Alweerquote:
jaquote:
jij of niet dan¿quote:
die is best goedquote:
awesomequote:
quote:
Dont fuck with Sala da Conductaquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:34 schreef remi1986 het volgende:
4e, Chai, Fas, Vas, Veer ... poes poes poes poes
Nee joh.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
Als mensen zoals Vas en 4ebe er niet zijn is het ook gelijk dood hier he
Gefeliciteerd hè.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:57 schreef Chai het volgende:
Ik ben er wel, heb vanmiddag tot vanavond feest van opa en oma die 50 jaar getrouwd zijn. Dus moest 's ochtends even paarden rijden en stallen doen. Ben nu net gedoucht.
wat nee joh?quote:
Het is hier nooit dood als ik er ben.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat nee joh?valt mij wel op anders..
Oh en Chai is erdie vergat ik uiteraard.
Heb jij nooit school dan? of werk je?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:57 schreef Chai het volgende:
Ik ben er wel, heb vanmiddag tot vanavond feest van opa en oma die 50 jaar getrouwd zijn. Dus moest 's ochtends even paarden rijden en stallen doen. Ben nu net gedoucht.
hahaquote:
Ja ik ben er toevallig netquote:
Hersendood is ook een soort van doodquote:Op woensdag 14 november 2012 10:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is hier nooit dood als ik er ben.
Ik heb normaal gewoon school.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij nooit school dan? of werk je?
En gefeliciteerdwou dat ik nog opas of omas had
[..]
haha
toeval bestaat nietquote:Op woensdag 14 november 2012 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik ben er toevallig neten ik moet nu niet meer teveel doen, moet vanaf nu helemaal schoon blijven en straks een net pakje aan.
Zeg je nu dat ik hersendood ben?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hersendood is ook een soort van dood
Gewoon een lange trui met broek.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
toeval bestaat niet![]()
oe, pic van jou in net pakje
een lange trui, das toch niet netjes?quote:
Nee. Het niveau is vaak hersendoodquote:
Oke.quote:
So so truequote:
Ik bedoel gewoon kleding die nu iig niet vies mag worden/vol met poezenhaar mag komen te zitten.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een lange trui, das toch niet netjes?
Zeker als ik er niet ben.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Het niveau is vaak hersendood
Nee, ik gaf al aan net dat juist als jij er wel bent dit zo isquote:
ah oke. bij lange trui denk ik eerder aan zo'n slobbertrui, of een ugly christmas sweaterquote:Op woensdag 14 november 2012 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon kleding die nu iig niet vies mag worden/vol met poezenhaar mag komen te zitten.
ja, sorryquote:Op woensdag 14 november 2012 11:02 schreef remi1986 het volgende:
er is een vrouw aanwezig en hoppa, iedereen post weer
4ebe was er altijd al hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 11:02 schreef remi1986 het volgende:
er is een vrouw aanwezig en hoppa, iedereen post weer
die ging toch net ff weg?quote:
wel opletten he Wisequote:Op woensdag 14 november 2012 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Zo nu ff als een malle naar Zoetje, omdat # Yolooo
Volgens mij ben jij op je achterhoofd gevallen.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik gaf al aan net dat juist als jij er wel bent dit zo is
owh ok danquote:Op woensdag 14 november 2012 11:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die ging toch net ff weg?
[..]
wel opletten he Wise
Nee, wel meermalen op mijn voorhoofd... zal dat er mee te maken hebben?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij op je achterhoofd gevallen.
Ik ben de alpha en de omegaquote:
alpha,omega, kleinaquote:Op woensdag 14 november 2012 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben de alpha en de omega
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |