Kartonnen doos.quote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef iBenny het volgende:
Hoe kun je gemakkelijk een suprise maken gerelateerd aan "honden"?
De jouwe?quote:Op maandag 19 november 2012 12:40 schreef Renesite het volgende:
Paypall is gehackt!!!!
70 euro is besteld. Hoeren.
* Crazy-M prikt Lutte lekquote:
Vier uur reizen en meer dan veertig euro enkele reis, beetje te duurquote:Op maandag 19 november 2012 19:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Snowworld Lutte.. Is wel in Limburg
4 uur? Voor mij is het 4 uur. Gek kindquote:Op maandag 19 november 2012 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vier uur reizen en meer dan veertig euro enkele reis, beetje te duur
Maar het is wel leuk, zoiets zit hier ook in Best geloof ik
Tadaaaaaquote:Op maandag 19 november 2012 19:15 schreef Lutte het volgende:
Oh het adres van Snowworld zit ook in OuddorpJe mag alles halveren
Oneerlijk!quote:
Geen onbelangrijke vraag. Deze man weet!quote:Op maandag 19 november 2012 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je met een vriendin of je boy, Lut?
Boyquote:Op maandag 19 november 2012 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je met een vriendin of je boy, Lut?
Haha, sorry! Ik woon zelfs aan het station, de luxe! Maar, ik mis de trein nog steeds wel eensquote:Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oneerlijk!
Voor wij bij een treinstation zijn, zijn we al drie kwartier verder. En dan nog Brabant uit
Den Haag is ook twee uur reizen en best prijzig, als je bekijkt dat je Den Bosch/Eindhoven/Oss voor drie euro klaar bent#gierig
Gelukkig maarquote:Op maandag 19 november 2012 19:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, sorry! Ik woon zelfs aan het station, de luxe! Maar, ik mis de trein nog steeds wel eens
Daarnaast snap ik dat helemaal hoor!
Ik ben héél blij met mijn ov(en de korting die daar bij hoort).
Hahaha ja, als het daar weer voor was!quote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar dat is lastig zeg, al die standaard dagjes uit zijn duur en wat blijft er dan over. Misschien moet je gaan midgetgolfen met hem ofzoiets!
Je gaat het toch overwegen nu Klaas zo niet hip meer is.quote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef Lutte het volgende:
Vaduz, jouw erfgenaam gaat natuurlijk Aad heten?
De Klazen van tegenwoordig komen niet meer aan een man, vrouw of boerderij. Zelfs de Pieten lopen weg!quote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je gaat het toch overwegen nu Klaas zo niet hip meer is.
Even lekker wandelen (kan ook elders, natuurgebiedje?) is niet verkeerd. En verder zijn kinderboerderijen best tof.quote:Op maandag 19 november 2012 19:56 schreef Lutte het volgende:
Van ellende maar het adres van de kinderboerderij opgezocht.. Twintig minuten met de bus, twintig minuten lopen
Ik download Shrek 1 t/m 13 wel
Kinderboerderijen zijn zeker tof! Bij mij op 5 minuten lopen is er ook 1, ik ga er geregeld even langs, even naar de schapen enzo kijken en ze wat groenvoer geven. Schapenquote:Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even lekker wandelen (kan ook elders, natuurgebiedje?) is niet verkeerd. En verder zijn kinderboerderijen best tof.
Ja dat zal het wel wordenquote:Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even lekker wandelen (kan ook elders, natuurgebiedje?) is niet verkeerd. En verder zijn kinderboerderijen best tof.
Pas nu ik dit voor de derde keer lees besef ik dat je het wss over kangoeroes hebt en niet over skippyballen. Of niet?quote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat doe ik ook bij het hertenkamp hier op 5 minuten. (met herten!!). Ligt echt op een prachtige plek. Zijn ook wat kinderboerderijdieren en ook skippy's.
Ik associeer Vaduz nu eenmaal met speeltuintjes JAquote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef Renesite het volgende:
Neu? de hertjes gaan achter skippyballen aan. Vet chill
Ohja, wist ik... wou kijken.. is al bezig zeker?quote:Op maandag 19 november 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
Pat, kijk je Ruben vs. Sophie? Ze moeten een musical opzetten
Yup. Is op zich wel grappigquote:Op maandag 19 november 2012 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja, wist ik... wou kijken.. is al bezig zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:21 schreef iBenny het volgende:
Ruben vs. Sophie spoiler....Dat wilde ik niet weten, maar toch klikken he, eigenwijs kreng dat ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het ook eigenlijk anders moeten verwoordenquote:Op maandag 19 november 2012 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat wilde ik niet weten, maar toch klikken he, eigenwijs kreng dat ik ben![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |