Dat denk ik ook. Hij is altijd weggekomen met alles, en gaat er gewoon van uit dat dat zo blijft.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds de air van iemand die jarenlang overal mee wegkwam en getuigen/slachtoffers dusdanig kon intimideren dat zij van een verklaring/aangifte afzagen. Want zo was het natuurlijk wel, onder andere in de Blinqzaak.
In een nieuwe zaak hequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef Smallish het volgende:
"Echt heus, u ziet mij hier nooit meer!!"
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In een nieuwe zaak he
Waarom heeft het dan zolang geduurd tot ze hem hebben opgepakt eigenlijk, als 'ie zondag al de mist in ging?
Technisch gezien? In hotel Gullitquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:55 schreef Smallish het volgende:
Restaurant en café hebben we nu gehad. Nu nog even navragen waar ze de nacht door hebben gebracht.
Allemachtigquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:33 schreef MightyMightyM het volgende:
Badr heeft ook moeite met het begrip "contact zoeken met getuigen":
[..]
Dat zouden er meer moeten doenquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:13 schreef static het volgende:
[..]
Heb je je nou alleen geregistreerd om in dit topic te kunnen reageren?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:33 schreef MightyMightyM het volgende:
Badr heeft ook moeite met het begrip "contact zoeken met getuigen":
[..]
Een HETZE is het mensen!quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:03 schreef MightyMightyM het volgende:
Misschien dacht hij dat de rechter hem verbood om mensen als getuige te vragen voor zijn op handen zijnde huwelijk met zijn goudlokje.
Ho - hotelquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:36 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja dus dat, waar die lunchroom of wat dan ook een twijfelgeval kan zijn, is dit met geen mogelijkheid een misverstand te noemen.
Die is fake, doe even de bron linken of doe het niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:08 schreef barca1971 het volgende:
Piers Morgan@PearsMorganCNN
#badrhari Who is this Badr Hari? And why is he eating sandwiches with a dumb looking blonde tart?
Telegraaf ook, mopjequote:Op dinsdag 13 november 2012 17:08 schreef zouzou het volgende:
Er zijn gewoon twitters zonder namen , iederen kan het doen, ik geloof niet van.
zie jij hier dat de telegraaf of van heuvel of andere krant die zoiets zegt, dat is belachelijk,
dat is nep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |