Xabi !quote:Op woensdag 14 november 2012 18:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Op de middelste CM heb je niet zo veel pace nodig vind ik, gewoon een stabiele speler. Aan de buitenkanten is pace wel handiger ja, je zou Vidal voor De Rossi kunnen inzetten
Hij is gelukkig maar 15kquote:Op woensdag 14 november 2012 18:12 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Kan ik proberen heb Vidal ook nog in me club. Word het even sparen voor Xabi !
Alonso maar 15k?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij is gelukkig maar 15kOp de xbox.
Bizar eigenlijk voor zo'n topspeler.
Ziek ja, goede spelerquote:
4231?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:19 schreef Revontulet het volgende:
Wat is nou eigenlijk een leuke formatie? Heb 3-5-2 , 4-5-1 en 4-1-2-1-2 al, maar welke voor een serie a team?
4-2-2-2quote:Op woensdag 14 november 2012 18:19 schreef Revontulet het volgende:
Wat is nou eigenlijk een leuke formatie? Heb 3-5-2 , 4-5-1 en 4-1-2-1-2 al, maar welke voor een serie a team?
Goede wingers, goede CM's.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:19 schreef Revontulet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |