abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119167359
Vandaag echt een zware klote dag gehad, ik word al geruime paar jaar gepest op mijn werk, ook vandaag weer dus ik zat echt met alle emoties in mijn maag vandaag.

Ook nog is overgewerkt, was vandaag al om 6 uur begonnen, en moest ik ook nog is een halfuur op het eind overwerken.. Ik voelde me echt kapot, had vandaag mee moeten helpen verhuizen en ik zat echt gebroken in de auto op weg naar m'n huurappartementje.
.

Aan de ene kant van de straat zijn ze alle flats aan het renoveren, steigers met schilders staan op de stoep, en op de straat staan een paar bakken waar ze al het afval in gooien, zo' n toiletje, en 3 werkbussen, je kan dus via deze kant van de straat niet de straat inrijden.

Dus ik wou via de anderen kant de straat in, staat er opeens een lange vrachtwagen MIDDEN op de weg, dus ik wacht 2 minuten, en toeter naar de vrachtwagen, toen opeens 3 mannen opkeken die naast de vrachtwagen aan het praten waren.

Ik doe mijn raam open, en roepte dat ik naar mijn huis wou, en toen zei hij: ''Dan heb je nog even pech knul, want we blijven voorlopig hier staan. :) ''

Toen kon ik het allemaal even niet meer aan, Ik scheeuwde hoe ik dan godverdomme die kanker straat in moest..

En toen zei een: kunnen nou echt alle marokkanen niet even tot 10 tellen?
En de anderen zei iets van wil je even je grote bek dichthouden..

Ik ben GEEN marokkaan, mijn moeder is indonees, (een uitstekend geintregeerde vrouw buiten haar kleur kan je niet eens merken dat ze zogenaamd allochtoon is,) en mijn vader is turks, en daar ga ik niet mee om, dus sinds wanneer ben ik een Marokkaan? }:| :?

Ondertussen, door het gepest op mijn werk, de frustratie dat ik aan beide kanten van de straat niet naar mijn huis kon, en ik kapot moe was, en het gediscrimineer van die vent liep het bij mij zo erg hoog op,. dat ik bijna begon te huilen, maar ook ontzettend agressief werd.

Ik heb toen waarmee je je ruiten als ze bevroren is kan krabben, naar een van die mannen gegooid, en gezegd dat ik nu naar mijn broer ga rijden en hij ze over 20 minuten allemaal kapot zou schieten, toen ben ik met gierende banden weg gereden..

Ik zat toen huilend in de auto.. helemaal kapot van verdriet en emoties.
Ik zit nu in de bibliotheek op internet, want IK KAN MIJN HUIS NIET IN omdat er aan beide kanten de weg versperd is!
En nee, ik ken niemand met een geweer, en ik zelf ben een hele zachtaardige jongen, laat eigenlijk altijd over mezelf heenlopen, maar dit was de spreekwoordelijke emmer, die door al dat gepest , verdriet en frustratie is overgelopen.. Ik kon het echt niet meer aan, al die emoties en verdriet.

Nu is mijn vraag, kan er nu aangifte tegen mij gedaan worden als ze mijn kenteken hebben genoteerd, of als ze morgen in mijn straat zijn, en ze herkennen mijn auto, dat ik moeilijkheden hierdoor kan krijgen?
En hun mogen toch ook niet de weg versperren dat ik niet eens naar mijn huis kan?
Bedankt...
pi_119167514
Ja, ze kunnen aangifte doen en je kenteken genoteerd hebben. Wat je kunt doen is zelf even langs 't lokale politiebureau stappen om je goede wil te tonen en zelf het verhaal uit te leggen als je zeker wilt weten dat ze je niets kunnen maken.
Ja doei.
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:05:23 #3
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_119167521
Rij even naar de bakker, haal een paar worstenbroodjes en ga dan terug naar je eigen straat. Loop met uitgestoken hand op de mannen af, zeg dat je een absolute kutdag heb gehad en dat het je allemaal teveel werd. Bied je excuses aan en lach er samen om.

Niet erger laten worden dan het al is!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_119167536
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:05 schreef ElisaB het volgende:
Rij even naar de bakker, haal een paar worstenbroodjes en ga dan terug naar je eigen straat. Loop met uitgestoken hand op de mannen af, zeg dat je een absolute kutdag heb gehad en dat het je allemaal teveel werd. Bied je excuses aan en lach er samen om.

En/of dat :)
Ja doei.
pi_119167548
Haha. Daar doen mensen echt geen aangifte om hoor (behalve als het politici zijn).
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:05:58 #6
33954 ElisaB
pi_119167551
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Of dat :)
Of dat allebei :)
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:06:13 #7
33954 ElisaB
pi_119167562
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:05 schreef AnimeFan het volgende:
Haha. Daar doen mensen echt geen aangifte om hoor (behalve als het politici zijn).
Haha... wel dus :{
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:06:55 #8
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_119167587
Geen antwoord op je vraag, maar wel een advies om stappen te ondernemen wat je werk betreft.

Zoek iemand om mee te praten. Dat hoeft niet perse een psycholoog te zijn, maar dat is misschien wel het handigste. Je komt op deze manier om in je verdriet en je hebt geen mogelijkheid om je kwaadheid te ventileren. En ieder mens moet kunnen ventileren, anders gaan we gekke dingen doen.

Ik wens je veel sterke en hoop dat je een manier gaatvinden om je agressie op een gedoseerde manier naar je collega's te tonen, zodat het pesten ook eens ophoudt.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_119167591
quote:

_O_
pi_119167604
quote:

[..]

Of dat allebei :)
Zie mijn edit! :P
Ja doei.
pi_119167632
quote:

Dit kan je bijv. doen, maar ik zou er niet zo over in zitten en dus niet zelf naar de politie gaan :').
De kans bestaat dat ze je dan juist arresteren.
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:08:12 #12
33954 ElisaB
pi_119167638
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:07 schreef motorbloempje het volgende:

Zie mijn edit! :P
Ik keur 'm goed ^O^
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:08:48 #13
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_119167658
quote:
Ik heb toen waarmee je je ruiten als ze bevroren is kan krabben, naar een van die mannen gegooid, en gezegd dat ik nu naar mijn broer ga rijden en hij ze over 20 minuten allemaal kapot zou schieten, toen ben ik met gierende banden weg gereden..
_O-
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:09:26 #14
300252 Rembrand21
Rembrandt Harmenszoon van Rijn
pi_119167679
Ik snap je frustratie maar het is niet heel erg netjes van je. Het was goed geweest als je terug gegaan was en je excuus had aangeboden.

Maar verder denk ik dat er niet heel veel aan de hand is. Mocht hij aangiften tegen je doen, dan kun jij hetzelfde doen voor discriminatie.
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:10:08 #15
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_119167704
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:06 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Haha... wel dus :{
Zodra iemand dreigt met "ik haal mijn grote boze broer op" heb je meer kans om uitgelachen te worden, dan dat er aangifte gedaan wordt.
Kom op, dat is meer een kinderachtige opmerking in de zin van "ik zeg het tegen mn papa hoor", dan dat het een bedreiging is..
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:10:52 #16
33954 ElisaB
pi_119167726
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:10 schreef Civilian het volgende:

[..]

Zodra iemand dreigt met "ik haal mijn grote boze broer op" heb je meer kans om uitgelachen te worden, dan dat er aangifte gedaan wordt.
Kom op, dat is meer een kinderachtige opmerking in de zin van "ik zeg het tegen mn papa hoor", dan dat het een bedreiging is..
Dat mag je vinden. Ik vind van niet :)
pi_119167743
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:10 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb nu wel zin in worstenbroodjes. :(
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:12:06 #18
33954 ElisaB
pi_119167776
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik heb nu wel zin in worstenbroodjes. :(
Kom me boos maken, dan bedreig ik je en ga ik daarna worstenbroodjes voor je halen O+

Bereid je goed voor, want ik ben niet zo snel boos te krijgen en al helemaal moeilijk kwaad te krijgen :D
pi_119167827
Als eerste: is =/= eens

verder: ja aangifte kan
maar waarom ga je zo niet terug, als je wat gekalmeerd bent, en bied je je excuses aan?
dan doen ze dat volgens mij echt niet meer

en als laatste: ga eens met iemand praten
je reactie is echt buiten proportioneel en je hebt volgens mij te veel op je bord
een professional kan je met alle aspecten die je in je OP noemt helpen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119167836
TS is echt een ongelofelijke kneus. Gelijk gaan toeteren, schelden, schreeuwen en bedreigen OMDAT MENSEN HUN WERK DOEN EN WEL EENS WAT MET EEN VRACHTWAGEN MOETEN AFLEVEREN.

En dan miepen over... een half uur overwerk.. een HALF UUR! :D _O-

Typerend Murken-gedrag ook. Waarom kunnen jullie nou nooit eens normaal doen? Dafuq 2 minuutjes, je ZIET toch dat die vrachwagen bezig is? En dan parkeer je je auto lekker 100 meter verderop en loop je. Poe poe big deal zeg.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119167843
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Kom me boos maken, dan bedreig ik je en ga ik daarna worstenbroodjes voor je halen O+

Bereid je goed voor, want ik ben niet zo snel boos te krijgen en al helemaal moeilijk kwaad te krijgen :D
Ik ga je huis afzetten en je gezin laten verdwijnen. O+
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:14:06 #22
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_119167856
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:10 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Net verkondigde je het als een feit, nu is 't een mening?
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:15:15 #23
33954 ElisaB
pi_119167900
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:13 schreef Murdera het volgende:
Ik ga je huis afzetten en je gezin laten verdwijnen. O+
Ow, daar krijg je ook worstenbroodjes voor :Y
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:14 schreef Civilian het volgende:
Net verkondigde je het als een feit, nu is 't een mening?
Ja. En straks ga ik het nog painten ook.
Pffttt.... zeurneus. Nix beters te doen :?
pi_119168060
quote:

Er is niks geks gebeurd, als TS dit echt gaat doen wordt ie alleen maar nog meer uitgelachen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:19:52 #25
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_119168074
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:15 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow, daar krijg je ook worstenbroodjes voor :Y

[..]

Ja. En straks ga ik het nog painten ook.
Pffttt.... zeurneus. Nix beters te doen :?
Niks beters te doen? :') Jij komt met kutantwoorden als "mag jij vinden, ik vind van niet", of "ja, heus wel"
Onderbouw 't dan, of ga ergens anders zeuren over worstebroodjes. Beetje ontopic blijven..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')