amateurquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal ik maar eerst prestige 2 doen?
Vind het eigenlijk wel meevallen. Al waren mijn verwachtingen nogal laag omdat iedereen er over klaagt. Ach, open einde zoals te verwachten wasquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond jij het einde ook zo slecht?
Nu heb je tijd voor Halo4quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel meevallen. Al waren mijn verwachtingen nogal laag omdat iedereen er over klaagt. Ach, open einde zoals te verwachten was
Heb je die Porter Robinson nog gecheckt?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel meevallen. Al waren mijn verwachtingen nogal laag omdat iedereen er over klaagt. Ach, open einde zoals te verwachten was
Dinsdag Borderlands dlcquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Halo vind ik echt waardeloos sorry
nothing beatsquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I knowquote:
Nu al level 40.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zag het ja!
Zo emblem voor blops is gemaakt
valt me van je tegen opaquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
k/d van 1.15 en w /l van 1.39quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |