Daarom postte ik 'm ookquote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef Melleyn het volgende:
Jeeeeeuj
Hé die met de history kende ik nog niet. Handig.
Inkoppertjequote:Op woensdag 14 november 2012 22:22 schreef Melleyn het volgende:
Donderdag en/of vrijdag![]()
Ik doe een gokje op 4 uur vannacht. Vraag me af wat ze dit keer gaan kosten. Kunnen we uit de 2 verschillende stapels dozen afleiden dat er 2 verschillende prijzen zijn?
Maar wellicht staan ze ook niet allemaal op de foto.. Band Hero mogen ze in ieder geval houden
Niet huilen als ie wel komt hè?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef OhNoes het volgende:
Hunten word hem niet voor mij, redelijk druk met school en die box komt toch niet meer
Goedenavond Bambino.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef bambino het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes.
Ben helaas al wat vroeger wakker dan ik gehoopt had, sinds een uur of 2 vanmiddag.
Hopelijk komt er morgen nacht rondom een uur of 1 een pauze, dat heb ik namelijk ingecalculeerd
We zullen zien hoe het gaat
Ik ben er iig weer klaar voor
Niet opeens, de laatste 2 hunts hebben ze het gewoon niet meer gedaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En waarom zou ibood opeens met die boxen stoppen? Populaire dingen stop je niet zomaar mee. En ze kunnen mooi van hun retouren troep af komen op deze manier.
Pssh, have faith woman!quote:Op woensdag 14 november 2012 23:50 schreef Melleyn het volgende:
BambinoWas al bang dat je niet meer zou komen.
wanneer heb jij voor het laatst een box gezien, laatste paar hunten komt die al niet meer.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En waarom zou ibood opeens met die boxen stoppen? Populaire dingen stop je niet zomaar mee. En ze kunnen mooi van hun retouren troep af komen op deze manier.
En daarom hebben ze nu eindelijk weer genoeg troep om erin te doen. Als je om de 2 maanden hunt houdt heb je nou eenmaal niet iedere keer genoeg spullen voor een aantal boxen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef qwox het volgende:
[..]
wanneer heb jij voor het laatst een box gezien, laatste paar hunten komt die al niet meer.
Geen idee, misschien sparen ze troep op?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef qwox het volgende:
[..]
wanneer heb jij voor het laatst een box gezien, laatste paar hunten komt die al niet meer.
You'll livequote:
dankquote:Op woensdag 14 november 2012 23:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ga gerust slapen, we roepen je wel als het nodig is.
Maar natuurlijk, om middernachtquote:Op woensdag 14 november 2012 23:55 schreef Melleyn het volgende:
Je gaat toch wel je UI veranderen hè bambino?
Jazeker, bijna elke keer als er een van de vrienden langs komtquote:Op woensdag 14 november 2012 23:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]![]()
Heb je eigenlijk al getafelvoetbald?
Dankquote:Op woensdag 14 november 2012 23:58 schreef Nizno het volgende:
ik ga zo slapen.. wil natuurlijk wel even het begin zien en alvast iedereen een fijne hunt wensen
Dank u.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:58 schreef Nizno het volgende:
ik ga zo slapen.. wil natuurlijk wel even het begin zien en alvast iedereen een fijne hunt wensen
Nee, ja, ja + red bull + chonelly koekjesquote:Op woensdag 14 november 2012 23:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog 2 minuten, koffie gevuld? Chips klaar? Ingelogd?
absoluutquote:Op woensdag 14 november 2012 23:58 schreef Melleyn het volgende:
Kijk eens aan, geen miskoop dus.
Zal nizno ook zo'n plezier hebben van d'r vacuumzakken?
Pff nu alquote:Op donderdag 15 november 2012 00:02 schreef Melleyn het volgende:
Ohja, oordopjes en docks. Ik krijg ineens flashbacks.
Jupquote:
kopen dan, ter decoratiequote:Op donderdag 15 november 2012 00:03 schreef bambino het volgende:
Kheb ze niet nodig, vind ze wel mooi.
Tis goed met jequote:
1dagskoopjes is gewoon kapot.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:05 schreef Melleyn het volgende:
Plaatje is kapot ofzo. 1dagskoopjes zegt nog wel doppen.
Begint lekkah!
Quitterquote:Op donderdag 15 november 2012 00:06 schreef Nizno het volgende:
gelukkig het gaat al mis.. kan ik met een gerust hart slapen
Welterusten allemaal en fijne nacht
Trustenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:06 schreef Nizno het volgende:
gelukkig het gaat al mis.. kan ik met een gerust hart slapen
Welterusten allemaal en fijne nacht
dingding ... dingdingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |