PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:
1e foto, die reet is geshoptquote:
Viel wel een awkward silence net voor het eindquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vond je het commentaar goed genoeg?
Werkelijk álles zit erin. Het is 100x zo uitgebreid als FIFA manager.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:49 schreef Revontulet het volgende:
ik heb football manager nog nooit gespeeld, wat is het grote verschil dan?
Mwah, af en toe was het meer gemompel in jezelf volgens mijquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vond je het commentaar goed genoeg?
Moet je maar willenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Werkelijk álles zit erin. Het is 100x zo uitgebreid als FIFA manager.
Er zitten in ieder geval nuttige dingen in. Met FIFA Manager had ik het gevoel dat ik Sims aan het spelen was.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Werkelijk álles zit erin. Het is 100x zo uitgebreid als FIFA manager.
Dat kan wel kloppen want ik mompel in het echt ook veelquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mwah, af en toe was het meer gemompel in jezelf volgens mijMaar op de momenten dat je echt gericht commentaar gaf was het wel goed. Volgende keer zou ik ook wachten tot alles weer verkocht is en dan screens showen ofzo
Maar voor een eerste filmpje: [ afbeelding ]
Sony Vegas of Adobe Premiere gebruiken. (Of desnoods Windows Movie Makerquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen want ik mompel in het echt ook veelIk moet nog bedenken hoe ik het de volgende keer ga doen, ik kan met het programma wat ik gebruik eigenlijk alleen aan 1 stuk door opnemen maar ik kan wel wat deals oppikken en dan laten zien voor hoeveel ik ze heb gekocht
De buik ook.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
1e foto, die reet is geshopt
Ik heb dit gisteravond opgenomenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sony Vegas of Adobe Premiere gebruiken. (Of desnoods Windows Movie Maker) Ik mompel in het echt ook hoor
OMFG...niet goed hoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goede middag btw, nu pas uit bed
Lekker tochquote:
Ik was 10 uur wakker, de regen tikte licht op mijn zolderraam en toen deed ik nog even een oogje dichtquote:
Wat een kutleven heb jijquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik was 10 uur wakker, de regen tikte licht op mijn zolderraam en toen deed ik nog even een oogje dichtaankomende nacht wordt weer vies kort en morgen half 9 op school zijn
Gewoon lekker uitslapen hoort dus niet?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat jij niet weet hoe het heurt was al langer bekend GJE
Op een dinsdagochtend tot na 2-en uitslapen getuigt in ieder geval niet van een erg degelijk ritmequote:Op dinsdag 13 november 2012 14:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon lekker uitslapen hoort dus niet?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
Ik heb gisteren 9 potjes fifa gespeeld en 9x verloren. Ik speelde niet eens zo slecht maar echt geen enkele bal wilde erin![]()
Het was ook niet mijn plan, maar het lag zo lekker dat ik mijn ogen nog maar even dicht deed om 10 uurquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op een dinsdagochtend tot na 2-en uitslapen getuigt in ieder geval niet van een erg degelijk ritme
Join de club, ik heb vanochtend een ellenlang verhaal op dit forum geplaatst waarin ik dolgelukkig was dat mijn laatste potje eindelijk eens in een gelijkspel eindigde (terwijl ik veel meer verdiende)quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
Ik heb gisteren 9 potjes fifa gespeeld en 9x verloren. Ik speelde niet eens zo slecht maar echt geen enkele bal wilde erinIk was 7 potjes beter dan die ander maar echt niets lukte en bij die andere lukte gewoon alles
Ik snap niet hoe het kan, de ene keer dan win ik alles maar de keer erop verlies ik gewoon alles
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Join de club, ik heb vanochtend een ellenlang verhaal op dit forum geplaatst waarin ik dolgelukkig was dat mijn laatste potje eindelijk eens in een gelijkspel eindigde (terwijl ik veel meer verdiende)
niks herkenbaars aanquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo herkenbaarik ga denk ik alles maar verkopen en een smerig pace team maken met Chiellini, Pepe en Ramos achterin.
6 teveel?quote:
Nee bedankt, ik kan prima fifa spelen alleen soms lijkt het wel alsof ik niet mag winnenquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:28 schreef poker4lifee het volgende:
tilttttt anderhalfuur voor een artikel aan het zoeken die ik kan gaan gebruiken voor m'n eigen artikel. Niks gevonden natuurlijk.Kut programma, web of science.
[..]
niks herkenbaars aan
---
overigens bied ik geld aan, als mensen die wel met web of science kunnen omgaan iets nuttigs kunnen vinden voor me=] of fifa les.
Dit dus jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo herkenbaarik ga denk ik alles maar verkopen en een smerig pace team maken met Chiellini, Pepe en Ramos achterin.
hahah was niet naar jou bedoeld hoor het laatste stukquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik kan prima fifa spelen alleen soms lijkt het wel alsof ik niet mag winnen
Ik moest gisteren gewoon grienen en wil BO2 zo snel mogelijk ophalenquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah was niet naar jou bedoeld hoor het laatste stukMaar idd, soms zit het gewoon tegen, heel vaag ook dat soms elke kans erin vliegt en soms echt helemaal niks =[
Misschien omdat activision deze niet heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
Pfft, dat iedereen nog zo gek raakt van CoD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |