En zo simpel is het dus niet altijd, hoewel ik het absoluut met je eens ben dat Israël wel eens wat harder aan haar afspraken gehouden mag worden. Probleem is alleen dat Israël geen afspraken maakt op dit gebied en redelijk haar gang kan gaan. En dat is wat mij betreft ook een kwalijke zaak.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:54 schreef Medi het volgende:
Dan weet jij meer dan ik.. Het verdrijven van mensen, het slopen van dorpen en het bouwen van illegale nederzettingen is een misdaad conform de mensenrechten VN.
Men staat altijd klaar met sancties en veroordeling als het om de Palestijnen gaat, doch met Israël gaat dat moeilijk.
Totaal irrelevant.quote:Net zo met Iran: Daar komen nu kinderen om van de honger en ziektes wegens de sancties. Want men bouwt aan kernenergie.. foei. Doch Israël heeft 200 kernkoppen en chemische wapens, maar... zal wel zijn omdat de mensen in Iran barbaren zijn, en die van Israël een veel beter volk.
Maar mijn punt is bevestigd. Hij dreigt niet met een bloedbad.quote:Te gek voor woorden natuurlijk, zelfs je eigen inlichtingendienst spreekt je tegen, maar hey.. wat weten die? De Palestijnen zijn barbaren. Bij de eerste beste kans, bestormen ze heel Israël en moorden ze groot en klein uit..
Dat zal ongetwijfeld waar zijn.quote:Klopt, doen ze heel vaak met Iran.
Aangezien het met een stemming niet echt zal helpen daarom nadelig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hoezo nadelig? Israel komt iedere keer weg met haar onderdrukking van de Palestijnen. Voor de vorm slopen ze af en toe een 'illegaal bouwsel' maar aan de andere kant subsidieert de Israelische overheid nieuwe nederzettingen in Palestijns gebied, tegen alle VN-resoluties in.
Dat kunnen ze niet, dat is ook niet zo gek, ze doen het zelf ook haha.quote:Wat betreft de raketaanvallen vanuit Gaza; wie weet wat er in de bovenkamers van die fundamentalisten afspeelt. Ik ben bang dat we ons hier geen voorstelling van kunnen maken hoe idioot die lui denken. Het gekke is wel dat Hamas die leipo's blijbaar onvoldoende onder controle heeft, maar die raketaanvallen ook weer niet veroordeelt....
Pallywood doet z'n werk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:43 schreef bijdehand het volgende:
Hm hele topic niet gelezen verder, maar de Israeliers werden eerst aangevallen door de Palestijnen dus schoten ze terug. Zie het probleem niet eerlijk gezegd.
Vooral die foto's dan. Jammer dat zulke dingen nooit van twee kanten worden belicht.quote:
Ja dat denk ik ook. Vind het op zich geen ramp dat ze raketjes sturen naar elkaar, ook al heeft de een betere dan de andere, maar wat ik jammer vind is dat er wordt gedaan alsof Israel zomaar even wat raketten aan het schieten is terwijl het gewoon een reactie is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:50 schreef Re het volgende:
als de Palestijnen nou eens pertinent hun wapens neerlegden dan zie je vanzelf wel wat er gebeurd, pas dan kun je gaan spreken over misdaden tegen hen want dan heeft Israel geen poot meer om op te staan
Je moet toch ergens beginnen en nee ook al is het beantwoorden van een flutraketje buitenproportioneel het is een reactie op...
Ze mogen dan wel eens andere fotos gaan gebruiken, want dit wekt nou niet echt veel sympathie opquote:
Ik sloeg pas een hooligan. Hij had geen verwondingen. Hij sloeg terug en ik had een bloedneus. Hij heeft een misdaad begaan, ik niet, want ik heb meer schadequote:Op dinsdag 13 november 2012 10:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Tip: als je niet beschoten wilt worden door een leger, vuur dan geen raketten op ze af.
Klein tipje maar hoor, kan handig zijn.
Ik schoot op de wout gisteren. Schoten die klootzakken gewoon met 3 man terug!quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik sloeg pas een hooligan. Hij had geen verwondingen. Hij sloeg terug en ik had een bloedneus. Hij heeft een misdaad begaan, ik niet, want ik heb meer schade
Jij gewond enzo.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik schoot op de wout gisteren. Schoten die klootzakken gewoon met 3 man terug!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |