PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twitter: https://twitter.com/krasotav
Homo's zullen jou wel graag mogen of niet?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:15 schreef strakkeman het volgende:
Fuck Happy hour dit keer koop ik niks.
Ik niet, ben ik nu recalcitrant?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:17 schreef MartijnTor het volgende:
Wie heeft er zin een pricefixje?dm
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:18 schreef MartijnTor het volgende:
[..]Betekend het dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dacht dat het een synoniem van lief was
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Betekendquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Betekend het dat?ik dacht dat het een synoniem van lief was
Zin inquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:23 schreef Tim86 het volgende:
Giel Beelen, Michiel Veenstra en Gerard Ekdom in Glazen Huis dit jaar...al gepost?
Veenstraquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:23 schreef Tim86 het volgende:
Giel Beelen, Michiel Veenstra en Gerard Ekdom in Glazen Huis dit jaar...al gepost?
Nee maar wel al bekend, behalve Ekdom zat het er ook wel in. Zou liever nog een Sander, Coen, Timur of Domien hebben gehad ipv Giel of Michielquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:23 schreef Tim86 het volgende:
trolololoquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
hbodaar wordt je alleen maar dommer van
Bij Ziggo sowieso wel weer. Vind het ook altijd best verslavend om te volgen haha..staat de hele dag aan hierquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zin inHopelijk krijg ik die 24/7 tv-zender weer.
Jammer dat Timur er niet in zit nee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee maar wel al bekend, behalve Ekdom zat het er ook wel in. Zou liever nog een Sander, Coen, Timur of Domien hebben gehad ipv Giel of Michiel
Kijk/luister wel bijna de hele dag ja alleen jammer dat het altijd in de toetsweek isquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jammer dat Timur er niet in zit nee.Maar wordt alsnog leuk.
Stond hier ook hele dagen op, jammer genoeg kwam ik er pas na een paar dagen achter dat we die zender hadden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Ziggo sowieso wel weer. Vind het ook altijd best verslavend om te volgen haha..staat de hele dag aan hier
Die Veenstra zit er alleen in omdat het in Enschede is volgens mij..daar komt hij vandaan. In ieder geval tof dat Ekdom er weer in zit..Glazen Huis kan niet echt zonder hem. Had voor Veenstra liever weer Coen gezien. Timur was uiteindelijk ook wel tof toen hij er eenmaal goed in zat..duurde wel een paar dagen bij hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |