Twee regels, drie dagen vrij, vier keer de regels schenden... Het is bijna knap.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:05 schreef beequeen het volgende:
Volgens RTL nieuws heeft hij 4 keer de regels geschonden.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_maanden_vast__.htmlquote:AMSTERDAM -
Kickbokser Badr Hari zit de komende 3 maanden vast. Dat heeft de raadkamer van de rechtbank in Amsterdam dinsdag besloten.
Het wordt Hari vooral aangerekend dat hij contact heeft gehad met een getuige, nog voordat die verhoord was door de rechter-commissaris. „Getuigen moeten vrij en zonder beïnvloeding kunnen praten”, aldus persrechter Bjorn Martens. Volgens hem was Hari vrijgelaten onder strenge voorwaarden; hij mocht geen horeca bezoeken en geen getuigen spreken. Beide voorwaarden zijn overtreden.
Volgens de advocate van Hari, Benedict Ficq, is een goede vriend van zijn vriendin Estelle Cruijff zondagochtend bij het stel langsgeweest voor een ontbijtje. „In de euforie van de vrijlating is een goede vriend langs geweest. Daarbij hebben ze zich niet gerealiseerd dat hij één van de getuigen was die nog gehoord zou worden.” Het Openbaar Ministerie wil niet zeggen om wie het precies gaat. Wel is de getuige inmiddels gehoord.
Volgens Ficq hebben de mensen uit de privéomgeving van het stel erg meegeleefd en was het voor Hari en Cruijff erg onnatuurlijk om diegene te weren uit de omgeving. De advocate rekent het zichzelf aan dat ze Hari niet beter heeft voorgelicht. Hari zelf reageerde erg teleurgesteld op de uitspraak. Zijn advocate kan nu niet meer tussentijds proberen de 27-jarige topsporter vrij te krijgen.
Eerder dinsdag werd bekend dat de van poging tot doodslag en andere geweldsdelicten verdachte vechtsporter contact had met twee getuigen en in twee restaurants had geluncht. Ook dat laatste was verboden aan de kickbokser, maar de raadskamer rekent dat hem niet aan. De voorwaarde was vooral gericht op horeca waar veel mensen zijn en alcohol wordt geconsumeerd, aldus Fiqc.
Hari wordt direct na de zitting in Amsterdam naar een huis van bewaring gebracht.
Hey, hij quote niet de hele tekst?quote:
Ze hebben 3 dagen de tijd gehad..quote:
Dat is geen horecaquote:
het kan tenslotte niet gekker worden in deze gate!quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:13 schreef Ole het volgende:
Misschien over 9 maanden wel een kleine Badr!
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef piglet het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_maanden_vast__.html
Alleen om het broodje had hij dus niet terug gehoeven.
quote:In de ogen van het OM betekent dit dat Hari twee voorwaarden voor zijn voorlopige vrijlating heeft overtreden en dat hij daarom weer achter de tralies moet. De rechtbank vindt dat ook en rekent het hem vooral aan dat hij met getuigen heeft gesproken.
Ik schat het op 3 maandenquote:
Dat dacht ik al ja, dat broodje was dom, maar niet erg genoeg. Met getuigen praten echterquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef piglet het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_maanden_vast__.html
Alleen om het broodje had hij dus niet terug gehoeven.
Ik ben Badr en ik lieg als de netenquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Tis gewoon niet te geleuven allemaal! Hebben we al een Carnavalshit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben Badr en ik lieg als de neten
'k Ben een boef dat mag men wel weten
Maar wat moest ik nou toen ik had gemept
Helaas voelde de rechter zich aardig genept
Estelle die had namelijk geen brood op de plank
Zij kon dat heus wel betalen
Toen moest ik naar Bar Moustache, ja daar schenkt men ook drank
Ik wilde alleen een broodje maar halen
Ik dacht niemand ziet het, ik haalde dat brood
En heb Estelle meegenomen
Het was wel betaald maar 't smaakte ons goed
Toen is de politie gekomen
refr.
Ik was opgegroeid, ja voor galg en voor rad
Het meppen dat kon ik niet laten
Ik heb in mijn leven al heel wat gemept
Zo zit ik nooit zonder dukaten
Ik 'k ben nu beroemd en berucht in 't land
Ze kunnen me niet meer vergeven
't Begon met een broodje, nu zit ik geramd
En zo blijft 't de rest van mijn leven
even in topic gequoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Ik verzamel daar van alles wat hier en in het andere topic langskomtquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zag hetik wist niet dat er een apart topic was
Geinig !quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik verzamel daar van alles wat hier en in het andere topic langskomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |