Ja, dat is ook weer waar. Even rustig over nadenken is sowieso wel beter in dit soort gevallen..quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook.
Nou ja, het kaartje hoeft niet morgen al op haar mat te liggen, dus ik kan er nog even over nadenken. Ik moet het kaartje sowieso nog maken.
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens. Of wanneer internet wegvalt, dan ga ik zeuren tegen de laptop
.
Hé dat is een goeie, die ga ik (proberen te) onthouden. Dan laat ik het misschien eens heel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waar. Even rustig over nadenken is sowieso wel beter in dit soort gevallen..![]()
Arm meisje![]()
Ik kan ook erg klagen tegen mn laptop, maar dan zeg ik soms ook tegen mezelf 'Wat klaag je nou, je bent zelf ook wel eens chagrijnig, dan functioneer jij ook niet altijd zoals je zou willen'.
En dan aai ik mijn laptop
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Duhhhhhhhhh, ik ben jouw kloon toch
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waar. Even rustig over nadenken is sowieso wel beter in dit soort gevallen..![]()
Arm meisje![]()
Ik kan ook erg klagen tegen mn laptop, maar dan zeg ik soms ook tegen mezelf 'Wat klaag je nou, je bent zelf ook wel eens chagrijnig, dan functioneer jij ook niet altijd zoals je zou willen'.
En dan aai ik mijn laptop
Ja, precies datquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..].
Omg, zo herkenbaar. Ik heb toen ik boos was eens m'n fiets geschopt en daarna heb ik 'm een aai gegeven alsof ie het gevoeld zou hebben.
Wees blij dat je geen les hebt van 6 tot half 9.quote:
Ik denk dat ik liever naar school ga, dan dat ik hele dagen uit mijn neus eetquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen les hebt van 6 tot half 9.
Maar wel de laatste les. Het is wel de dag van het afronden voor mij vandaag
Nou, ik wil wel betaald uit m'n neus vreten, hoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever naar school ga, dan dat ik hele dagen uit mijn neus eet
Nice, lekker bezig
Ik doe het al een paar dagenquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik wil wel betaald uit m'n neus vreten, hoor.
Na een aantal weken komt dat je neus uitquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik wil wel betaald uit m'n neus vreten, hoor.
Als het goed is zit er dan niks meer inquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Na een aantal weken komt dat je neus uit![]()
Dan werk je niet hard genoeg aan je neusquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Ik zit nog liever hele dagen thuis.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het goed is zit er dan niks meer in.
Mja, ik kan me ook wel voorstellen dat het gaat vervelen, hoor.
Dat heb ik ook wel eens gehad.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Chagrijnig van binnen ja, het is niet echt aan me te zien. Maar leuk is het niet. Eind december loopt contract af, ik hoop zo erg dat ik in februari kan starten in Enschede.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:33 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad.
Ik werd elke dag chagarijniger op mijn werk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |