Een paal met pekelvet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, mootie gaat op een gepekelde (? tsja) staak op de boulevard
Nope, moots zit op een staak. Ik krijg allerlei alternatieven toebedeeld. Liev toch?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:38 schreef pullup het volgende:
Dat was Mootie tochgaat nog druk worden op die paal.
Wel stil blijven zitten dan hé beequeenquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En jij komt er al helemaal goed af: jij hoeft alleen maar op een perkpaaltje te gaan zitten..
Oh ja, nou als je opa zo zijn gang laat gaan dan heeft Den haag er binnenkort een aantal toeristische attracties bijquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, mootie gaat op een gepekelde (? tsja) staak op de boulevard
Hah, wie zegt dat, jij denkt zeker dat je rustig op je gepekelde staak mag zitten en verder niks, nou leer mij Oop kennen ...quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:42 schreef mootie het volgende:
Wij hoeven in elk geval niet met een cactus aan de gang. Dat waardeer ik.
een algenbadjequote:Op dinsdag 13 november 2012 20:43 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje: kun je iets doen aan/tegen een zure sloot? Ik blijf tobben.
gezellig hè, ik streep de dagen op de kalender al afquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
Dat wordt een Kerst om nooit meer te vergeten
Bedankt voor de tip. Waar koop ik dat, bij de Tuinen ofzo?quote:
Dat wordt nog een hele tournee, met de kerst! Eerst een geschikte perkpaal vinden. Dan op zoek naar een plek om BQ te spiesen. En tenslotte het hoogtepunt: de Paal met Pekelvet, midden op de boulevard, waar inmiddels duizenden toeschouwers zich verzameld hebben voor dit spekeltakelstuk.quote:
Je schept ze gewoonlijk gewoon uit een zure sloot.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Waar koop ik dat, bij de Tuinen ofzo?
Dus daar komt zuurkool vandaan????quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Je schept ze gewoonlijk gewoon uit een zure sloot.
Hij moet wel even wachten tot na de afterpartyquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wordt nog een hele tournee, met de kerst! Eerst een geschikte perkpaal vinden. Dan op zoek naar een plek om BQ te spiesen. En tenslotte het hoogtepunt: de Paal met Pekelvet, midden op de boulevard, waar inmiddels duizenden toeschouwers zich verzameld hebben voor dit spekeltakelstuk.![]()
Ik hoop toch zó dat opa me pas daarná het graf in wil slaan. Zo niet, dan krijgt hij een corrigerende tik.
Die ouwe zet Den Haag echt weer op de kaart. Tofheid.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:46 schreef Gert het volgende:
Dat wordt nog een hele tournee, met de kerst! Eerst een geschikte perkpaal vinden. Dan op zoek naar een plek om BQ te spiesen. En tenslotte het hoogtepunt: de Paal met Pekelvet, midden op de boulevard, waar inmiddels duizenden toeschouwers zich verzameld hebben voor dit spekeltakelstuk.![]()
Ik hoop toch zó dat opa me pas daarná het graf in wil slaan. Zo niet, dan krijgt hij een corrigerende tik.
Sjiek hendig, die heb ik zo bij de hand,quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:46 schreef pullup het volgende:
Je schept ze gewoonlijk gewoon uit een zure sloot.
http://www.velda.nl/produ(...)etering/bio-oxydatorquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Waar koop ik dat, bij de Tuinen ofzo?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:52 schreef Jian het volgende:
de stream is off air, opa is ons zat![]()
geef m eens ongelijk
Nee joh, hij gaat de uitnodigingen schrijven. Zo'n stream dat leidt alleen maar af.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:52 schreef Jian het volgende:
de stream is off air, opa is ons zat![]()
geef m eens ongelijk
The good old days.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:54 schreef pullup het volgende:
Opa zal wel terugverlangen naar de tijd dat PB ongeveer 275 posts per topic leverde
Goeie tipquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:53 schreef ratsenflats het volgende:
http://www.velda.nl/produ(...)etering/bio-oxydator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |