Er werd ook pas geknuffeld nadat ze een mooie zak over d'r hoofd kreegquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef Skwish het volgende:
Wel vrij ziek trouwens om je zombie dochter te houden en mee omgaan alsof het een normaal klein kind is.Niet bang om ooit gebeten te worden?
Zo knuffel ik ook altijd the day after hoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:38 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Er werd ook pas geknuffeld nadat ze een mooie zak over d'r hoofd kreeg
Toen dat haar van dr hoofd kwamquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:38 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Er werd ook pas geknuffeld nadat ze een mooie zak over d'r hoofd kreeg
Wie van jullie zag het aankomen dat die kleine een zombie was terwijl ze werd gekamd tot er een stuk uit haar hoofd losraakte?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen dat haar van dr hoofd kwam
Je hoorde haar ook al grommen hè..quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wie van jullie zag het aankomen dat die kleine een zombie was terwijl ze werd gekamd tot er een stuk uit haar hoofd losraakte?
Eh nee... Ik ben gehoorbeperkt en dit keer keek ik zonder hulpmiddelen naar de serie....quote:
Oke, begrijpelijk dat de verrassing dan wat groter was. Al ben ik sowieso geen goed vergelijkingsmateriaal omdat ik het al wistquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Eh nee... Ik ben gehoorbeperkt en dit keer keek ik zonder hulpmiddelen naar de serie....
Oke, ik lees het al, ik ben de enige die verrast werd....
Ja toen dat haar loskwam en die governor steeds zei van Polly! Nee! had ik echt zoiets van WTF?!? Heeft die debiel nou ook nog een zombiekind?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oke, begrijpelijk dat de verrassing dan wat groter was. Al ben ik sowieso geen goed vergelijkingsmateriaal omdat ik het al wist
Ik schrok me toen echt doodquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen dat haar van dr hoofd kwam
Ikke ikke ikke, ik kan niet precies aangeven waarom, maar het klopte gewoon niet dat hij het haar van een meisje zou zitten kammen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wie van jullie zag het aankomen dat die kleine een zombie was terwijl ze werd gekamd tot er een stuk uit haar hoofd losraakte?
Ja dat was inderdaad wel gek, waarom ging ze pas toen weer onrustig worden? Ik denk trouwens dat de ze toch op zoek zijn naar een geneesmiddel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:29 schreef ace_eleven het volgende:
Wat wel interessant is, is dat die dochterzombie ineens ernstig onrustig werd toen dat haar eruit getrokken werd, betekent toch dat zombies nog wel gevoel/ pijn kunnen hebben, iets wat we totnogtoe nog niet hebben gezien
ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik, maar ik was dan ook hier, of op imdb al gespoilerd dat hij een dochtertje zou hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:36 schreef Evertjan het volgende:
wie zou er nou bellen naar een gevangenis??
Het is ook wel vreemd inderdaad, maar wellicht hoopt hij dat er een middel wordt gevonden om het proces terug te draaien, en dat hij haar tot dat moment in leven houdt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef Skwish het volgende:
Wel vrij ziek trouwens om je zombie dochter te houden en mee omgaan alsof het een normaal klein kind is.Niet bang om ooit gebeten te worden?
En dan ook nog staan juichen bij zo'n zombie freak show
Jep, de kans dat ze dood in zijn maag zou zitten is natuurlijk maar 50/50, dus zo heeft hij Lori uit haar lijden verlost.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:09 schreef Duuc-nl het volgende:
Trouwens, toen Rick die zombie in de buik stak meerdere malen, wilde die zo zelf Lori vermoorden oid??
Mongool, ik bedoelde om zijn verdriet te verwerken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is ook wel vreemd inderdaad, maar wellicht hoopt hij dat er een middel wordt gevonden om het proces terug te draaien, en dat hij haar tot dat moment in leven houdt.
[..]
Jep, de kans dat ze dood in zijn maag zou zitten is natuurlijk maar 50/50, dus zo heeft hij Lori uit haar lijden verlost.![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:56 schreef Rodawa het volgende:
Jep, de kans dat ze dood in zijn maag zou zitten is natuurlijk maar 50/50, dus zo heeft hij Lori uit haar lijden verlost.![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:01 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Mongool, ik bedoelde om zijn verdriet te verwerken.
Jij
Ah ja, als je het zo stelt klinkt het een stuk logischer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:01 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Mongool, ik bedoelde om zijn verdriet te verwerken.
Jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |