Dat lijkt mij ook het minste.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde met ingrijpen ook niet dat hij haar die kids moet afpakken, maar hij kan toch eens flink met zijn vuist op tafel brullen dat ie haar verbiedt ooit nog zijn kinderen bij die zaak te betrekken door ze mee te nemen naar de rechtbank?
Of ze heeft hem persoonlijk erbij gelapt. Dit schaadt Estelletje ook enorm. Ik heb honger Badjequote:Op dinsdag 13 november 2012 18:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat Badr daar op zit te wachten. Misschien is dacht Es dat het goed zou zijn voor zijn imago, 'de lieve stiefpapa'
bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)ie-maanden-vast.htmlquote:Volgens de advocate van Hari, Benedict Ficq, is een goede vriend van zijn vriendin Estelle Cruijff zondagochtend bij het stel langsgeweest voor een ontbijtje. ''In de euforie van de vrijlating is een goede vriend langs geweest. Daarbij hebben ze zich niet gerealiseerd dat hij één van de getuigen was die nog gehoord zou worden.''
Volgens Ficq hebben de mensen uit de privéomgeving van het stel erg meegeleefd en was het voor Hari en Cruijff erg onnatuurlijk om diegene te weren uit de omgeving.
De Sint mist hij in ieder geval al. Het begin is erquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
Ah, 30 dagen dus.
Hij kan gewoon met de feestdagen thuis zijn misschien
En die andere?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:46 schreef piglet het volgende:
[..]
bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)ie-maanden-vast.html
Het excuus is vele malen mooier dan ik had kunnen denken
quote:Badr Hari 3 maanden vast
Kickbokser Badr Hari zit de komende 3 maanden vast. Dat heeft de raadkamer van de rechtbank in Amsterdam dinsdag besloten.
Het wordt Hari vooral aangerekend dat hij contact heeft gehad met een getuige, nog voordat die verhoord was door de rechter-commissaris. ,,Getuigen moeten vrij en zonder beïnvloeding kunnen praten”, aldus persrechter Bjørn Martens. Volgens hem was Hari vrijgelaten onder strenge voorwaarden; hij mocht geen horeca bezoeken en geen getuigen spreken. Beide voorwaarden zijn overtreden.
Volgens de advocate van Hari, Benedict Ficq, is een goede vriend van zijn vriendin Estelle Cruijff zondagochtend bij het stel langsgeweest voor een ontbijtje. ,,In de euforie van de vrijlating is een goede vriend langs geweest. Daarbij hebben ze zich niet gerealiseerd dat hij één van de getuigen was die nog gehoord zou worden.”
Teleurgesteld
Volgens Ficq hebben de mensen uit de privéomgeving van het stel erg meegeleefd en was het voor Hari en Cruijff erg onnatuurlijk om diegene te weren uit de omgeving. De advocate rekent het zichzelf aan dat ze Hari niet beter heeft voorgelicht. Hari zelf reageerde erg teleurgesteld op de uitspraak. Zijn advocate kan nu niet meer tussentijds proberen de 27-jarige topsporter vrij te krijgen.
Eerder dinsdag werd bekend dat de van poging tot doodslag en andere geweldsdelicten verdachte vechtsporter contact had met twee getuigen en in twee restaurants had geluncht. Ook dat laatste was verboden aan de kickbokser, maar de raadskamer rekent dat hem niet aan. De voorwaarde was vooral gericht op horeca waar veel mensen zijn en alcohol wordt geconsumeerd.
Hari wordt direct na de zitting in Amsterdam naar een huis van bewaring gebracht.
Vanavond meer in Shownieuws.
Je bent een horeca man of niet he? Best lastig om dat los te latenquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:52 schreef MightyMightyM het volgende:
Die smoes doet me denken aan het glazen-afdrogen-want-zo-ben-ik verhaal; alle belastende gebeurtenissen zo verdraaien dat je niet alleen braaf en onschuldig bent, maar ook gewoon te goed voor deze wereld.
Ja, ook dat hij met Estelle contact mocht hebben is duidelijk gesteld tijdens de zitting vorige week.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:57 schreef Soury het volgende:
Wat ik niet snap dat het OM hem heeft losgelaten, en nu blijkbaar contact heeft gehad met getuigen. Estelle is toch nummer één qua getuigen, en dat mocht wel
Nee dat snap ik, maar van wegen dat broodje kaas geval. (wat meer bleek te zijn) zet ik mijn vraagtekens wat Estelle betreft. Hoe en waarom word zij in bescherming genomen. Al maanden lang.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ook dat hij met Estelle contact mocht hebben is duidelijk gesteld tijdens de zitting vorige week.
Het OM wilde hem trouwens juist niet uit voorlopige hechtenis, dat besliste de rechter.
Ik zeg musical van John vd Endequote:Op dinsdag 13 november 2012 19:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Zijn de rechten van deze comedy al verkocht, ik voel een kaskraker
Estelle en baar blijken uit in extreme domheid
Omdat het bij hun draait om zien en gezien worden. Badr is echt niet zo dom dat hij niet wist wat horeca in hield, hij dacht zoals vaker schijt te kunnen hebben aan de rechtspraak. Puur provocerend gedrag dus.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:21 schreef Flow3r het volgende:
ar moeder/vrienden of vriendinnen?
Niemand was slim genoeg om ze te vertellen dat ze beter eventjes UIT de publiciteit zouden kunnen blijven?
Zowel Estelle als Badr, twee beken
Ik zou dat ook denken, je vergeet dat er gasten een broodje mee aten blijkbaar. Hoe dom kan je zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:52 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vermoed echt dat ze dachten dat het wel los zou lopen, wie wordt er nou gearresteerd omdat ze een broodje in de stad eten. Nu weten ze het antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |