SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr gr,
Kloon AppelCake.![]()
Die had ik laatst nog gemaakt, maar zal het maar niet op FOK! zetten. Echter zet je jezelf al op FOK!quote:
Boeit me eigenlijk niet veel, zolang ik maar aandacht krijg.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die had ik laatst nog gemaakt, maar zal het maar niet op FOK! zetten. Echter zet je jezelf al op FOK!
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Boeit me eigenlijk niet veel, zolang ik maar aandacht krijg.
Hey mensje dat met z'n kop op fok staat!quote:
Ik las meisje.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:14 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Hey mensje dat met z'n kop op fok staat!
Ook geldig.quote:
Mijn vader is kaal, ik heb liever nog even haar nu het nog kan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:15 schreef EJ403 het volgende:
wordt tijd dat je naar de kapper gaat, ik stel voor het modelletje "kaal" te nemen
Neem dan een leuk kapsel. Dit is bagger.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn vader is kaal, ik heb liever nog even haar nu het nog kan.
Wat dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:17 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Neem dan een leuk kapsel. Dit is bagger.
Je gaat mij niet wijsmaken dat er meisjes zijn die aan jouw piemeltje willen zuigen zo.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bloempotkapsels zijn helemaal in
Ik krijg eigenlijk best veel complimenten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:19 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Je gaat mij niet wijsmaken dat er meisjes zijn die aan jouw piemeltje willen zuigen zo.
Van..?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk best veel complimenten.
complimenten dat je je huiswerk braaf gemaakt hebt tellen niet jong.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk best veel complimenten.
Zie je. Zij hoeft niet tegen je kop aan te kijken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Meisje dat achter me zit in de klas.
Natuurlijk niet alleen van haar, maar toch.
Ik maak mijn huiswerk nooit braaf.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
complimenten dat je je huiswerk braaf gemaakt hebt tellen niet jong.
Ik zit de hele les omgedraaid hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:22 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Zie je. Zij hoeft niet tegen je kop aan te kijken.
watch out, we've got an badass over herequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik maak mijn huiswerk nooit braaf.
Doe dat dan ook voor de spiegel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zit de hele les omgedraaid hoor.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
watch out, we've got an badass over here
Wat?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:24 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Doe dat dan ook voor de spiegel.
apply water to burned areaquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:24 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Doe dat dan ook voor de spiegel.
Omdraaien.quote:
Mwah, als ze het niet snappen telt ie nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
apply water to burned area
ligt aan de leeftijdskloofquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:25 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Mwah, als ze het niet snappen telt ie niet
bij lange na nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:26 schreef AppelCake het volgende:
Ben ik nu de grootste aandachtshoer op FOK!?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |