abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:32:36 #1
371576 Sec.XV
ridimicla burgess
pi_119171020

Gebaseerd op de gelijknamige comicbooks, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie zal bij aanvang het verhaal van de comic volgen, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste episodes worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen episodes voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.

Characters

Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Count down
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead

[ Bericht 2% gewijzigd door Sec.XV op 13-11-2012 17:43:30 ]
pi_119171212
Trrrrrriiiiinnggggg!!! banana phone

dinsdag 13 november 2012 @ 17:38:30 #3
371576 Sec.XV
ridimicla burgess
pi_119171216
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef Skwish het volgende:
Wel vrij ziek trouwens om je zombie dochter te houden en mee omgaan alsof het een normaal klein kind is. :r Niet bang om ooit gebeten te worden?
Er werd ook pas geknuffeld nadat ze een mooie zak over d'r hoofd kreeg :P
pi_119171377
vroeg me ook al af wat ze in die graven gestopt hebben, beetje matig gedoe puur om er wat drama in te stoppen
pi_119171490
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:38 schreef Sec.XV het volgende:

[..]

Zo knuffel ik ook altijd the day after hoor :o
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_119171493
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:38 schreef Sec.XV het volgende:

[..]

Toen dat haar van dr hoofd kwam :r
pi_119172209
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wie van jullie zag het aankomen dat die kleine een zombie was terwijl ze werd gekamd tot er een stuk uit haar hoofd losraakte?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_119172226
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:12 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wie van jullie zag het aankomen dat die kleine een zombie was terwijl ze werd gekamd tot er een stuk uit haar hoofd losraakte?
Je hoorde haar ook al grommen hè..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_119172327
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Je hoorde haar ook al grommen hè..
Eh nee... Ik ben gehoorbeperkt en dit keer keek ik zonder hulpmiddelen naar de serie....

Oke, ik lees het al, ik ben de enige die verrast werd....
pi_119172412
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:16 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Eh nee... Ik ben gehoorbeperkt en dit keer keek ik zonder hulpmiddelen naar de serie....

Oke, ik lees het al, ik ben de enige die verrast werd....
Oke, begrijpelijk dat de verrassing dan wat groter was. Al ben ik sowieso geen goed vergelijkingsmateriaal omdat ik het al wist :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_119172558
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Oke, begrijpelijk dat de verrassing dan wat groter was. Al ben ik sowieso geen goed vergelijkingsmateriaal omdat ik het al wist :)
Ja toen dat haar loskwam en die governor steeds zei van Polly! Nee! had ik echt zoiets van WTF?!? Heeft die debiel nou ook nog een zombiekind?

Dat hij die militairen uitmoordde snap ik ergens nog wel, die militairen zouden wel eens de macht in zijn utopisch stadje kunnen overnemen.
pi_119176388
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik schrok me toen echt dood :')
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
pi_119176428
Kan iemand uitleggen wat al die streepjes in dat boek waren?

Dagen dat ze al zombie is?
pi_119177718
Wat wel interessant is, is dat die dochterzombie ineens ernstig onrustig werd toen dat haar eruit getrokken werd, betekent toch dat zombies nog wel gevoel/ pijn kunnen hebben, iets wat we totnogtoe nog niet hebben gezien :o
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119178736
quote:

[..]

Ikke ikke ikke, ik kan niet precies aangeven waarom, maar het klopte gewoon niet dat hij het haar van een meisje zou zitten kammen.
pi_119178830
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:29 schreef ace_eleven het volgende:
Wat wel interessant is, is dat die dochterzombie ineens ernstig onrustig werd toen dat haar eruit getrokken werd, betekent toch dat zombies nog wel gevoel/ pijn kunnen hebben, iets wat we totnogtoe nog niet hebben gezien :o
Ja dat was inderdaad wel gek, waarom ging ze pas toen weer onrustig worden? Ik denk trouwens dat de ze toch op zoek zijn naar een geneesmiddel.
pi_119179020
quote:

[..]

ik
There are only 151 Pokémon.
pi_119180685
quote:

[..]

Ik, maar ik was dan ook hier, of op imdb al gespoilerd dat hij een dochtertje zou hebben.
pi_119181054
wie zou er nou bellen naar een gevangenis??
pi_119181550
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:36 schreef Evertjan het volgende:
wie zou er nou bellen naar een gevangenis??
pi_119182094
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef Skwish het volgende:
Wel vrij ziek trouwens om je zombie dochter te houden en mee omgaan alsof het een normaal klein kind is. :r Niet bang om ooit gebeten te worden?

En dan ook nog staan juichen bij zo'n zombie freak show
Het is ook wel vreemd inderdaad, maar wellicht hoopt hij dat er een middel wordt gevonden om het proces terug te draaien, en dat hij haar tot dat moment in leven houdt.

quote:
19s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:09 schreef Duuc-nl het volgende:
Trouwens, toen Rick die zombie in de buik stak meerdere malen, wilde die zo zelf Lori vermoorden oid??
Jep, de kans dat ze dood in zijn maag zou zitten is natuurlijk maar 50/50, dus zo heeft hij Lori uit haar lijden verlost. 8)7
pi_119182391
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:56 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Het is ook wel vreemd inderdaad, maar wellicht hoopt hij dat er een middel wordt gevonden om het proces terug te draaien, en dat hij haar tot dat moment in leven houdt.

[..]

Jep, de kans dat ze dood in zijn maag zou zitten is natuurlijk maar 50/50, dus zo heeft hij Lori uit haar lijden verlost. 8)7
Mongool, ik bedoelde om zijn verdriet te verwerken.
Jij :')
PSN: Duuc-nl
pi_119182535
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:56 schreef Rodawa het volgende:
_O-

quote:
19s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:01 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

:?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119183358
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:01 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

Ah ja, als je het zo stelt klinkt het een stuk logischer.
pi_119184076
Interessante theorie op Reddit; Rick ziet de zombie die daar zit als walker omdat hij niet aan kan dat het Lori is. Lijkt me niet dat dat het is, tho.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')