SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.we dan![]()
Dat weet ik niet hoor. Als jij nieuwe kleding draagt dan voel je je toch ook lekkerder? Ik merk aan mijzelf dat ik meer aandacht trek en krijg als ik mij in kleding waar ik mij tof in voel door het uitgaansleven beweeg. Dat ligt niet aan dat ik een fotomodel ben. De ene keer is het een shirt, jeans, sneakers en de andere keer een overhemd met colbertje. Ik voel me in die kleding gewoon prettig en dat straal je dan uit.quote:Op maandag 12 november 2012 23:42 schreef Faxie het volgende:
Maar ik denk eerder dat de man de kleren maakt...
Volgens jou redenatie zouden alleen 'mooie' mannen mooie kleding kunnen dragen.![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor. Als jij nieuwe kleding draagt dan voel je je toch ook lekkerder? Ik merk aan mijzelf dat ik meer aandacht trek en krijg als ik mij in kleding waar ik mij tof in voel door het uitgaansleven beweeg. Dat ligt niet aan dat ik een fotomodel ben. De ene keer is het een shirt, jeans, sneakers en de andere keer een overhemd met colbertje. Ik voel me in die kleding gewoon prettig en dat straal je dan uit.
Volgens jou redenatie zouden alleen 'mooie' mannen mooie kleding kunnen dragen.![]()
Kleren of andere dingen kunnen een persoon goed laten voelen. Omdat ze zich goed voelen stralen ze dat uit. En dat pikken omstanders onbewust op
En zo kom je zekerder over!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Nee wat ik bedoel is dat als je lekker in je vel zit het niet uitmaakt wat je draagt, je zal toch een goede uitstraling hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor. Als jij nieuwe kleding draagt dan voel je je toch ook lekkerder? Ik merk aan mijzelf dat ik meer aandacht trek en krijg als ik mij in kleding waar ik mij tof in voel door het uitgaansleven beweeg. Dat ligt niet aan dat ik een fotomodel ben. De ene keer is het een shirt, jeans, sneakers en de andere keer een overhemd met colbertje. Ik voel me in die kleding gewoon prettig en dat straal je dan uit.
Volgens jou redenatie zouden alleen 'mooie' mannen mooie kleding kunnen dragen.
Zeg maar het verschil tussen een onzeker iemand in een duur maatpak, en een zelfverzekerd iemand in een simpel kloffie.
Maar oke aan kleding kan je zelfvertrouwen onttrekken dat wel. Maar het werkt 2 kanten op volgens mij.![]()
Als je je perfect voelt in een lelijk outfit stoot je daarmee nog altijd meiden/jongens weg. Simple as that. Je moet er gewoon oke uitzien. En wat dat 'oke' dan is, dat verschilt per persoon.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:07 schreef Faxie het volgende:
Nee wat ik bedoel is dat als je lekker in je vel zit het niet uitmaakt wat je draagt, je zal toch een goede uitstraling hebben.
Zeg maar het verschil tussen een onzeker iemand in een duur maatpak, en een zelfverzekerd iemand in een simpel kloffie.
Maar oke aan kleding kan je zelfvertrouwen onttrekken dat wel. Maar het werkt 2 kanten op volgens mij.![]()
Ik weet niet hoor.... betwijfel het. Overigens ook aan de hand van praktijkgevallen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je je perfect voelt in een lelijk outfit stoot je daarmee nog altijd meiden/jongens weg. Simple as that. Je moet er gewoon oke uitzien. En wat dat 'oke' dan is, dat verschilt per persoon.![]()
Ik denk dat, als jij alleen maar in je trainingsbroek over straat gaat, je weinig aandacht zult trekken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor.... betwijfel het. Overigens ook aan de hand van praktijkgevallen.![]()
Als ie een goed gespierd bovenlijf heeft ....quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat, als jij alleen maar in je trainingsbroek over straat gaat, je weinig aandacht zult trekken.![]()
![]()
Helaas, meestal hebben deze heren een Feyenoord-petje, een paar mislukte tatoeages, oorbellen, bomberjack en een opgeschoren kapsel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ie een goed gespierd bovenlijf heeft ....![]()
Nouja doelde eig ook op enkel een ontbloot bovenlijf, dus zonder petje en bomberjackquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
Helaas, meestal hebben deze heren een Feyenoord-petje, een paar mislukte tatoeages, oorbellen, bomberjack en een opgeschoren kapsel.![]()
denk dat je dan wel aandacht krijgt![]()
![]()
Maar wat is nou je probleem in deze, dat jij die aandacht niet krijgt, dus dat die stelling niet op gaat?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor.... betwijfel het. Overigens ook aan de hand van praktijkgevallen.
Kwestie van dikke pech en verschillende smaken.
Bart had die aandacht ook niet, bijv. en die ging ook goed gekleed en alles de deur uit. Tsja waar dat aan lag? Snap het zelf ook niet
Wat ik wel weet.. Was dat ik de eerste tijd niet ondersteboven was. En inmiddels denk ik, damn, wat een lekker ding, dat ik dat nooit eerder had gezien(Niet dat ik er toen wat mee had gedaan maar toch)
En zal gerust kunnen dat 99% van vrouwelijk fok in een Fobo kijkt en alsnog denkt, niet mijn type, who cares, er is er maar een nodig.
Maar goed.. Sommige hebben alles mee, niet lelijk, een meer dan degelijke garderobe, goed karakter, vlotte babbel, maar gewoon geen instant x-factor.
En dat heeft tijd nodig om dat wel in te zien, maar iemand die die tijd gunt, is zeldzamer..![]()
Je hoort het Myst. als je haar die kans (de tijd) geeft.. ben je uniek.. nouja zeldzaamquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:29 schreef Cassandra87 het volgende:
En dat heeft tijd nodig om dat wel in te zien, maar iemand die die tijd gunt, is zeldzamer..![]()
![]()
He wat?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoort het Myst. als je haar die kans (de tijd) geeft.. ben je uniek.. nouja zeldzaam
Nee ik bedoel, zeg nou zelf, als je in eerste instantie iemand treft waarvan je denkt, niet helemaal mijn type, is het dan klaar, of blijf je daten?![]()
Meestal worden het dan scharrels en na een korte tijd heb ik het wel weer gezienquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:33 schreef Cassandra87 het volgende:
He wat?
Nee ik bedoel, zeg nou zelf, als je in eerste instantie iemand treft waarvan je denkt, niet helemaal mijn type, is het dan klaar, of blijf je daten?![]()
![]()
Ik denk dat als je een beetje een actief leven hebt dat je dan wel een keer klaar bent met contact houden als je niet krijgt wat je hooptquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
He wat?
Nee ik bedoel, zeg nou zelf, als je in eerste instantie iemand treft waarvan je denkt, niet helemaal mijn type, is het dan klaar, of blijf je daten?Alleen al omdat het zoveel tijd kost
![]()
![]()
Wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoort het Myst. als je haar die kans (de tijd) geeft.. ben je uniek.. nouja zeldzaam![]()
![]()
Maar dat is wel het punt waar mannen als faxie en voorheen ook bartholomeus bijv tegen aan lopen. Dikke pech en verschil van smaak![]()
Ik mis iets, care to explain?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He Cassandra begonIk accentueerde enkel het punt
![]()
![]()
Date van myst.. Zij is reeds beetje verliefd, hij nog niet. Weet niet hoe ermee om te gaan: kappen of toch doorgaanquote:![]()
![]()
Je bent zeker weer aan het daten en meisje is gek op jou, maar jij weet he nog niet zoquote:
Of zit ik mis?![]()
Soms zijn het juist de types waar je soms dacht qua uiterlijk niet voor te vallen dat het uiteindelijk toch word.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
He wat?
Nee ik bedoel, zeg nou zelf, als je in eerste instantie iemand treft waarvan je denkt, niet helemaal mijn type, is het dan klaar, of blijf je daten?
Maar soms is het wel dat iemand qua uiterlijk je type niet en qua innerlijk ook niet en je weet dan ook dat het niet zal worden en dan haak ik af.![]()
Je kent me te goed.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent zeker weer aan het daten en meisje is gek op jou, maar jij weet he nog niet zo
Of zit ik mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |