SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik ook ja, thuis ook.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Als ik al buiten naar het toilet moet, dan bril eerst goed schoonmaken.
Of jij die smerige Turk was bij mij op school.quote:
Wat maakt de varkens vet jou eigenlijk uit? Sen inacsiz degilmiydun..?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mwah, ik douche al mijn hele leven in openbare doucheruimtes, gewoon weerstand opbouwen.
Maar die domuz yaglari van al die kaasjes.![]()
True story, een Turk heeft me ooit in de sportschool verteld dat ik niet zonder ondergoed openbaar mocht douchen omdat het haram is om je pielemuis te tonen.
Dezelfde Turk heeft me verteld dat als je 1x varken eet de 'domuz yaglari' nooit meer uit je lichaam komen.
True story 2: je hebt toch wel moleculen in je lichaam die ooit aan een varken toebehoorden.
Vind het interessant. Dat ik niet geloof wil niet zeggen dat ik religie negeer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat maakt de varkens vet jou eigenlijk uit? Sen inacsiz degilmiydun..?
Dat er moleculen in ons lichaam zijn die oooooooit toebehoorden aan een varken heeft waarschijnlijk iedereen hier, alsof niemand haribo gegeten heeft of ooit per ongeluk iets waar varkensvet/vlees/iets in zit.
Ja grappige tijd op Fok gehad.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nostalgie
[..]
wat doe je tegenwoordig?
Als ik niet geloof dat je voor Rood moet stoppen, dan negeer ik ook het feit dat mensen denken dat ik er voor moet stoppen..quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vind het interessant. Dat ik niet geloof wil niet zeggen dat ik religie negeer.
Ik snap geen kut van wat je zegt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als ik niet geloof dat je voor Rood moet stoppen, dan negeer ik ook het feit dat mensen denken dat ik er voor moet stoppen..
Er klopt iets niet aan je zin..?
Ik leef er niet naar, ik ben zo nu en dan wel eens geïnteresseerd in bepaalde aspecten ervan. Ik bedoel, je kan toch ook geïnteresseerd zijn in Japan zonder een inktvis-neukende, pedofiele spleetoog te zijn?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Je geloof niet in de Islam, maar je leeft er wel zo na.. Dat begrijp ik niet.
Kom je nu geregeld?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja grappige tijd op Fok gehad.
Ik studeer nog steeds. Bijna klaar. Jij dan?
Maar jezelf kun je geen Moslim noemen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik leef er niet naar, ik ben zo nu en dan wel eens geïnteresseerd in bepaalde aspecten ervan. Ik bedoel, je kan toch ook geïnteresseerd zijn in Japan zonder een inktvis-neukende, pedofiele spleetoog te zijn?
Ik groei niet op in een geheel atheïstische omgeving, het zou dom zijn om me volledig af te sluiten voor religieuze normen en waarden. Los van het feit of ik me eraan houd.
Zolang je niet bid ben je kafir.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar jezelf kun je geen Moslim noemen?
Op het bezigheid dat ik op zn tijd wel bid en jij niet verschillen wij niet van elkaar.. Maar ik ben wel -Elhamdulillah- Moslim en jij niet..
keej..
Waarom zou je dat willen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Op het bezigheid dat ik op zn tijd wel bid en jij niet verschillen wij niet van elkaar.. Maar ik ben wel -Elhamdulillah- Moslim en jij niet..
keej..
Je stelt het verkeerd, je word er mee geboren, dus waarom zou je dat NIET willen..?quote:
Je snapt me niet. Ik doe niks religieus.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
keej..
Als je er niet in gelooft, waarom eet je dan niet gewoon varkensvlees? Yanii: Wat maakt het uit? Er is toch niemand die je straft?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je snapt me niet. Ik doe niks religieus.
Je kan toch ook de mode volgen zonder zelf modeontwerper of model te zijn? Of de politiek volgen zonder politicus te zijn? Ik noem maar wat.
Ik geloof gewoon niet, hoe kan ik mezelf dan moslim noemen?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je stelt het verkeerd, je word er mee geboren, dus waarom zou je dat NIET willen..?
Ik heb nergens gezegd dat ik geen varkensvlees eet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als je er niet in gelooft, waarom eet je dan niet gewoon varkensvlees? Yanii: Wat maakt het uit? Er is toch niemand die je straft?
Als het Islam een ziekte is, ben ik bereid om er mee te sterven. Simpel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef Ayca het volgende:
[..]een aangeboren ziekte zou je ook willen? Je wordt er niet eens mee geboren, is je omgeving.
Verder wat levo zegt. Als je niet gelooft in een god kan je jezelf niet moslim noemen, simpel.
Dus je eet hetquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik geen varkensvlees eet.
Dat van die domuz yaglari was een grapje.
Dat zei ik niet. Maargoed, veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als het Islam een ziekte is, ben ik bereid om er mee te sterven. Simpel.
Dankje..quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Maargoed, veel plezier ermee.
Sporadisch, ben er niet dol op.quote:
Ik heb het lang geleden gegeten in mijn Fuck alles periode, ik vond het bijzonder vies.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sporadisch, ben er niet dol op.
Bovendien veel toxines enzo (hoewel ik dit nooit tot op de bodem heb uitgezocht).
Voila.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:48 schreef xminator het volgende:
Oohw, ik dacht al joh! Hahahahh..
Hardlopen dus? Fotos?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag het mij gewoon af canim, ik wil niemand aanvallen want het is ieder zo zijn eigen keuze.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:37 schreef Ambipur het volgende:
Turq, wat jij doet vind ik niet netjes. Je komt belerend over, dat werkt vaak averechts, my dearest
Anliyorum..quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik vraag het mij gewoon af canim, ik wil niemand aanvallen want het is ieder zo zijn eigen keuze.
Zelf heb ook 2 vrienden die bekeerd zijn van het islam, en aan hun heb ik ook veel dingen gevraagd.
Ik drink, rook, heb sex gehad voor mijn huwelijk, tja.. Dat doe ik en dat heb ik gedaan, ik vind het kut maar het zijt zo.
Wellicht is dat een wat minder goede combinatie, ama ieder is voor zich en moet uiteindelijk bij God verantwoorden, niet bij je vader, moeder of buurman.
Ik wil ook niet schijnheilig doen.. Beni anlayan anlar. Anlamayanda sorsun sorusunu..
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Anliyorum..![]()
Ik geloof niet in mensen die gunahsiz zijn, ondanks dat ze hier goed gedrag komen vertonenDoel ik niet specifiek op jou.
Zo, foto erop gezet voor X. ik ga nu douchen en slapen, truste.
quote:
Ik hou meer van oldscool, het liefst zo oud mogelijk en als het kan een LP-ripquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Deze vind ik zo zo zo zo zoooooo mooi!
Ik ga nu echt douchen en slapen. Ik wil roken, dit is voor het eerst in zeker 10 jaar tijd, dat ik meer dan 24 uur geen enkele sigaret heb aangeraakt.quote:
Ga slapen dan!quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga nu echt douchen en slapen. Ik wil roken, dit is voor het eerst in zeker 10 jaar tijd, dat ik meer dan 24 uur geen enkele sigaret heb aangeraakt.
Ajuu.
400? 1 vraag is genoegquote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.puritytester.com/
Voor als je even niks te doen hebt. Een lijst met ongeveer 400 vragen over je eigen puurheid.
wat een vragenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.puritytester.com/
Voor als je even niks te doen hebt. Een lijst met ongeveer 400 vragen over je eigen puurheid.
inbe4 ik wil je wel warm houden hihi :$quote:Op woensdag 14 november 2012 07:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Rukochtend. Tis koooouddddd en heb geen gepaste kleding om me nog enigszins warm te houden.
Emancipatie je weet wel, doe het zelf wel. Doe zo wel een sjaal om.quote:Op woensdag 14 november 2012 07:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
inbe4 ik wil je wel warm houden hihi :$
Als je genoegen neemt met aas zul je niet sterven, maar je loopt de grotere vissen mis. Get rich or die tryin', aldus onze grote rapfilosoof.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Plausibel, maar erg moeilijk om een uitspraak over te doen. De sprekers in jouw filmpjes legden dat al uit: er is geen goed onderzoek mogelijk omdat de controlegroep mist. Voor dit soort dingen zou je echt met cijfers moeten komen voordat je een uitspraak kan doen.
Anderzijds, stel dat je op jacht gaat voor voedsel, maar je slaagt niet. Is het dan heel erg om een keertje aas te eten?
De afvalligen lijken groter in aantal, omdat zij de behoefte voelen hun afvalligheid nadrukkelijk te etaleren en onderling als een tarikat steeds veren in elkaars reet te steken, terwijl moslims hun geloof voor zich houden.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:12 schreef xaban06 het volgende:
Is iedereen hier bekeerd van het de Islam ofzo?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:49 schreef Ambipur het volgende:
Voila.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook aan de ochtendgymnastiek met Olga Commandeur?quote:
Dus mannen die je complimenteren (of ze het nou menen of niet) zitten wel goed bij jou ?quote:Op woensdag 14 november 2012 08:51 schreef Ambipur het volgende:
Kijk, Bilge snapt mij alAf en toe een compliment en ik ga goed
Bilge lijkt mij geen type voor een niet gemeend complimentje. Gezien ik hem hoger heb zitten dan de gemiddelde Turk hier, vind ik dat wel fijn idd.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus mannen die je complimenteren (of ze het nou menen of niet) zitten wel goed bij jou ?
Free todayquote:Op woensdag 14 november 2012 10:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goed schat, dankje. En hoe voel jij je vandaag ?
Ik zie al waar het fout gaat.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:08 schreef Ambipur het volgende:
Gezien ik hem hoger heb zitten dan de gemiddelde Turk hier
Hoe goedgelovig ben jij?? Dan kunnen ze weer 25 eur declareren, anlamadin sen.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:35 schreef Bilge het volgende:
Weissman weißt, wie immer.![]()
---------
Ga je naar de tandarts, wil ze demonstreren hoe je je tanden moet flossen. Dat ik mijn tanden nooit flos betekent natuurlijk dat ik niet weet hoe dat moet.
Mijn tandarts is een Chinese, wiens vader (ook tandarts) zelfs een beetje Turks kan. Die doen zulke dingen niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:36 schreef Ambipur het volgende:
Hoe goedgelovig ben jij?? Dan kunnen ze weer 25 eur declareren, anlamadin sen.
Ik ben er al 2x ingetrapt.. Tot ik mijn rekening zag.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Mijn tandarts is een Chinese, wiens vader (ook tandarts) zelfs een beetje Turks kan. Die doen zulke dingen niet.Ik heb de poging tot een demonstratie ook afgewezen.
Alleen bij volle maanquote:Op woensdag 14 november 2012 10:47 schreef Bilge het volgende:
Moet je je tanden maar goed poetsen, he. Misschien naaien en forceren ze de boel express om je daartoe over te halen? Hoe vaak poetsen/ flossen/ spoelen jullie je tanden?
Wat klaag je dan.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben er al 2x ingetrapt.. Tot ik mijn rekening zag.
Met mijn bitje heeft hij mij 5x laten komen, toch weer ingetrapt steeds.
Gaat nu goed. 2x poetsen + flossen + spoeling.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:47 schreef Bilge het volgende:
Moet je je tanden maar goed poetsen, he. Misschien naaien en forceren ze de boel express om je daartoe over te halen? Hoe vaak poetsen/ flossen/ spoelen jullie je tanden?
Met mensenbloed?quote:
Jij hebt een beugel? Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Twee keer minimaal. Flossen is moeilijk met spalkjes. Spoelen vergeet ik soms.
Heb mooie rechte witte tanden
Dat wil ik voortaan ook doen. Voorheen poetste ik mijn tanden 1 maal per dag, verder niets.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gaat nu goed. 2x poetsen + flossen + spoeling.
Ayca, ne diyon kiz
Spoelen heeft ook geen toegevoegde waarde, op een fris gevoel na dan.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Stoken met 'n ragger! Doe ik ook!quote:Op woensdag 14 november 2012 10:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Bilgeeeeee, jij hebt zeker slechte tandjes, vaak ontstoken? 1x per dag is te weinig!quote:Op woensdag 14 november 2012 10:54 schreef Bilge het volgende:
[..]
Met mensenbloed?
[..]
Jij hebt een beugel? Hoe oud ben je dan?
[..]
Dat wil ik voortaan ook doen. Voorheen poetste ik mijn tanden 1 maal per dag, verder niets.
Jawel toch? Komt op de plekjes die je niet ziet?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Spoelen heeft ook geen toegevoegde waarde, op een fris gevoel na dan.
hihi je zei komen :$quote:Op woensdag 14 november 2012 10:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gaat nu goed. 2x poetsen + flossen + spoeling.
Ayca, ne diyon kiz
Nee, effect is zwaar overrated (om meerdere tandartsen te citeren)quote:Op woensdag 14 november 2012 10:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jawel toch? Komt op de plekjes die je niet ziet?
Ambi, ga ik onthouden.
Challenge accepted.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ie dat 5x achter elkaar kon, zou ik overnachten op zijn stoep!
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ie dat 5x achter elkaar kon, zou ik overnachten op zijn stoep!
Valt wel mee eigenlijk. Ik ga zo'n twee keer per jaar naar de tandarts, waarbij ik meestal 1 a 2 gaatjes heb.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bilgeeeeee, jij hebt zeker slechte tandjes, vaak ontstoken? 1x per dag is te weinig!
Weiss, bullshit, het effect van spoelen merk ik wel degelijk.
Spalkjes zijn aan de binnekant van je voortanden, zowel boven als beneden. Het houdt alles een beetje op zijn plek.quote:
Same here!quote:Op woensdag 14 november 2012 11:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Spalkjes zijn aan de binnekant van je voortanden, zowel boven als beneden. Het houdt alles een beetje op zijn plek.
Alleen, ik zie een paar mm afstand laatste tijd.
Ja ik moet mijne strakker zetten ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:02 schreef Ayca het volgende:
Mijn spalkje is al een half jaar stukmoet nog steeds een afspraak maken
En Trigger zeker welquote:Op woensdag 14 november 2012 11:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Weiss mag mij niet eens aanraken
Je onderschat zijn telepathisch vermogen.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga 't nou even fixen, jullie.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik moet mijne strakker zetten ofzo.
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga 't nou even fixen, jullie.Is 10m werk.
Te lui?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:02 schreef Ayca het volgende:
Mijn spalkje is al een half jaar stukmoet nog steeds een afspraak maken
Ik raak je wel aan schatje.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Weiss ook teder. Ga teder met elkaar zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 11:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet zo doen. Ik ben teder![]()
En bedoelde het platonisch.
Hij wil nietquote:Op woensdag 14 november 2012 11:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Weiss ook teder. Ga teder met elkaar zijn
Wat zei je? Je wilt aangeraakt worden door Ambi?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:11 schreef Bilge het volgende:
Je zal maar als Hindoe tot de Onaanraakbaren horen.
Voor 'n orgasme is aanraking geen mustquote:Op woensdag 14 november 2012 11:11 schreef Bilge het volgende:
Je zal maar als Hindoe tot de Onaanraakbaren horen.
Ja daaaaagquote:Op woensdag 14 november 2012 11:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Voor 'n orgasme is aanraking geen must
Dat sowieso.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat zei je? Je wilt aangeraakt worden door Ambi?
Oh nee?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Deze chick weetquote:Op woensdag 14 november 2012 11:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Relax babe, daar hebben we de meeting voor. Als ie lief is mag hij mijn hand vasthouden.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat zei je? Je wilt aangeraakt worden door Ambi?
Wat een voorrecht. Ik zal mijn hand nadien nooit meer wassen.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Relax babe, daar hebben we de meeting voor. Als ie lief is mag hij mijn hand vasthouden.
Ik ook niet meerquote:Op woensdag 14 november 2012 11:16 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wat een voorrecht. Ik zal mijn hand nadien nooit meer wassen.
Bij me zelf met mijn imaginaire vriendin.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bij jezelf of bij je vriendin ?
quote:
Of mannen het kunnen weet ik niet, hoor. Zijn chick moet dan wel opperste concentratie hebben. Heb er eens een docu over gezien, die vrouw kon 't meerdere keren achter elkaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bij jezelf of bij je vriendin ?
Bij mannen is het fysiologisch gezien ook bijna onmogelijk. Vrouwen hebben meer geluk als het op seksuele belevenis aankomt.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Of mannen het kunnen weet ik niet, hoor. Zijn chick moet dan wel opperste concentratie hebben. Heb er eens een docu over gezien, die vrouw kon 't meerdere keren achter elkaar.
Laten we t op de meet met z'n allen proberen.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:19 schreef Bilge het volgende:
[..]
Bij me zelf met mijn imaginaire vriendin.
[..]
Dit gesprek wordt te onrein, ik verklaar jullie Onaanraakbaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laten we t op de meet met z'n allen proberen.
Sorry, Bilge. Crossing a line, here.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:24 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dit gesprek wordt te onrein, ik verklaar jullie Onaanraakbaar.
Je bent gew keihard smooth hosselaer.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:27 schreef Bilge het volgende:
De een zegt dat ik te makkelijk en glibberig ben, de ander juist te moeilijk. Bende sasirdim galdim.
Ik vind je moeilijk! Zo kom je nooit aan 'n chickquote:Op woensdag 14 november 2012 11:27 schreef Bilge het volgende:
De een zegt dat ik te makkelijk en glibberig ben, de ander juist te moeilijk. Bende sasirdim galdim.
Je weet prima waarom ik niet van de relaties ben.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eeuwige single die andere mensen koppelt. Oh god, the irony...
Als ik daar enige behoefte toe voel kan ik dat prima zelf, maar toch bedankt voor het aanbod.quote:
Kloptquote:Op woensdag 14 november 2012 11:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je weet prima waarom ik niet van de relaties ben.
Nee dat is waar. Jammer, wilde al een selectie maken van gewillige meisjes.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:31 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als ik daar enige behoefte toe voel kan ik dat prima zelf, maar toch bedankt voor het aanbod.
Je kunt toch ook geen relatie beginnen zonder iemand te zien/ meemaken?
Drop je adres dan ?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wie wil kruikje,thee en chocoladecake brengen?![]()
Ikke! Wil je zelfs liefdevol masseren?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wie wil kruikje,thee en chocoladecake brengen?![]()
Ambi,serieuze vraag he, ben jij niet biseksueel?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ikke! Wil je zelfs liefdevol masseren?
No, just no!quote:Op woensdag 14 november 2012 11:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Na Levo, zG en Borte wil ik het ook met jou doen hoor.
OMG. BEST IDEA EVER.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:41 schreef Weissman het volgende:
Menstruatie meet bij JFM.![]()
Alle vrouwen op de zelfde cyclus worden behandeld als prinsessen. Kilometers pure chocolade (praline speciaal voor Ambi). Chickflicks. Bloody songs.
Mannen die meewillen dienen als slaaf.
Integendeel. Ik plaag je maar.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ambi,serieuze vraag he, ben jij niet biseksueel?
Ik hoop het voor je. Als ik op de meet een hand op mijn been voel dan ben jij verdachte #1.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Integendeel. Ik plaag je maar.
Ben niet zo aanrakerig eigenlijk, alles wat ik post is negen v/d tien keer onzin.
Pssst, je bent iemand vergetenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Als ik op de meet een hand op mijn been voel dan ben jij verdachte #1.
Ben je nu bang voor me?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Als ik op de meet een hand op mijn been voel dan ben jij verdachte #1.
Voor mij welquote:Op woensdag 14 november 2012 11:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
En dan durven ze nog te zeggen dat ik niet vrouwvriendelijk ben
Ik denk juist dat wij goed met elkaar gaan opschieten ivm bepaalde dingen die ik ook in mezelf zie. Zie me als 'n zus, zal je niet onheus bejegenenquote:
Dit is ook enkele keren door mij heen gegaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk juist dat wij goed met elkaar gaan opschieten ivm bepaalde dingen die ik ook in mezelf zie. Zie me als 'n zus, zal je niet onheus bejegenen
Wie weet wat de meet ons brengt.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, hossel jij nou maar een chick voor jezelf.
JFMGood to hear!
Zelfs als je geld toe geeft geraak jij niet aan de man, wie hou je voor de gek.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ben al verkocht op mijn 12e
Wij worden de volgende liefdespaar hier.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:56 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wie weet wat de meet ons brengt.
[..]
Zelfs als je geld toe geeft geraak jij niet aan de man, wie hou je voor de gek.
Verkopen impliceert dat iemand met jou opgezadeld wordt en alsof dat niet genoeg was daar een wederprestatie (geld, schapen, ...?) tegenover zet. Dat is toch van de zotte.quote:
Stond dat in je horoscoop?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wij worden de volgende liefdespaar hier.
Naber broer?quote:
ik had jou meer aangebodenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben voor twee schapeb en een kip verkocht.
een kip en schaap geven je geen liefde, gezelschap en de verdere hoop in het leven..quote:Op woensdag 14 november 2012 12:08 schreef Bilge het volgende:
Een kip legt tenminste eieren, schaap geeft vlees, melk en een vacht. Wat heb je aan haar?
Sorry, ik ben een beetje van slag.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hij was chirurg.![]()
bilge wat doe je onaardig?
Vay casanova.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
een kip en schaap geven je geen liefde, gezelschap en de verdere hoop in het leven..
ik ben nu op me tel dus ga daar niet over in nu.quote:
Een vrouw ook niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
een kip en schaap geven je geen liefde, gezelschap en de verdere hoop in het leven..
hihi.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik ben nu op me tel dus ga daar niet over in nu.
en nu een reactie wat is opgesteld uit je eigen ervaring..?quote:
Sen daha küçüksün, je leert het nog wel.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
en nu een reactie wat is opgesteld uit je eigen ervaring..?
veel ouder dan mij zal je niet zijn.. yas kac?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sen daha küçüksün, je leert het nog wel.
Nice, volgende keer eens proberen.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Levo, als ei lover moet je dit wel kunnen toch?
Tijd is relatief, het is levenservaring wat telt.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
veel ouder dan mij zal je niet zijn.. yas kac?
Kende ik niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Levo, als ei lover moet je dit wel kunnen toch?
Doodverwensing, PR gemacht.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen je vriendin, hotshot.
ik geef het op.. met jou valt er niet fatsoenlijk te praten, egrilip kivraniyon, yag gibi suyun ustune cikiyon..quote:Op woensdag 14 november 2012 12:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tijd is relatief, het is levenservaring wat telt.
[..]
Hayir, kaderimizde yazilmisti bu ask.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:03 schreef Bilge het volgende:
[..]
Verkopen impliceert dat iemand met jou opgezadeld wordt en alsof dat niet genoeg was daar een wederprestatie (geld, schapen, ...?) tegenover zet. Dat is toch van de zotte.
[..]
Stond dat in je horoscoop?
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hayir, kaderimizde yazilmisti bu ask.
Ik zal wat licht gunnen in je donkere leven!quote:
Welk een bedroevend lot valt mij toch ten deel. Jij bent juist de oorzaak van de zonsverduistering!quote:Op woensdag 14 november 2012 12:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zal wat licht gunnen in je donkere leven!
Oh..quote:Op woensdag 14 november 2012 13:04 schreef Bilge het volgende:
[..]
Welk een bedroevend lot valt mij toch ten deel. Jij bent juist de oorzaak van de zonsverduistering!
quote:Op woensdag 14 november 2012 08:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
De afvalligen lijken groter in aantal, omdat zij de behoefte voelen hun afvalligheid nadrukkelijk te etaleren en onderling als een tarikat steeds veren in elkaars reet te steken, terwijl moslims hun geloof voor zich houden.
Niet realistisch, doch mooi.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:02 schreef xminator het volgende:
Türk çocu?u ecdad?n? tan?d?kça daha büyük i?ler yapmak için kendinde kuvvet bulacakt?r.
Atatürk, toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:02 schreef xminator het volgende:
Türk çocuğu ecdadını tanıdıkça daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır.
Die quote kan jouw steun in de rug zijn, doch om dingen voor elkaar te krijgen, is meer nodig dan kracht. Zaken als geluk etc spelen een grote rol.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:24 schreef xminator het volgende:
Hoezo niet? Er zit wel wat in naar mijn mening, misschien is het wel een beetje als the self-fulfilling prophecy te zien omdat een minder intelligente persoon zich niet zal verdiepen in zulke zaken en zodoende ook geen grote dingen zal behalen in het leven.
Smack that whore! It sucks indeed.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ongesteldheid is echt 'n bitch.
Yes sir.quote:
Mwah, geluk speelt weinig rol naar mijn mening. Ja als je de lotterij wilt winnen, dan zal je 'geluk' nodig hebben. Veel dingen liggen in je eigen hand.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die quote kan jouw steun in de rug zijn, doch om dingen voor elkaar te krijgen, is meer nodig dan kracht. Zaken als geluk etc spelen een grote rol.
Daar doelde ik op.
Bedankt voor de informatie!quote:Op woensdag 14 november 2012 16:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ongesteldheid is echt 'n bitch.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”quote:Op woensdag 14 november 2012 16:41 schreef xminator het volgende:
Zo nu even stofzuigen en mijn kamer is weer schoon. Vind het echt irritant soms als er veel rommel is, dan moet ik alles even opruimen voordat ik weer verder kan gaan met de orde van de dag.
A clean mind.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
Nuttig soggedrag ook. Mijn kamer is ook weer schoonquote:Op woensdag 14 november 2012 16:41 schreef xminator het volgende:
Zo nu even stofzuigen en mijn kamer is weer schoon. Vind het echt irritant soms als er veel rommel is, dan moet ik alles even opruimen voordat ik weer verder kan gaan met de orde van de dag.
Altijd mooi als je niet eens moet studerenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nuttig soggedrag ook. Mijn kamer is ook weer schoon
Niet doen..quote:Op woensdag 14 november 2012 17:01 schreef Ambipur het volgende:
Ik wil mezelf volproppen! Zal ik lekker naar de mac gaan?
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:01 schreef Ambipur het volgende:
Zoo erg kan het toch niet zijn..?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
goeie.
Ik lig in bed te creperen.
Nu wel. Ik heb chocoladecake gemaakt zelfs.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zoo erg kan het toch niet zijn..?![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nu wel. Ik heb chocoladecake gemaakt zelfs.
Eerst vond je de mcdonalds ranzig en nu wel je erheen gaan?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:01 schreef Ambipur het volgende:
Watquote:Op woensdag 14 november 2012 17:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
goeie.
Ik lig in bed te creperen.
creperenquote:Op woensdag 14 november 2012 17:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
creperen
creperen werkw.Uitspraak: [krə'perə(n)] Verbuigingen: crepeerde (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: is gecrepeerd (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen door beroerde omstandigheden sterven.
22, staat ook in mijn (sinds 2006 niet gewijzigde) profiel..quote:
Mag je niet vragen aan een meisje/vrouwquote:Op woensdag 14 november 2012 17:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
22, staat ook in mijn (sinds 2006 niet gewijzigde) profiel..
Sen?
Betekent niet dat je ongezond moet etenquote:Op woensdag 14 november 2012 17:17 schreef Ambipur het volgende:
Maar ik heb zo'n honger.. Mn kiwi van 2 uur is al vergeten, evenals mn lunch van 12u. Heb t gevoel alsof ik uren niet heb gegeten.
X, Jij met je shoarma. Bah!
Ik vraag het aan een User..quote:Op woensdag 14 november 2012 17:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mag je niet vragen aan een meisje/vrouw
Bestel een pizza.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:17 schreef Ambipur het volgende:
Maar ik heb zo'n honger.. Mn kiwi van 2 uur is al vergeten, evenals mn lunch van 12u. Heb t gevoel alsof ik uren niet heb gegeten.
X, Jij met je shoarma. Bah!
pfff okee..quote:
Neeeee niet meer doenquote:Op woensdag 14 november 2012 17:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moest laatst wat hebben en er was een lidl dichtbij. Dus ik ga erheen en pak wat ik nodig had. In de vriezer zag ik halal lahmacun, drie in een doos voor twee euro nogwat.Ik denk: uitproberen
ze zijn NIET lekker.
Daarom ook zelf maken...quote:Op woensdag 14 november 2012 17:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moest laatst wat hebben en er was een lidl dichtbij. Dus ik ga erheen en pak wat ik nodig had. In de vriezer zag ik halal lahmacun, drie in een doos voor twee euro nogwat.Ik denk: uitproberen
ze zijn NIET lekker.
Evde kaldinquote:Op woensdag 14 november 2012 17:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik kan niet koken.
Probeerde laatst patates köftesi en die waren ook gelijk in de prullebak.
Heb ook geen pizzapan.
Pollo!quote:Op woensdag 14 november 2012 17:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Welke zal ik bestellen?
http://www.thuisbezorgd.nl/mac-el-aviv-rotterdam-1
5 euro
Ik vind zelf Funghi, Cipolla, Napoletana en Quattro Formaggi altijd wel goed te doen, maar verschilt natuurlijk per tent.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Welke zal ik bestellen?
http://www.thuisbezorgd.nl/mac-el-aviv-rotterdam-1
5 euro
Je bent thuisgebleven.quote:
quote:
Is goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
TM, ga je op de meet ook mijn tolk spelen?
Tabii.. nerede beles, oraya yerles emii..?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:52 schreef xminator het volgende:
Heb geen kaartjes, anders was ik aanwezig.
Haha, sowieso! Die premières van fok! zijn altijd grappig.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tabii.. nerede beles, oraya yerles emii..?![]()
Niet zo'n snelle ninja-edit he broer..quote:
exactlyquote:Op woensdag 14 november 2012 17:56 schreef xminator het volgende:
Blijkbaar niet snel genoeg als jij daar met één hand op kan reageren
Hopelijk zijn ze te eten.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind zelf Funghi, Cipolla, Napoletana en Quattro Formaggi altijd wel goed te doen, maar verschilt natuurlijk per tent.Wel goedkoop trouwens, de pizza's daar.
[..]
Je bent thuisgebleven.
Koop gewoon een nieuwe simpele nokia voor 15 euro, gebruikt de accu en gooi de telefoon weg..?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Koop nooit een niet zozeer originele accu voor je GSM!
Voor mijn oude Nokia vroegen ze 40 euro voor een nieuwe, dat leek mij wat veel als je bedenkt dat een nieuwe simpele Nokia slechts 15 euro kost inclusief accu en lader.
Nuja dus heb ik een neppe gekocht voor 6 euro, wat sleeeeeechtipv vier dagen standby zoals een origineel stopt deze al na zes uur
Hij was ongeveer een uur geleden nog in Rotterdam.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Heel machtig.
Julis, vraag zG of hij hier even op komt halen voor je
Wat is hier leuk aan... Allahina.quote:
Geld stelen van omaatjes!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is hier leuk aan... Allahina.
Oh jammerquote:Op woensdag 14 november 2012 18:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Hij was ongeveer een uur geleden nog in Rotterdam.. Afiyet olsun
.
/carequote:Op woensdag 14 november 2012 19:35 schreef Ambipur het volgende:
Dit kijken. een aanradertje.. Gaat over privacy in NL, of meer het gebrek er aan.
http://vimeo.com/52165457#at=0
Ow fuck..quote:
Kom halen serieus, jij mag wel.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hou es op..Heb nog steeds trek.
Lief!!!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kom halen serieus, jij mag wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |