Je gaat het toch overwegen nu Klaas zo niet hip meer is.quote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef Lutte het volgende:
Vaduz, jouw erfgenaam gaat natuurlijk Aad heten?
De Klazen van tegenwoordig komen niet meer aan een man, vrouw of boerderij. Zelfs de Pieten lopen weg!quote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je gaat het toch overwegen nu Klaas zo niet hip meer is.
Even lekker wandelen (kan ook elders, natuurgebiedje?) is niet verkeerd. En verder zijn kinderboerderijen best tof.quote:Op maandag 19 november 2012 19:56 schreef Lutte het volgende:
Van ellende maar het adres van de kinderboerderij opgezocht.. Twintig minuten met de bus, twintig minuten lopen
Ik download Shrek 1 t/m 13 wel
Kinderboerderijen zijn zeker tof! Bij mij op 5 minuten lopen is er ook 1, ik ga er geregeld even langs, even naar de schapen enzo kijken en ze wat groenvoer geven. Schapenquote:Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even lekker wandelen (kan ook elders, natuurgebiedje?) is niet verkeerd. En verder zijn kinderboerderijen best tof.
Ja dat zal het wel wordenquote:Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even lekker wandelen (kan ook elders, natuurgebiedje?) is niet verkeerd. En verder zijn kinderboerderijen best tof.
Pas nu ik dit voor de derde keer lees besef ik dat je het wss over kangoeroes hebt en niet over skippyballen. Of niet?quote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat doe ik ook bij het hertenkamp hier op 5 minuten. (met herten!!). Ligt echt op een prachtige plek. Zijn ook wat kinderboerderijdieren en ook skippy's.
Ik associeer Vaduz nu eenmaal met speeltuintjes JAquote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef Renesite het volgende:
Neu? de hertjes gaan achter skippyballen aan. Vet chill
Ohja, wist ik... wou kijken.. is al bezig zeker?quote:Op maandag 19 november 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
Pat, kijk je Ruben vs. Sophie? Ze moeten een musical opzetten
Yup. Is op zich wel grappigquote:Op maandag 19 november 2012 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja, wist ik... wou kijken.. is al bezig zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:21 schreef iBenny het volgende:
Ruben vs. Sophie spoiler....Dat wilde ik niet weten, maar toch klikken he, eigenwijs kreng dat ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het ook eigenlijk anders moeten verwoordenquote:Op maandag 19 november 2012 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat wilde ik niet weten, maar toch klikken he, eigenwijs kreng dat ik ben![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |