abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2012 @ 04:07:52 #1
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119153689

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
we dan
pi_119154722
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:42 schreef Faxie het volgende:
Maar ik denk eerder dat de man de kleren maakt...
Dat weet ik niet hoor. Als jij nieuwe kleding draagt dan voel je je toch ook lekkerder? Ik merk aan mijzelf dat ik meer aandacht trek en krijg als ik mij in kleding waar ik mij tof in voel door het uitgaansleven beweeg. Dat ligt niet aan dat ik een fotomodel ben. De ene keer is het een shirt, jeans, sneakers en de andere keer een overhemd met colbertje. Ik voel me in die kleding gewoon prettig en dat straal je dan uit.

Volgens jou redenatie zouden alleen 'mooie' mannen mooie kleding kunnen dragen.
pi_119154730
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat weet ik niet hoor. Als jij nieuwe kleding draagt dan voel je je toch ook lekkerder? Ik merk aan mijzelf dat ik meer aandacht trek en krijg als ik mij in kleding waar ik mij tof in voel door het uitgaansleven beweeg. Dat ligt niet aan dat ik een fotomodel ben. De ene keer is het een shirt, jeans, sneakers en de andere keer een overhemd met colbertje. Ik voel me in die kleding gewoon prettig en dat straal je dan uit.

dinsdag 13 november 2012 @ 11:11:25 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119157621
Kleren of andere dingen kunnen een persoon goed laten voelen. Omdat ze zich goed voelen stralen ze dat uit. En dat pikken omstanders onbewust op :)

En zo kom je zekerder over!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119161292
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee wat ik bedoel is dat als je lekker in je vel zit het niet uitmaakt wat je draagt, je zal toch een goede uitstraling hebben.

Zeg maar het verschil tussen een onzeker iemand in een duur maatpak, en een zelfverzekerd iemand in een simpel kloffie.

Maar oke aan kleding kan je zelfvertrouwen onttrekken dat wel. Maar het werkt 2 kanten op volgens mij.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:08:18 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119161321
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:07 schreef Faxie het volgende:

Nee wat ik bedoel is dat als je lekker in je vel zit het niet uitmaakt wat je draagt, je zal toch een goede uitstraling hebben.

Zeg maar het verschil tussen een onzeker iemand in een duur maatpak, en een zelfverzekerd iemand in een simpel kloffie.

Maar oke aan kleding kan je zelfvertrouwen onttrekken dat wel. Maar het werkt 2 kanten op volgens mij.
Als je je perfect voelt in een lelijk outfit stoot je daarmee nog altijd meiden/jongens weg. Simple as that. Je moet er gewoon oke uitzien. En wat dat 'oke' dan is, dat verschilt per persoon.
pi_119161366
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je je perfect voelt in een lelijk outfit stoot je daarmee nog altijd meiden/jongens weg. Simple as that. Je moet er gewoon oke uitzien. En wat dat 'oke' dan is, dat verschilt per persoon.
Ik weet niet hoor.... betwijfel het. Overigens ook aan de hand van praktijkgevallen.
pi_119161452
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor.... betwijfel het. Overigens ook aan de hand van praktijkgevallen.
Ik denk dat, als jij alleen maar in je trainingsbroek over straat gaat, je weinig aandacht zult trekken.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:13:04 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119161468
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik denk dat, als jij alleen maar in je trainingsbroek over straat gaat, je weinig aandacht zult trekken.
Als ie een goed gespierd bovenlijf heeft .... :9
pi_119161814
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ie een goed gespierd bovenlijf heeft .... :9
Helaas, meestal hebben deze heren een Feyenoord-petje, een paar mislukte tatoeages, oorbellen, bomberjack en een opgeschoren kapsel.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:24:59 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119161864
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:23 schreef Mystikvm het volgende:

Helaas, meestal hebben deze heren een Feyenoord-petje, een paar mislukte tatoeages, oorbellen, bomberjack en een opgeschoren kapsel.
Nouja doelde eig ook op enkel een ontbloot bovenlijf, dus zonder petje en bomberjack :+
denk dat je dan wel aandacht krijgt :P
pi_119161991
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar wat is nou je probleem in deze, dat jij die aandacht niet krijgt, dus dat die stelling niet op gaat?
Kwestie van dikke pech en verschillende smaken.
Bart had die aandacht ook niet, bijv. en die ging ook goed gekleed en alles de deur uit. Tsja waar dat aan lag? Snap het zelf ook niet :+
Wat ik wel weet.. Was dat ik de eerste tijd niet ondersteboven was. En inmiddels denk ik, damn, wat een lekker ding, dat ik dat nooit eerder had gezien :9 (Niet dat ik er toen wat mee had gedaan maar toch)
En zal gerust kunnen dat 99% van vrouwelijk fok in een Fobo kijkt en alsnog denkt, niet mijn type, who cares, er is er maar een nodig.
Maar goed.. Sommige hebben alles mee, niet lelijk, een meer dan degelijke garderobe, goed karakter, vlotte babbel, maar gewoon geen instant x-factor.
En dat heeft tijd nodig om dat wel in te zien, maar iemand die die tijd gunt, is zeldzamer..
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:32:07 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119162061
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:29 schreef Cassandra87 het volgende:

En dat heeft tijd nodig om dat wel in te zien, maar iemand die die tijd gunt, is zeldzamer..
Je hoort het Myst. als je haar die kans (de tijd) geeft.. ben je uniek.. nouja zeldzaam :D
pi_119162091
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je hoort het Myst. als je haar die kans (de tijd) geeft.. ben je uniek.. nouja zeldzaam :D
He wat?

Nee ik bedoel, zeg nou zelf, als je in eerste instantie iemand treft waarvan je denkt, niet helemaal mijn type, is het dan klaar, of blijf je daten?
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:34:19 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119162125
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:33 schreef Cassandra87 het volgende:
He wat?

Nee ik bedoel, zeg nou zelf, als je in eerste instantie iemand treft waarvan je denkt, niet helemaal mijn type, is het dan klaar, of blijf je daten?
Meestal worden het dan scharrels en na een korte tijd heb ik het wel weer gezien :')
pi_119162138
quote:

[..]

He wat?

Ik denk dat als je een beetje een actief leven hebt dat je dan wel een keer klaar bent met contact houden als je niet krijgt wat je hoopt :D Alleen al omdat het zoveel tijd kost :D
pi_119162149
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in :')
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:35:34 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119162167
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
He Cassandra begon :( Ik accentueerde enkel het punt :*
pi_119162171
Maar dat is wel het punt waar mannen als faxie en voorheen ook bartholomeus bijv tegen aan lopen. Dikke pech en verschil van smaak
pi_119162181
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

He Cassandra begon :( Ik accentueerde enkel het punt :*
Ik mis iets, care to explain? :P
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:36:49 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119162200
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:36 schreef Cassandra87 het volgende:

Ik mis iets, care to explain? :P
Date van myst.. Zij is reeds beetje verliefd, hij nog niet. Weet niet hoe ermee om te gaan: kappen of toch doorgaan :)
pi_119162202
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je bent zeker weer aan het daten en meisje is gek op jou, maar jij weet he nog niet zo :D

Of zit ik mis?
pi_119162208
quote:

[..]

He wat?

Soms zijn het juist de types waar je soms dacht qua uiterlijk niet voor te vallen dat het uiteindelijk toch word.
Maar soms is het wel dat iemand qua uiterlijk je type niet en qua innerlijk ook niet en je weet dan ook dat het niet zal worden en dan haak ik af.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:37:23 #24
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119162215
Ow lol.. dit is een ander topic _O-
pi_119162231
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:36 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je bent zeker weer aan het daten en meisje is gek op jou, maar jij weet he nog niet zo :D

Of zit ik mis?
Je kent me te goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')