Die van mij is ooit een keer meegewassen en ziet er gewoon smerig uit.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb tussentijds een nieuwe gehaald dus ik hoef pas over 9,5 jaar weer
Huh? kan zij ook piano spelen?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wise, Rebecca Black filmpje eerder in het topic.
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet over 3 weken een nieuwe. Dan heb ik hem al 10 jaar en realiseer ik me dat ik echt oud ben.
Ja, maar je stuurt ze op naar VistaPrint om te laten drukken. Al zijn er vast goedkopere alternatieven, maar goed, het is toch niet voor mij xDquote:Op woensdag 14 november 2012 10:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik dacht dat je die zelf ontworp?
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, sista is goed, gurllll
Dit stelt me wel teleur2 NutZ geen keukenprinses.. weet niet of ik ooit deze teleurstelling te boven kan komen.
![]()
Rund is echtIk ging een keer naar een wokrestaurant (Bobbeh, die in Elst (GLD) is echt heel goed!) en daar hadden ze op een bord een stapel met entrecotes... ik wou dat ik die mee naar huis kon nemen
![]()
En ze hadden after eight ijs![]()
![]()
Ja wijvenshit, maar fucking lekker
Ja alles is mijn schuldOok de tweede wereldoorlog
De wereld verloopt ook op 12-12quote:Op woensdag 14 november 2012 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die van mij is ooit een keer meegewassen en ziet er gewoon smerig uit.Maar zolang de politie er niks van zei heb ik ook geen nieuwe aangevraagd.
Mooie is dat ie op 12-12-2012 verloopt.
Juminelle is het daar niet mee eens.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:17 schreef Salatrel het volgende:
Elst ligt in Utrecht hoor
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elst_(Utrecht)
niet waar, 21-12quote:Op woensdag 14 november 2012 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De wereld verloopt ook op 12-12
Ja toch of niet dan ?quote:
Ohquote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 14 november 2012 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelde, wilde je gewoon even plagen
Ja en natuurkunde en scheikundequote:Op woensdag 14 november 2012 10:19 schreef Salatrel het volgende:
naast topografie was je ook al slecht in wiskunde?
Ok, dawgquote:Op woensdag 14 november 2012 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, sista is goed, gurllll
Dit stelt me wel teleur2 NutZ geen keukenprinses.. weet niet of ik ooit deze teleurstelling te boven kan komen.
![]()
Rund is echtIk ging een keer naar een wokrestaurant (Bobbeh, die in Elst (GLD) is echt heel goed!) en daar hadden ze op een bord een stapel met entrecotes... ik wou dat ik die mee naar huis kon nemen
![]()
En ze hadden after eight ijs![]()
![]()
Ja wijvenshit, maar fucking lekker
Ja alles is mijn schuldOok de tweede wereldoorlog
21quote:Op woensdag 14 november 2012 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De wereld verloopt ook op 12-12
Spuit 11quote:
quote:
Ja wijvenshit jaquote:Op woensdag 14 november 2012 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, dawg
Kijk maar even of je die teleurstelling te boven komt... hoor wel van je
Ja rund en dan ff bakken, lekker zacht en mals
Ja Bobbeh in Elst kom ik regelmatig... wel nice
Sowieso zou hele zakken meenemen naar huis als dat kon, maarja het is geen US of A he waar overal doggybags normaal zijn.
After eight ? van die chocolaatjes met munt? voor oude mensen?
'wijvenshit' ja mag ook.ranzig.
Ik wist niet dat ze daar een wok hadden tegenwoordigquote:Op woensdag 14 november 2012 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Heb je helemaal gelijk in!! OLLE GRIEZEquote:Op woensdag 14 november 2012 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja wijvenshit ja![]()
Ik ben toch ook oud?
Dus mag ik die oudewijvenshit weet je welll![]()
Zal ik lunch halen bij de KFC?
Gewoon in je lunch 22 hotwings verorberrenquote:
nee, dikke negerquote:Op woensdag 14 november 2012 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja wijvenshit ja![]()
Ik ben toch ook oud?
Dus mag ik die oudewijvenshit weet je welll![]()
Zal ik lunch halen bij de KFC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dikke negerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:
Zie bovenstaandquote:Op woensdag 14 november 2012 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in!! OLLE GRIEZE
Wat ga je halen gvd??
![]()
Nah, ik weet het nog niet zeker
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |