* Crazy-M prikt Lutte lekquote:
Vier uur reizen en meer dan veertig euro enkele reis, beetje te duurquote:Op maandag 19 november 2012 19:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Snowworld Lutte.. Is wel in Limburg
4 uur? Voor mij is het 4 uur. Gek kindquote:Op maandag 19 november 2012 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vier uur reizen en meer dan veertig euro enkele reis, beetje te duur
Maar het is wel leuk, zoiets zit hier ook in Best geloof ik
Tadaaaaaquote:Op maandag 19 november 2012 19:15 schreef Lutte het volgende:
Oh het adres van Snowworld zit ook in OuddorpJe mag alles halveren
Oneerlijk!quote:
Geen onbelangrijke vraag. Deze man weet!quote:Op maandag 19 november 2012 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je met een vriendin of je boy, Lut?
Boyquote:Op maandag 19 november 2012 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je met een vriendin of je boy, Lut?
Haha, sorry! Ik woon zelfs aan het station, de luxe! Maar, ik mis de trein nog steeds wel eensquote:Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oneerlijk!
Voor wij bij een treinstation zijn, zijn we al drie kwartier verder. En dan nog Brabant uit
Den Haag is ook twee uur reizen en best prijzig, als je bekijkt dat je Den Bosch/Eindhoven/Oss voor drie euro klaar bent#gierig
Gelukkig maarquote:Op maandag 19 november 2012 19:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, sorry! Ik woon zelfs aan het station, de luxe! Maar, ik mis de trein nog steeds wel eens
Daarnaast snap ik dat helemaal hoor!
Ik ben héél blij met mijn ov(en de korting die daar bij hoort).
Hahaha ja, als het daar weer voor was!quote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar dat is lastig zeg, al die standaard dagjes uit zijn duur en wat blijft er dan over. Misschien moet je gaan midgetgolfen met hem ofzoiets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |