Hoe ouder, hoe beter! Ik had 12 dagen oude balut, die was nog vrij klein. Makkelijk te eten hoor.quote:
Echt, ik vond dat Floortje zich nogal aanstelde, zo vies is Balut niet.quote:
Ik ben niet zo'n held qua eten, dus zoiets gaat er bij mij niet inquote:Op woensdag 28 november 2012 00:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Echt, ik vond dat Floortje zich nogal aanstelde, zo vies is Balut niet.
Maar je moet hem ook niet in één hap opeten, het is een groot ei, van zo'n grote hap moet je sowieso kokhalzen!
Voor beginners is een ei van 12 dagen oud echter wel een stukje makkelijker
[ afbeelding ]
Gewoon hap voor hap eten, niks aan de hand. Zo doen de locals het (dat is al bijna het hele embryo):
[ afbeelding ]
Ik heb er zelf trouwens twee achter elkaar gegeten
Je moet er natuurlijk wel bier bij drinken!
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:33 schreef Miendientje het volgende:
Ik dacht dat Floortje vegetariër is, dan snap ik wel dat je zoiets niet zo lekker vind.
Vind ik sws een beetje het jammere van die Europa-reis. Leuk hoor, vinkjes zetten op de kaart, maar laat es wat meer zien.quote:Op maandag 10 december 2012 08:28 schreef Grunner het volgende:
Jammer dat er zo weinig van Slovenië werd getoond.
Dat is het idee toch ook, een soort flashpack versie van het interrail concept. Alles in je zomervakantie, zodat iedereen het na kan doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:08 schreef De_Fietser het volgende:
Ik vind dat ze idd maar veel haast maken met die reis door Europa.
Evi is zeker een goede reden om te kijkenquote:Op zondag 2 november 2014 20:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zijn er nog veel mensen die dit kijken eigenlijk?
Ik schakel elke week na studio sport namelijk snel over, vooral nu Evi Hanssen mee presenteert
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1440&bih=763quote:
inderdaad. Jezus het lijkt wel alsof ik naar mijn zusje van 15 zit te kijken. Echt niet om aan te zien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |