PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twitter: https://twitter.com/krasotavOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Dat jij nou alles moet zien als fittie.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst heeft het opgegeven zo te zien
Rijst is een toffe gozerquote:Op woensdag 14 november 2012 11:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst heeft het opgegeven zo te zien
Btje stoken tog xdquote:Op woensdag 14 november 2012 11:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat jij nou alles moet zien als fittie.
Mijn favoriete chinezen werken bij de cafetariaquote:Op woensdag 14 november 2012 11:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Rijst is een toffe gozermijn favoriete Chinees.
Valencia maar die heeft geen betere WF denk ik. Dan heb je Barfa nog maar die is linksquote:Op woensdag 14 november 2012 11:45 schreef Michaelvanb het volgende:
Wat is de beste rechter middenvelder van BPL ?
Speel nu met walcott maar wil liever een speler met betere skills en weak foot.
1.344.130.000 problems but Rijst ain't one.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Rijst is een toffe gozermijn favoriete Chinees.
Want jij kent er zoveel.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn favoriete chinezen werken bij de cafetaria
Hij gaat vééél duurder worden. Hij gaat uit packs en de competitie in Brazilie is bijna afgelopen dus krijgt voorlopig geen nieuwe IF.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:47 schreef Maver24 het volgende:
Die IF Neymar zal toch niet duuder gaan worden na deze week?. Of juist wel. Competitie is toch bijna afgelopen?
Dus? Dan zijn ze nog wel m'n favorietquote:
GMTA *highfive*quote:Op woensdag 14 november 2012 11:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus? Dan zijn ze nog wel m'n favoriet
Kijk naar IF Rooney. Die zakt alleen. Dus waarom zou Neymar nog veel meer dan 1m gaan kosten. Geloof het niet zo eigenlijk ook al is de competitie bijna afgelopen.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij gaat vééél duurder worden. Hij gaat uit packs en de competitie in Brazilie is bijna afgelopen dus krijgt voorlopig geen nieuwe IF.
quote:
Als hun dat zo graag willen kopen ze een ps3 tochquote:Op woensdag 14 november 2012 11:53 schreef Rijst het volgende:
gje vraag een xbox. Iedereen van BoB wil je baata geve
Alles al verkocht? Ik kocht vanmorgen een Ikeme voor 200c, dat was fantastischquote:Op woensdag 14 november 2012 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb aflevering 1 van mijn serie nu geconvert met VideoPad en daardoor is hij nu 36 MBHet zal bij de volgende afleveringen dus veel minder lang duren om up te loaden.
Ik denk dat hij wel gaat zakken in de aanloop naar het TOTY, omdat mensen dan coins willen genereren voor de nieuwe spelers die dan komen.quote:
Vanmorgen had ik nog 2 Ikemes, die 2 badges, Martins Indi en 1 Vilhena die nog niet zijn verkocht maar ik heb nu al een winst na tax van 15k.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alles al verkocht? Ik kocht vanmorgen een Ikeme voor 200c, dat was fantastisch
Kleine handquote:
He Ba..quote:Op woensdag 14 november 2012 12:00 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Dikke fissa hir. jolo.
[ afbeelding ]
Ik heb hem vandaag gehaald, met als gedachten dat hij voorlopig waars geen IF krijgt. Deze IF versie is een ST en met rooney zit er weinig verschil tussen de NIF en de IF. Deze neymar is zeldzaam als ST en zal dus stijgen.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kijk naar IF Rooney. Die zakt alleen. Dus waarom zou Neymar nog veel meer dan 1m gaan kosten. Geloof het niet zo eigenlijk ook al is de competitie bijna afgelopen.
Lastig Lastig
Als Neymar een UP ST krijgtquote:Op woensdag 14 november 2012 12:01 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag gehaald, met als gedachten dat hij voorlopig waars geen IF krijgt. Deze IF versie is een ST en met rooney zit er weinig verschil tussen de NIF en de IF. Deze neymar is zeldzaam als ST en zal dus stijgen.
Dat is niet wat je moeder gister zeiquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is niet wat je moeder gister zei
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is niet wat je moeder gister zei
Na kerstquote:Op woensdag 14 november 2012 12:05 schreef Johnbon het volgende:
Die UP's wanneer komen die eigenlijk is daar al nieuws over?
Weet ook niet wanneer ze vorig jaar kwamen?
Upgrade. Soort van IF, maar dan niet zwartquote:
en voor altijd in packsquote:Op woensdag 14 november 2012 12:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Upgrade. Soort van IF, maar dan niet zwart
Ur Punaniquote:
Waren er ook downs?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vorig jaar waren toch bijna alle UPs BPL met nog een paar uit andere competities.. dat zal dit jaar wel niet anders zijn. Ook komen er natuurlijk weer transfers uit in januari (en hopelijk nieuwe spelers) Ze hadden eigenlijk in het begin al wat transfers moeten doen maar die waren waarschijnlijk niet belangrijk genoeg.
Ake en Rekik hopelijkquote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vorig jaar waren toch bijna alle UPs BPL met nog een paar uit andere competities.. dat zal dit jaar wel niet anders zijn. Ook komen er natuurlijk weer transfers uit in januari (en hopelijk nieuwe spelers) Ze hadden eigenlijk in het begin al wat transfers moeten doen maar die waren waarschijnlijk niet belangrijk genoeg.
UP Benzemaquote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nemeth van 69 naar 63 maar zijn silver versie was heel zeldzaam en die was ook heel moeilijk te vinden. Ook had hij de discard value van een bronze.quote:
Ze kunnen net zo goed Fisher en Pelle uitbrengenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:14 schreef MartijnTor het volgende:
Verwachten jullie een eredivisie Silver IF deze week, bijvoorbeeld Fischer?
Okay, maar 2 eredivisie's komen zelden voor toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze kunnen net zo goed Fisher en Pelle uitbrengenEr is niet zoveel TOTW materiaal naast Hernandez / Giroud/ Berbatov en natuurlijk Paulinho
SIF Quagliarellaquote:Op woensdag 14 november 2012 12:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze kunnen net zo goed Fisher en Pelle uitbrengenEr is niet zoveel TOTW materiaal naast Hernandez / Giroud/ Berbatov en natuurlijk Paulinho
Vergeten sorryquote:Op woensdag 14 november 2012 12:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Quagliarella
Beste schietstats van het spel gaat die krijgen.
Kan ze ook nooit echt makkelijk vinden.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:32 schreef MartijnTor het volgende:
Waar op het EA forum vind je de IF''s suggestions?
Waarom die keeper? Voor de GJE uitkom acties?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:36 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe teamHoop op IF Paulinho
Hoezoquote:Op woensdag 14 november 2012 12:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom die keeper? Voor de GJE uitkom acties?
Hij is met Lloris de snelste gouden keeper geloof ikquote:Op woensdag 14 november 2012 12:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
HoezoHij is 197 cm en heeft hoge reflexes en diving
Bovendien was hij een baas in FIFA 12
Lol hij heef nog 68 speed ook![]()
![]()
Julio Cesar is niks net als vorige jaarquote:Op woensdag 14 november 2012 12:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is met Lloris de snelste gouden keeper geloof iken er zijn betere Braziliaanse keepers (lees: keepers met hogere rating/betere stats, heb ze uiteraard niet allemaal geprobeerd).
Nee van Godquote:
Voor een pak slaag ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:52 schreef byah het volgende:
Kun je bij de FRS tegenwoordig ook games inruilen?
quote:
Verblijd ons met het antwoord. Zoekt en gij zult vinden.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:59 schreef Vraagje100 het volgende:
Waar op het forum zijn de if kandidaten te vinden?
500c ofzoquote:Op woensdag 14 november 2012 13:02 schreef De-Hamster het volgende:
Zijn er ook CDM --> CM kaartjes? Zoja voor hoeveel gaan deze meestal?
Hoeveel wil je voor El Arabi?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil mijn team afmaken maar heb vannacht maar twee items verkocht.Nu heb ik maar 2k en een team met iedereen in onjuiste positie en formatie.
Kan niemand mijn El Arabi even kopen? Vriendenprijsje.
Timingquote:
quote:
U.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:07 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb een kater daar zeg je U tegen
quote:Op woensdag 14 november 2012 13:06 schreef Lindgren. het volgende:
El Arabi 4-3-2-1 als ST voor 13.250c
Gaat normaal wel voor wat duurder, maar ik moet er vanaf.Iemand die 'm koopt?
[..]
Timing.
Ja blok openings borrel gisteren. Nog even door gegaan na het feest in andere kroeg, je kent het wel.quote:
Ach weet zelf hoe vervelend het is als ik net niet genoeg coins heb om een team af te maken. En hij staat voor 14K BIN weer te koop dus met een beetje mazzel maak ik er winst op.quote:
quote:
quote:
Kroketten zijn deze week maar 1 euro, en een broodje erbij is 1,50 !!quote:Op woensdag 14 november 2012 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alleen nog even een CF > ST kaartje en mijn team is af.Thanks Oz.
quote:Op woensdag 14 november 2012 13:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Kroketten zijn deze week maar 1 euro, en een broodje erbij is 1,50 !!
Op onze school was in de ouwe goeie tijd een broodje kroket 80 centquote:Op woensdag 14 november 2012 13:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Kroketten zijn deze week maar 1 euro, en een broodje erbij is 1,50 !!
Smullerg volgens mij, zag gister wel een grote bord met rundvlees kroket staan.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Bazenactie. Bij de Febo ofzo? Of door heel Nederland?
Broodje kipcorn was 1.60 bij ons 3 jaar geleden.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Op onze school was in de ouwe goeie tijd een broodje kroket 80 centNu er een catering is sinds 3 jaar terug is alles 2+ euro
"Het wapen was zwart van kleur en het was een type 9 millimeter."quote:Op woensdag 14 november 2012 13:17 schreef StijnDa het volgende:
http://www.nusport.nl/ove(...)anu-in-opspraak.html
Kanu in opspraak
Dit al bekend?
Hij is wel goed in FUT![]()
haha goede 5atb smoesquote:Op woensdag 14 november 2012 13:18 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat voor teams hebben jullie op dit moment? Ik heb 2 goedkope teams, maarze spelen goddelijk.
Eentje is met 5atb, maar dat komt door mijn goedaardige broer die alles in 5212 heeft gekocht, terwijl ik 352 nodig had.
Xbox? Namen?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:18 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga ff een total uitverkoop doen met veel silveren spelers,, zet ze er gewoon op voor 500 start prijs, bieden maar
okequote:Op woensdag 14 november 2012 13:20 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
En toch is het zo jonge dame
Heb je hier gisteren mee gespeeld? Ik zweer dat ik tegen dit team heb gespeeld gisteren...quote:Op woensdag 14 november 2012 12:36 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe teamHoop op IF Paulinho
Net gemaaktquote:Op woensdag 14 november 2012 13:25 schreef HandsomeTom het volgende:
[..]
Heb je hier gisteren mee gespeeld? Ik zweer dat ik tegen dit team heb gespeeld gisteren...
Is hij drie of vier * tricks?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:26 schreef Maver24 het volgende:
Als Hernandez IF is wat waarschijnlijk zo is ga ik em kopen en een team erom heen maken
Bajequote:
Het had minder moeite gekost om naar Futhead.com te gaan en Hernandez in te typen.quote:
*eensquote:
Als Futhead.com het hier zou doen, had je helemaal gelijk gekregen van me.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het had minder moeite gekost om naar Futhead.com te gaan en Hernandez in te typen.
3*.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:31 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als Futhead.com het hier zou doen, had je helemaal gelijk gekregen van me.
quote:Op woensdag 14 november 2012 13:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
*eens
[ afbeelding ]
Die Mexicaanse CDM heeft gewoon 86 heading, 94 strength en med-high workrates.
quote:
Ik heb liever mijn team.quote:
Waar is de goal van Cisse? Verder vind ik de goals van Messi en Neymar helemaal niet zo mooi of bijzonder.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:37 schreef Lindgren. het volgende:
Even iets anders: De top 10 genomineerden voor de Puskas Award (mooiste goal)
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=176467
Die van Falcao. Mijn broek zit onder de spetters.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waar is de goal van Cisse? Verder vind ik de goals van Messi en Neymar helemaal niet zo mooi of bijzonder.
Falcao, Stoch en Hassli hebben de mooiste goals gemaakt.![]()
Die van Taisonquote:Op woensdag 14 november 2012 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die van Falcao. Mijn broek zit onder de spetters.
Die van Taison had er ook wel bij gekund trouwens.
Beest op CFquote:Op woensdag 14 november 2012 13:17 schreef StijnDa het volgende:
http://www.nusport.nl/ove(...)anu-in-opspraak.html
Kanu in opspraak
Dit al bekend?
Hij is wel goed in FUT![]()
WOW, die had ik serieus echt nog niet gezien,quote:
Dat team heeft een partij gekostquote:Op woensdag 14 november 2012 14:01 schreef BDIL het volgende:
Speelde net met mijn IF Henry - Balotelli team tegen het duurste team uit FUTHij was kansloos ook al is het moeilijk met 3 @ the back the verdedigen tegen zulke beesten
IF Neymar en IF Lucas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter 1 Ben Arfa of Modric op CDM dan 10 Kaka's in de lucht of zoiets.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:01 schreef BDIL het volgende:
Speelde net met mijn IF Henry - Balotelli team tegen het duurste team uit FUTHij was kansloos ook al is het moeilijk met 3 @ the back the verdedigen tegen zulke beesten
IF Neymar en IF Lucas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kaka CDM en Messi op 7 chem.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:01 schreef BDIL het volgende:
IF Neymar en IF Lucas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Silva heeft ook geen 9 chem volgens mijquote:Op woensdag 14 november 2012 14:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kaka CDM en Messi op 7 chem.Man man.
Sterker nog. 6 chem zeker?
7 idd.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Silva heeft ook geen 9 chem volgens mij
Hulk, Emenike, Eto'o, Carlos Eduardo en de rest zelf invullen 3-5-2.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand nog een leuk team voor 75k? Beetje pace is niet mis
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Voorhoede Eto'o - Emenike - Welliton heb ik echt gister verkochtquote:Op woensdag 14 november 2012 14:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens Futhead 70K ongeveer.
Veel betere voorhoedes ga je niet vinden voor dat geld. Of je moet met Demba Ba en Pappis Cissé willen spelen.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voorhoede Eto'o - Emenike - Welliton heb ik echt gister verkocht
Thanks anyway
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor de linksback, maar ik hoop dat dit genoeg pace is.
[..]
[ afbeelding ]
()
[..]
[ afbeelding ]
()
Booster.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:26 schreef Thorb het volgende:
Ging een drop-in match doen ( 1 v 1 ) stuurt de tegenstander van press y and shoot. Dus we gingen omstebeurt de keeper uit laten komen en scoren. Even 5 verdiensten voor long shots gehaald
12-10 gewonnen ofzo
87 ST als ik 1.86 ben nu. CAM is het hoogst met 90 (of 91 ondertussen)quote:
Ik scoorde bijna weer van eigen helft, maar ging echt 2cm naast het doelquote:Op woensdag 14 november 2012 14:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
87 ST als ik 1.86 ben nu. CAM is het hoogst met 90 (of 91 ondertussen)
Had tot nu toe 3 x van 27 meter gescoord maar die van 6 keer nu makkelijk gehaald
Lol vz heeft dan de verkeerdequote:Op woensdag 14 november 2012 14:30 schreef BDIL het volgende:
Ben Arfa of Mealla mogen van mij winnen
Is niet de eerste keer dat ze daar iets verneukenquote:
Matige site inderdaad, ze knippen ook gewoon een interview tot 10 artikelenquote:Op woensdag 14 november 2012 14:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat ze daar iets verneuken
Info lees je meestal veel sneller op andere sitesquote:Op woensdag 14 november 2012 14:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Matige site inderdaad, ze knippen ook gewoon een interview tot 10 artikelen
Dat komt door die Jumbos. Gelukkig is er een limiet van 5 packs, anders was de crash nog veel erger geweest. Ik denk dat ik die spelers die ik er vanmorgen nog op heb gezet niet heb verkocht.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:33 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij is de markt wel echt ziek hard gefuckt
Ik heb helemaal niets verkocht vanacht terwijl dat een paar dagen terug een goede prijs zou zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt door die Jumbos. Gelukkig is er een limiet van 5 packs, anders was de crash nog veel erger geweest. Ik denk dat ik die spelers die ik er vanmorgen nog op heb gezet niet heb verkocht.
quote:
Dat heeft daar niets mee te maken.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets verkocht vanacht terwijl dat een paar dagen terug een goede prijs zou zijnde waarde van mijn club is ook veel minder.
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:39 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zo zuur voor TwenteMcClaren maakte zich nog boos ver deze wedstrijd
Wel, want de spelers zijn ineens heel veel minder waard terwijl ze anders niet zo hard zouden dalen.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat heeft daar niets mee te maken.
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel, want de spelers zijn ineens heel veel minder waard terwijl ze anders niet zo hard zouden dalen.
Ze hebben ten minste een degelijke vervanger, als je naar Feyenoord kijkt...quote:Op woensdag 14 november 2012 14:39 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zo zuur voor TwenteMcClaren maakte zich nog boos ver deze wedstrijd
Joh, zou het?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
De waarde is niet de aankoopprijs.
Die man hequote:Op woensdag 14 november 2012 14:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
De waarde is niet de aankoopprijs.
Waarom?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
wat een grafte team gadverdamme
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Joh, zou het?
Ik doe dan wel geen fucking economie maar ik ben geen mbo'er
Past wel bij GJE tochquote:Op woensdag 14 november 2012 14:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
wat een grafte team gadverdamme
Had jij een niveau daaronder moeten zitten, kneus.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]. Je had godverdomme een mbo'er moeten zijn.
Je faalt zo ongeveer met alles wat je doet, opperkneus.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had jij een niveau daaronder moeten zitten, kneus.
Jij bent het kneuzigst.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je faalt zo ongeveer met alles wat je doet, opperkneus.
Was deze voor mij?quote:
Je zegt dat je begrijpt dat het niet gebaseerd is op de aankoopwaarde, maar dat je clubwaarde toch minder is doordat de prijzen dalen. Explain. Het is namelijk gewoonquote:
maar dan *gebaseerd.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
een formule gebasseerd op de rating
Ja kan je lekker met Torres ballen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De clubwaarde daar bedoelde ik mee de waarde van al mijn spelers bijelkaarquote:Op woensdag 14 november 2012 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je zegt dat je begrijpt dat het niet gebaseerd is op de aankoopwaarde, maar dat je clubwaarde toch minder is doordat de prijzen dalen. Explain. Het is namelijk gewoon
[..]
maar dan *gebaseerd.
Oké. Zeg dat dan.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
De clubwaarde daar bedoelde ik mee de waarde van al mijn spelers bijelkaar
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja kan je lekker met Torres ballen.Ja Torres is wel een goed idee jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
____
http://www.futhead.com/fifa/squads/1163217/
Dit team vorig jaar
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Is goed. Pro boosten? Wel lastig om elkaar tegen te komen ben ik bang ?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:45 schreef BDIL het volgende:
Thorben kom je samen drop in match doen?
Klopt, doe ik wel vaker foutquote:Op woensdag 14 november 2012 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je zegt dat je begrijpt dat het niet gebaseerd is op de aankoopwaarde, maar dat je clubwaarde toch minder is doordat de prijzen dalen. Explain. Het is namelijk gewoon
[..]
maar dan *gebaseerd.
quote:
Zijn jullie nu gay en proberen jullie hard2get te spelen?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is goed. Pro boosten? Wel lastig om elkaar tegen te komen ben ik bang ?
als we tegelijk op a drukken dan komen we wel samen. Werkte vorige jaar ook met Swankierpizzaquote:Op woensdag 14 november 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is goed. Pro boosten? Wel lastig om elkaar tegen te komen ben ik bang ?
Je mag meedoen hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zijn jullie nu gay en proberen jullie hard2get te spelen?
Al die schietspelletjes lijken op elkaarquote:Op woensdag 14 november 2012 14:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is BOII een beetje vet jongens, of is het net zo'n tyfusspel als MW3?
Al koop je het alleen voor zombies. Zombies is dit jaarquote:Op woensdag 14 november 2012 14:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is BOII een beetje vet jongens, of is het net zo'n tyfusspel als MW3?
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Al die schietspelletjes lijken op elkaar
Noem eens drastische veranderingen op tussen MW2, BO1, MW3 en BO2 danquote:
MW 2 Kut BO1 goed MW3 Kut BO2 goedquote:Op woensdag 14 november 2012 14:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Noem eens drastische veranderingen op tussen MW2, BO1, MW3 en BO2 dan
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
MW 2 Kut BO1 goed MW3 Kut BO2 goed
[..]
Je praat weer eens kak. Je zegt dat alle schietspelletjes op elkaar lijken. Vergelijk Sniper Elite, Black Ops 2 en Doom maar eens met elkaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Noem eens drastische veranderingen op tussen MW2, BO1, MW3 en BO2 dan
[..]
[..]
Allemaal schieten met wapensquote:Op woensdag 14 november 2012 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je praat weer eens kak. Je zegt dat alle schietspelletjes op elkaar lijken. Vergelijk Sniper Elite, Black Ops 2 en Doom maar eens met elkaar.
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je praat weer eens kak. Je zegt dat alle schietspelletjes op elkaar lijken. Vergelijk Sniper Elite, Black Ops 2 en Doom maar eens met elkaar.
quote:
Ik zie een verband.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doomquote:Op woensdag 14 november 2012 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij de CoD series zit gewoon heel weinig verschil. Engine blijft iedere keer hetzelfde, kunnen ze net zo goed map packs uitbrengen.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook. En 3 ook.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vond MW2 wel leuk eigenlijk.
Infinity Ward was het toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
Watch out, allemaal activision fanbois
Lekker one man army noobtube met commandequote:Op woensdag 14 november 2012 15:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vond MW2 wel leuk eigenlijk.
BF3 doet het pas slim. Die releast een DLC voor de retailprijs van het spel zelfquote:Op woensdag 14 november 2012 15:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bij de CoD series zit gewoon heel weinig verschil. Engine blijft iedere keer hetzelfde, kunnen ze net zo goed map packs uitbrengen.
Deze man weet, dat spel echt helemaal kapot gespeeldquote:
Half uur ofzoquote:Op woensdag 14 november 2012 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aflevering 1 is 36 MB en aflevering 2 is 23,6 MB terwijl die eerst veel meer MB was dan de eersteHoe lang vinden jullie eigenlijk dat ik de afleveringen moet maken?
Quake 3 heb ik ook erg veel gespeeldquote:Op woensdag 14 november 2012 15:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Klopt, maar Doom > Black Ops.
Quake 3 is de shooter die ik het meest gespeeld heb.
EA voegt wat bugs toe, verwijdert de leukste spelmodus en voert wat transfers door et voila nieuwe Fifa.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
BF3 doet het pas slim. Die releast een DLC voor de retailprijs van het spel zelf
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bij de CoD series zit gewoon heel weinig verschil. Engine blijft iedere keer hetzelfde, kunnen ze net zo goed map packs uitbrengen.
Ik heb MW2 echt heel veel gespeeld, daarom vond ik 3 niet zo leuk meer denk ik, omdat die er zo veel op leek.quote:
Misschien kun je wat verder ingaan op het handelen. Het simpelweg opnoemen van wat deals is leuk voor een aflevering, maar wordt natuurlijk snel saai. Een minuutje of 2-3 is wel oké denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aflevering 1 is 36 MB en aflevering 2 is 23,6 MB terwijl die eerst veel meer MB was dan de eersteHoe lang vinden jullie eigenlijk dat ik de afleveringen moet maken?
Nee joh, dat is echt prachtig. In Search & Destroy met wat vrienden door de headset allemaal Britse jongetjes van 12 gek makenquote:Op woensdag 14 november 2012 15:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker one man army noobtube met commandeDat is net zoiets als 5 atb ultra def op de counter en containen met Emenike en Welliton voorin.
Vond MW3 ook maar matig. Wel eens gespeeld bij wat vrienden, maar spreekt me minder aan dan MW2quote:Op woensdag 14 november 2012 15:04 schreef vandermar het volgende:
Vergeleken met MW 3 was MW 2 een subliem spel.
Nee met Black Ops kan je een dolphin dive maken, maar voor de rest is het allemaal precies hetzelfdequote:Op woensdag 14 november 2012 15:03 schreef vandermar het volgende:
[..]Black ops en MW lijken totaal niet op elkaar.
Dikke bullshit.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee met Black Ops kan je een dolphin dive maken, maar voor de rest is het allemaal precies hetzelfde
Ik was 11e van de wereld in UT op die rankings die er bij zaten, voor ik overstapte op Quake 3.quote:
Medal of Honor: Allied Assault was beterquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee met Black Ops kan je een dolphin dive maken, maar voor de rest is het allemaal precies hetzelfde
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:06 schreef vandermar het volgende:
[..]Ga weg man, MW 3 is de kanker onder de COD's BO is het geneesmiddel.
MW > BOquote:Op woensdag 14 november 2012 15:06 schreef vandermar het volgende:
[..]Ga weg man, MW 3 is de kanker onder de COD's BO is het geneesmiddel.
Wat is er zo verschilend dan? Er zit verschil in wapens en je hebt een andere lettertype als je een kill maakt.quote:
Echt 20 minuten gespeeld ofzoquote:Op woensdag 14 november 2012 15:07 schreef vandermar het volgende:
Zombies van Black Ops maakt het spel al ziek goed.
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat is er zo verschilend dan? Er zit verschil in wapens en je hebt een andere lettertype als je een kill maakt.Het is niet dat je opeens een compleet andere spel speelt. Het is en blijft de CoD engine die ze sinds MW1 hebben.
Tot je door hebt hoe je die zombies allemaal in een rijtje kunt krijgen om ze vervolgens af te maken. Dat is de eerste 10x leuk en daarna verveeld het.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:07 schreef vandermar het volgende:
Zombies van Black Ops maakt het spel al ziek goed.
Joh, waarom speel je dan fifa? Op een gegeven moment heb je ook door met welk team en welke formatie je niet kan verliezen.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tot je door hebt hoe je die zombies allemaal in een rijtje kunt krijgen om ze vervolgens af te maken. Dat is de eerste 10x leuk en daarna verveeld het.![]()
Heb het wel kapot gespeeld met nog een vriend en tot wave 49 gekomen.
Kan niet eens.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Joh, waarom speel je dan fifa? Op een gegeven moment heb je ook door met welk team en welke formatie je niet kan verliezen.
Wat een scheve vergelijking zeg.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Joh, waarom speel je dan fifa? Op een gegeven moment heb je ook door met welk team en welke formatie je niet kan verliezen.
Kga na LOI hoge leiding kopequote:
Dat moet je zelf uitzoeken, net als met trainen (treintje van zombies) bij CODquote:Op woensdag 14 november 2012 15:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat een scheve vergelijking zeg.Vertel mij eens met welke team ik ongeslagen kan blijven.
Bijna vergetenquote:
Lente '13quote:
Ik moet binnekort even GTA IV uitspelenquote:Op woensdag 14 november 2012 15:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bijna vergetenals dat spel uit is speel ik de eerste 2 maanden geen FIFA meer denk ik. Kan ik mooi tegen Juni een dik team maken en FIFA nog eens kapot spelen tot FIFA14.
Geniale wagens in TBoGT. Vooral die gouden Rolls Royce van die Arabier.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lente '13
[..]
Ik moet binnekort even GTA IV uitspelen
Heb TBoGT wel 3x uitgespeeld tho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |