quote:
join the club.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:40 schreef Samzz het volgende:
Ik weet trouwens als wie pazara is, dat is de stalker van Nath.
Had jij er maar een he?quote:
Ja. Nog ff een paar jaartjes wachten tot mijn vissen oud en grijs zijn...quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
Krea, wil je nog een kogelvis:
[ afbeelding ].
Je kan 'm er ook bij plempen, hoef je niet te wachtenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Nog ff een paar jaartjes wachten tot mijn vissen oud en grijs zijn....
\m/quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is weer 13:49, dus tijd voor:
\m/
Waarom in godsnaam? Omdat jij het niet leuk vindt?quote:
Nee, omdat het dan weer continu over dat ding gaatquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Omdat jij het niet leuk vindt?
Het is maar wat je continu noemt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, omdat het dan weer continu over dat ding gaat
Nouja verder is dit topic zo dood als wat.. dus maakt weinig uit lijkt me momenteelquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
preciesquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja verder is dit topic zo dood als wat.. dus maakt weinig uit lijkt me momenteel
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
Booooh, wat is A Song of Ice and Fire een ontiegelijk goede boekenreeks!
Ik denk dat je het wel kent onder de noemer A Game of Thrones.quote:
Oh fantasy. Meh.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel kent onder de noemer A Game of Thrones.
Intriges, oorlog, seksquote:
GoTquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Intriges, oorlog, seks. Het is imo meer een middeleeuws verhaal dan echt een fantasy
.
Hm. Zal eens een keer kijken dan. Heb al heel lang niet meer gelezen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
Ik lees ook veel van Grisham. Maar zijn verhalen vertellen is niks vergeleken met de kunsten van George R.R. Martin.
Dan zou ik ze denk ik bij de bibliotheek lenen. 20 euro om eens uit te proberen is een beetje... Veelquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hm. Zal eens een keer kijken dan. Heb al heel lang niet meer gelezen.
Pdf + Alkido + Tab = Gratis. Als het bevalt dan leen ik 'm idd. Want lezen op een tab is niet zo fijn als een fysiek boek.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zou ik ze denk ik bij de bibliotheek lenen. 20 euro om eens uit te proberen is een beetje... Veel.
Oh, god ja, digitale boekenquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pdf + Alkido + Tab = Gratis. Als het bevalt dan leen ik 'm idd. Want lezen op een tab is niet zo fijn als een fysiek boek.
Ik ook niet hoor. Gebruik die hele tab niet. Maar om even een paar pagina's te lezen is wellicht wel handig. Als ik er dan eenmaal in zit kan ik zo ff langs de bieb.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, god ja, digitale boeken. Daar denk ik standaard niet aan want ik heb er een hekel aan
.
Dan moet je denk ik een paar hoofdstukken lezenquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Gebruik die hele tab niet. Maar om even een paar pagina's te lezen is wellicht wel handig. Als ik er dan eenmaal in zit kan ik zo ff langs de bieb.
Beter dan voetbalquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mietje.quote:
Homo, beetje over lullen pratenquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sport moet je beoefenen, en niet over lullen
Lullo. Beetje over praten praten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Homo, beetje over lullen praten
Nooit gevoetbald zekerquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Homo, beetje over lullen praten
Euy. Kan altijd snel aan de topics zien als je op fok bentquote:
FCT en ToF?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Euy. Kan altijd snel aan de topics zien als je op fok bent
quote:
Idem hierquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga de standaard topics waar ik post vaak even af als ik hier kom
quote:
gehoorbescherming, fc twente, htc desire hd, hardstyle, ToFquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja hier ook. 2 vrij actief. TOF en hardlopen. Dan nog twente en bij "mooi" weer ook de atmosfeer staat op ontploffen. En dan volg ik er nog 3 ofzo minder actief.
ToF, FC Twente, VBL SC, Grasparkietenreeks, Elder Scrollsreeks, etcquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gehoorbescherming, fc twente, htc desire hd, hardstyle, ToF
Werkze!quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mooi
Ik ga pitten
5 uur de wekker
Oi!quote:
Snap ik ergens wel... De zon is best wel heel fel en dus warmquote:Op woensdag 14 november 2012 11:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier ook, en dan direct van die lui zonder jas en korte mouwen
.
Loop jij de hele dag buiten dan? Tijdens je werk ofzo?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik ergens wel... De zon is best wel heel fel en dus warm. Al heb ik gewoon m'n jas aan buiten
.
Nee. Maar ik moest vandaag wel even naar buiten, ja. Vanavond weerquote:Op woensdag 14 november 2012 12:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Loop jij de hele dag buiten dan? Tijdens je werk ofzo?
Ik heb nog maar 1 of 2x lange mouwen aan gehad.. En jas heb ik afhankelijk vd inspanning ook veelal uit of open..quote:Op woensdag 14 november 2012 11:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier ook, en dan direct van die lui zonder jas en korte mouwen
.
Jij hunk jij.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Tijdens mijn middenwandeling heb ik ook heel stoer met de jas los gelopen.
Als de zon erop schijnt is het heerlijk!
Ja echt he. Ook aan de verkeerde kant van de weg. Lekker tegen het systeem schoppen.quote:
x2quote:Op woensdag 14 november 2012 13:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Tijdens mijn middenwandeling heb ik ook heel stoer met de jas los gelopen.
Als de zon erop schijnt is het heerlijk!
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik heb vandaag een jas aan gehad
Een FOK!'er die buiten komt?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik heb vandaag een jas aan gehad
nee, ik liep binnen met een jas.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een FOK!'er die buiten komt?Dat is lef hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |