Het is wel zoquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sheeiit, deze moet in het OP.
Deel 2 stond net op repeat.quote:
oke stefquote:
Vind deze wel minder eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Deel 2 stond net op repeat.
[..]
oke stef
Inderdaad, maar deze zin; Ik kan straks gewoon een maccie buyen voor een chickie man G..twee euro menu.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vind deze wel minder eerlijk gezegd
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:10 schreef Bozz187 het volgende:
Het is officieel, 26 nov start ik bij de marine
Jij bent toch zo geprestigedquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nope dat is een korperaal, 2 strepen
nice! feliquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:10 schreef Bozz187 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:10 schreef Bozz187 het volgende:
Ha super, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:10 schreef Bozz187 het volgende:
Nachtrelease in boxtel was dus een groot succesquote:
In Weert was schijnbaar geen flikker te doenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nachtrelease in boxtel was dus een groot succes
Inderdaad kon zo naar binnen lopenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In Weert was schijnbaar geen flikker te doen
Tazzz wanneer dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doe jij toch ook op mij dushi.
en daarna wordt het alleen maar slechter helaas.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:09 schreef Michhas het volgende:
Seizoen 1 van Sons of Anarchy uit (in twee dagen)
Wel vet, verbaasd me niet dat er hier mensen zijn die het volgen.
Ik heb seizoen 1 ook gekeken. Langdradige serie #zoveel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:09 schreef Michhas het volgende:
Seizoen 1 van Sons of Anarchy uit (in twee dagen)
Wel vet, verbaasd me niet dat er hier mensen zijn die het volgen.
Serieus?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en daarna wordt het alleen maar slechter helaas.
ja plotpunten die echt te onrealistisch voor woorden zijn, het is wel vermakelijk om te kijken hoorquote:
O dat vind ik wel jammer om te horen, ik heb net de laatste aflevering gekeken en ik dacht dat er nog aardig wat potentie in zat... Is seizoen 2 ook al minder leuk dan 1 dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja plotpunten die echt te onrealistisch voor woorden zijn, het is wel vermakelijk om te kijken hoor
nee die is nog wel tof, wel iets minder, s03 is echt kutquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
O dat vind ik wel jammer om te horen, ik heb net de laatste aflevering gekeken en ik dacht dat er nog aardig wat potentie in zat... Is seizoen 2 ook al minder leuk dan 1 dan?
En 4?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee die is nog wel tof, wel iets minder, s03 is echt kut
4 is oke, en s5 is nu bezig, maar gebeurd niet heel veel, alleen heul veel dooiequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
En 4?
Want seizoen 6 loopt nu toch?
Die Otto? Nicequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
4 is oke, en s5 is nu bezig, maar gebeurd niet heel veel, alleen heul veel dooie
btw wel lachen, [ afbeelding ]
deze dude is de bedenken en schrijver van de show
Ja daar was ik al bang voor... Was ook wel te verwachten nu dat kind gebeuren is, die junkenmoeder er nog is en die Tara ook is gebleven...quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:54 schreef Cliffy het volgende:
SoA blijft wel de moeite waard maar S1 was idd wel het beste, seizoenen daarna zijn wat te veel drama :/
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:00 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast by the way
Hugo, jij weet waartoe ik in staat ben. Baard ook zo laten groeien?
ja die drama dingen vind ik niet zo heel erg, het is bij mij meer plot dingetjes waar ik mij aan erger, al is de laatste ep die uit is wel echt poep , totaal geen ene reet gebeurdquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die Otto? Nice
[..]
Ja daar was ik al bang voor... Was ook wel te verwachten nu dat kind gebeuren is, die junkenmoeder er nog is en die Tara ook is gebleven...
En dat gebeurt me nou bij elke serie die ik vet vindBij Breaking Bad stopte ik op een gegeven moment ook omdat ik dat gejank van die Skyler niet meer aan kon horen. Jammer dat het vaak zo loopt.
Skyler is echt vreselijk ja maar die serie is verder zo epicquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die Otto? Nice
[..]
Ja daar was ik al bang voor... Was ook wel te verwachten nu dat kind gebeuren is, die junkenmoeder er nog is en die Tara ook is gebleven...
En dat gebeurt me nou bij elke serie die ik vet vindBij Breaking Bad stopte ik op een gegeven moment ook omdat ik dat gejank van die Skyler niet meer aan kon horen. Jammer dat het vaak zo loopt.
ja de focking held die gozer,quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:00 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast by the way
Hugo, jij weet waartoe ik in staat ben. Baard ook zo laten groeien?
S3 pas volgens mijquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja de focking held die gozer,
zit happy ook al in seizoen 1??
haha eerste ep zit ie al, alleen had ie toen nog geen echte rol, hij was ook alleen maar motor adviseur, later heeft ie een vaste rol gekregenquote:
Ja Happy komt een aantal afleveringen snel voorbij, maar speelt geen grote rol. Tot nu toe wel een lachen characterquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja de focking held die gozer,
zit happy ook al in seizoen 1??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |