Bij bandjes afgeleid van throbbing gristle kan ik altijd pas achteraf zeggen of ze de moeite waard waren.. Chris & Cosey vind ik op plaat ook maar mwah.. maar livequote:Op dinsdag 13 november 2012 14:53 schreef Darkestrah het volgende:
Psychic TV vind ik niet heel erg interessant, Penance vind ik wel vet tot nu toe.
Hoe kom je erbij om Black Metal te maken als je in California woontquote:We’re very pleased to announce that California’s black metal horde Ash Borer will be playing the 2013 festival at the 013 venue on Saturday, April 20.
Omdat je eenzaam bent en pijn hebt en niemand je begrijpt (want je maakt black metal in california)quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:16 schreef arucard het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij om Black Metal te maken als je in California woont
vanaf begin alpril op heeeel veel community sites vragen en kijken.. rond die tijd besluiten veel mensen toch maar niet te gaan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:22 schreef vogelkooi het volgende:
Ik wil ook! Hoe kom je nog aan kaartje?
Die werkt nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wel eentje op last.fm, deze. Het is in ieder geval iets.
Ken je Graveyard al?quote:Op woensdag 14 november 2012 05:07 schreef Goanaut het volgende:
Ik ben 8 december present als Monster Magnet het Spine of God album integraal gaat spelen. Blijft toch een van hun vetste albums, lekker rauw. Jammer dat de rest van de lineup me niks doet. Van bands als Orange Goblin etc. krijg ik echt oorziektes.
Vergeet ook Orange Goblin nietquote:Op woensdag 14 november 2012 14:36 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Red Fang staat ook nog ergens verstopt.
Wel redelijk inderdaad, en ook My sleeping karma is nog wel oke maar dat begint zo vroeg.quote:
natuurlijk, ga je gangquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:34 schreef Darkestrah het volgende:
Mag ik hier zeggen dat ik de nieuwe Amenra (Mass V) weer ontzettend prettig vind?
[ afbeelding ]
had nog nooit van het project gehoord eigenlijktwitter:Bertusbuzzz twitterde op vrijdag 16-11-2012 om 14:11:05Mothlite, het project van Daniel O'Sullivan van @Ulver en @SunnO))), speelt morgenavond in de @013! http://t.co/BknWOyLh reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |