quote:'Derde mishandeling Badr Hari'
Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.
De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.
Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.
Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.
De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.
De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:Badr Hari blijft achter slot en grendel
AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.
De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.
Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.
De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.
Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.
Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
En het laatste nieuws:quote:Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.
In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'
Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'
De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog NWS / Badr Hari: altijd actueel #12 veel dieper opnieuw beginnen!'
Laten we het objectief en zuiver houden.
quote:Zaak tegen Badr Hari steeds sterker
Voorarrest met 90 dagen verlengd
De rechtbank heeft het voorarrest van kickbokser Badr Hari (27) met negentig dagen verlengd. De verdenking dat hij een reeks slachtoffers zwaar heeft mishandeld, wordt steeds sterker.
De rechtbank weigert 'de beperkingen' op te heffen die het Openbaar Ministerie Hari heeft opgelegd. Hij mag nog altijd geen contact hebben met de buitenwereld. Zijn advocaten Marnix van der Werf en Bénédicte Ficq noch justitie zelf mogen mededelingen doen over de inhoud van de dossiers.
Negentig dagen is de maximale termijn waarmee de raadkamer van de rechtbank de voorlopige hechtenis van een verdachte kan verlengen. In zaken waarin het bewijs nog mager is, kiezen de rechters geregeld voor een kortere verlenging van het voorarrest, bijvoorbeeld met dertig dagen.
Meerdere slachtoffers
Hari heeft volgens justitie meerdere malen slachtoffers ernstig mishandeld in uitgaansgelegenheden. Vorige maand zou hij samen met een of meer anderen zakenman Koen Everink in elkaar hebben geslagen in een vipbox van de Amsterdam Arena - hetgeen hij gedeeltelijk zou hebben bekend. Everink kan mogelijk nooit meer normaal lopen.
Vorig jaar juli zou hij mede-oprichter Jeroen van den Berg in club Air hebben neergeslagen en vervolgens in zijn gezicht hebben geschopt, waardoor enkele tanden afbraken.
Volgens ingewijden heeft Hari in december bovendien de broer van een ex-vriendin klappen en een kopstoot gegeven in feestcafé 'de kleine Cooldown' in de Lange Leidsedwarsstraat. Hij heeft, anders dan Everink en Van den Berg, nog geen aangifte gedaan.
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'quote:Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'
PVV-leider Geert Wilders vindt dat kickbokscrimineel Badr Hari naar Marokko moet worden gestuurd als hij hier wordt veroordeeld voor geweldpleging en mishandeling.
"Nederlandse nationaliteit afpakken en na uitzitten straf linea recta op vliegtuig naar Marokko", liet Wilders vrijdag weten. Donderdag werd bekend dat het Openbaar Ministerie Hari inmiddels verdenkt van zes mishandelingen.
Advocaat van de kickbokser, Bénédicte Ficq, liet donderdag weten dat de Marokkaan met het korte lontje twee mishandelingen deels bekend heeft. Zo zou hij de 39-jarige miljonair Koen Everink hebben gepimp-smacked tijdens dancefeest Sensation. Daarnaast erkent hij een kopstoot te hebben uitgedeeld aan de broer van zijn ex.
Want? Hij houdt zich toch niet aan de glasheldere voorwaarden?quote:Op maandag 12 november 2012 23:38 schreef opgebaarde het volgende:
Lijkt erg kinderachtig en flauw om badr voor dit op te pakken
Ok.quote:
Op maandag 12
november 2012 23:38 schreef
opgebaarde het
volgende:
Huh, waarom?quote:Op maandag 12 november 2012 23:38 schreef opgebaarde het volgende:
Hij moet blij zijn dat hij überhaupt nog vrij mocht rondlopen. Die vent is een gevaar en moet zo snel mogelijk de bak in. Dit is niet de eerste keer.quote:Op maandag 12 november 2012 23:38 schreef opgebaarde het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op maandag 12 november 2012 23:40 schreef Copycat het volgende:
Want? Hij houdt zich toch niet aan de glasheldere voorwaarden?
En die KutEstelle voor eeuwig negeren aub. Wat een aandachtsprostituee.quote:
Op maandag 12
november 2012 23:40 schreef
De_Ilias het
volgende:
Die gast voor minimaal 20 jaar opsluiten aub...
En als hij met Estelle ergens zou gaan dineren was het ook flauw?quote:Op maandag 12 november 2012 23:38 schreef opgebaarde het volgende:
Broodjeszaak? Terwijl het over uitgaansgeweld gaat.quote:Op maandag 12 november 2012 23:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want? Hij houdt zich toch niet aan de glasheldere voorwaarden?
Het was van alles, maar echt geen broodjeszaak.quote:Op maandag 12 november 2012 23:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Broodjeszaak? Terwijl het over uitgaansgeweld gaat.
En ik beweer niet het er mee oneens te zijn
Mocht hij wel koffie drinken met een broodje bij een tankstation of kiosk?
Blijkbaar aanstellerquote:Op maandag 12 november 2012 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als hij met Estelle ergens zou gaan dineren was het ook flauw?
En als ze een avondje zouden gaan stappen was het ook flauw?
En als ze dan vrienden tegenkomen die nog even naar Club Air willen dan is het ook flauw dat Badr niet mee mag?
Het is een broodjeszaak omdat hij het een broodjeszaak noemt?quote:Op maandag 12 november 2012 23:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij zat niet in een broodjeszaak, hij at een broodje in een restaurant.... Horeca, dus niets te zoeken.quote:
De rechter heeft hem een horecaverbod opgelegd. Ik geloof best dat hij niet beter wist, maar dat is dan de schuld van zijn advocaat.quote:Op maandag 12 november 2012 23:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aha dat was niet echt te halen uit je posting terwijl het vol aannames zatquote:Op maandag 12 november 2012 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zat niet in een broodjeszaak, hij at een broodje in een restaurant.... Horeca, dus niets te zoeken.
"schuld van z'n advocaat"quote:Op maandag 12 november 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De rechter heeft hem een horecaverbod opgelegd. Ik geloof best dat hij niet beter wist, maar dat is dan de schuld van zijn advocaat.
Die heeft hem blijkbaar niet uitgelegd wat horeca precies inhoudt. Helemaal als je een beroep uitoefent waar je op dagelijkse basis met triangeljosti's te maken hebt lijkt me dat toch een vanzelfsprekendheid.quote:
Het is al een paar uur bekend dat de vermeende broodjeszaak gewoon een restaurant is... dat jij dat als enige niet wist kon ik niet weten.quote:Op maandag 12 november 2012 23:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aha dat was niet echt te halen uit je posting terwijl het vol aannames zat
Ze zou wel hebben gedacht dat die breinen samen nog wel konden bedenken dat uit eten een slecht plan was.quote:Op maandag 12 november 2012 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft hem blijkbaar niet uitgelegd wat horeca precies inhoudt. Helemaal als je een beroep uitoefent waar je op dagelijkse basis met triangeljosti's te maken hebt lijkt me dat toch een vanzelfsprekendheid.
Die knul heeft een paar jaar op het VWO gezeten hè, nou weet ik dat het niveau van het onderwijs niet meer is wat het was, maar van iemand die iig het denkniveau van een VWO-er moet hebben verwacht ik wel dat hij begrijpt wat horeca inhoudt.quote:Op maandag 12 november 2012 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft hem blijkbaar niet uitgelegd wat horeca precies inhoudt. Helemaal als je een beroep uitoefent waar je op dagelijkse basis met triangeljosti's te maken hebt lijkt me dat toch een vanzelfsprekendheid.
Ik heb Badr niet gesproken, ik ben de hele avond weg geweest en men repte net op radio 1 over een broodjeszaak.quote:Op maandag 12 november 2012 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een broodjeszaak omdat hij het een broodjeszaak noemt?
En als ik het Amstelhotel een jeugdherberg noem dan is het daarmee ook gewoon een jeugdherberg?
Bel Badr even, hij legt het je wel even uitquote:Op maandag 12 november 2012 23:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb Badr niet gesproken, ik ben de hele avond weg geweest en men repte net op radio 1 over een broodjeszaak.
En doe eens even rustig joh
Jij hebt geen moeite met aannames spuwenquote:Op maandag 12 november 2012 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is al een paar uur bekend dat de vermeende broodjeszaak gewoon een restaurant is... dat jij dat als enige niet wist kon ik niet weten.
Hallo..... waar doe ik aannames??quote:Op maandag 12 november 2012 23:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij hebt geen moeite met aannames spuwen
volgens mij is ze tamelijk rustig, liegbeest.quote:Op maandag 12 november 2012 23:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb Badr niet gesproken, ik ben de hele avond weg geweest en men repte net op radio 1 over een broodjeszaak.
quote:Op maandag 12 november 2012 23:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
volgens mij is ze tamelijk rustig, liegbeest.
Op papier wel maar pas op, als je het flauw vindt beledig je de kenaus hierquote:Op maandag 12 november 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
Ook al was het de subway, is toch ook horeca?
pffffffffffffff wat lopen jullie hier achter !quote:Op maandag 12 november 2012 23:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee knurft, je mag het wel flauw vinden, maar de voorwaarden voor zijn schorsing waren behoorlijk duidelijk. Geen horeca bezoeken.quote:Op maandag 12 november 2012 23:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Op papier wel maar pas op, als je het flauw vindt beledig je de kenaus hier
Ik vind het ook totaal niet flauw. Dit is zo ontzettend dom van die Badr.quote:Op maandag 12 november 2012 23:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Op papier wel maar pas op, als je het flauw vindt beledig je de kenaus hier
Ja, dat achterlopen begint al met de TT.... dat topic is in SHO al volquote:Op maandag 12 november 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pffffffffffffff wat lopen jullie hier achter !![]()
Bar Moustache
KVK 52659003Vestigingsnr. 000016992946Utrechtsestraat 141 hs1017VMAmsterdamHoofdvestiging
Bar Moustache. Restaurants. Roti Horeca. Roti Horeca. Utrechtsestraat 141hs, 1017VM, Amsterdam, Nederland 1017 VM. Café-restaurant. ...
http://www.kvk.nl/zoek/
Wij zijn gewoon snellerquote:Op maandag 12 november 2012 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat achterlopen begint al met de TT.... dat topic is in SHO al vol![]()
SHO / [GOLFTASGATE] #23 Doet u mij maar een broodje bak
Ben het er niet mee oneens helleveeg en ik beweer nergens dat het niet extreem dom van meneer Hari wasquote:Op maandag 12 november 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee knurft, je mag het wel flauw vinden, maar de voorwaarden voor zijn schorsing waren behoorlijk duidelijk. Geen horeca bezoeken.
Kun je er wat te eten of drinken nuttigen? Of kun je er alleen maar iets te eten of drinken kopen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ben het er niet mee oneens helleveeg en ik beweer nergens dat het niet extreem dom van meneer Hari was
De kiosk op het perron, is dat horeca?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je er wat te eten of drinken nuttigen? Of kun je er alleen maar iets te eten of drinken kopen?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij weer een kiosk met een sta-tafel heeft ofzo....
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De kiosk op het perron, is dat horeca?
Als je Badr en Estelle heet zou je daar in de war van rakenquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:07 schreef Leandra het volgende:
Die open ramen zijn best verwarrend, je zou het zo voor het luik van een kiosk kunnen aanzien
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij weer een kiosk met een sta-tafel heeft ofzo....
Het lijkt er wel op, ze hebben de bon opgehaald en het schijnt dat ze koffie en broodjesquote:
het maakt niet uit wat hij eet natuurlijk, het gaat om de locatie, kutjeuhquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op, ze hebben de bon opgehaald en het schijnt dat ze koffie en broodjes
hadden besteld, dus het zou best kunnen dat hij wéér mazzel heeft
Hij mag er niet komen, wat hij vervolgens eet of drinkt als hij er wederrechtelijk verblijft, maakt weinig uit...quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op, ze hebben de bon opgehaald en het schijnt dat ze koffie en broodjes
hadden besteld, dus het zou best kunnen dat hij wéér mazzel heeft
Nee, want die komen vast nooit op een station, dus die weten niet hoe een kiosk op het station er uitzietquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je Badr en Estelle heet zou je daar in de war van raken
Jah.... dat weet ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het maakt niet uit wat hij eet natuurlijk, het gaat om de locatie, kutjeuh
"wederrechterlijk" haha, verder "eens" hoor..quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij mag er niet komen, wat hij vervolgens eet of drinkt als hij er wederrechtelijk verblijft, maakt weinig uit...
Dat weet ik !!!!!!!!! dat zeg ik al de hele avond in dat andere topicquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij mag er niet komen, wat hij vervolgens eet of drinkt als hij er wederrechtelijk verblijft, maakt weinig uit...
zit er dik in, maar dat komt niet door de menukeuze natuurlijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah.... dat weet ikmaar het zou kunnen dat ze hem weer laten gaan
Oh, die kans is sowieso groot, maar als hij dan in zijn arrogantie zo stom is om nog een keer ergens wat te gaan eten of drinken dan denk ik niet dat de rechter hem weer laat gaan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah.... dat weet ikmaar het zou kunnen dat ze hem weer laten gaan
Neh... hij zal wel beloven dat hij het noooooooooooooit meer zal doenquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zit er dik in, maar dat komt niet door de menukeuze natuurlijk
en dat ie spijt heeft van dat broodjeuhhquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... hij zal wel beloven dat hij het noooooooooooooit meer zal doen
Hij vroeg om nog één kans, misschien krijgt hij er twee...quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, die kans is sowieso groot, maar als hij dan in zijn arrogantie zo stom is om nog een keer ergens wat te gaan eten of drinken dan denk ik niet dat de rechter hem weer laat gaan.
Dat wordt dan een eenzame kerst voor Estelle.
Om vervolgens 3 dagen later een terrasje te pakken, want dat is toch buiten?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... hij zal wel beloven dat hij het noooooooooooooit meer zal doen
Dat vooral !quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en dat ie spijt heeft van dat broodjeuhh
Ik zie ze er voor aan weet je dat !quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om vervolgens 3 dagen later een terrasje te pakken, want dat is toch buiten?
Ik ook... en dan weer verontwaardigd dat het wel onder horeca valt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zie ze er voor aan weet je dat !![]()
Ze mochten toch naar het buitenland?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:19 schreef THEFXR het volgende:
kan je het voorstellen, ontbijt, luch en diner voor maanden thuis te eten![]()
Estelle wordt gek, die is het gewend om altijd buitenhuis te eten
Ik denk dat je zomaar eens gelijk kan krijgenquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:20 schreef willem-jozef het volgende:
one way or the other: die mongool maakt binnen een maand toch weer een misstap. hij gaat nu ook nog geprovoceerd worden op straat en in the open, de ingebouwde tijdbom en dat korte lont kan hij toch niet onderdrukken. deze kerel krijgt t.b.s. binnen een jaar. read my lips
en dan slaat die ellicht iemand doodquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat je zomaar eens gelijk kan krijgen
Helaas zit die kans erinquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:22 schreef freeeman het volgende:
[..]
en dan slaat die ellicht iemand dood
Dat ik een stom voorbeeld probeer te maken en ik denk dat het onder horeca valt dus ook verboden toegangquote:
Kleine 3 uur zonder zuurstof gezeten inderdaad. Ik zal maar niet vragen waarom je dat denkt, zal wel te moeilijk zijn voor jequote:Op dinsdag 13 november 2012 00:19 schreef freeeman het volgende:
is opgebaarde vroeger zuurstof tekort gekomen?
neh... ik denk het niet, ik denk niet dat er zoveel ophef was geweest als hij een broodjequote:Op dinsdag 13 november 2012 00:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat ik een stom voorbeeld probeer te maken en ik denk dat het onder horeca valt dus ook verboden toegang
Ach, ze kwam naar gezegd, al l niet meer buiten, dus ze zou het onderhand gewend moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:19 schreef THEFXR het volgende:
kan je het voorstellen, ontbijt, luch en diner voor maanden thuis te eten![]()
Estelle wordt gek, die is het gewend om altijd buitenhuis te eten
Mij lijkt dat je na al dat gedoe blij bent dat je een avondje samen thuis op de bank kunt doorbrengen..quote:Op maandag 12 november 2012 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als hij met Estelle ergens zou gaan dineren was het ook flauw?
En als ze een avondje zouden gaan stappen was het ook flauw?
En als ze dan vrienden tegenkomen die nog even naar Club Air willen dan is het ook flauw dat Badr niet mee mag?
Een paard in de gangquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach, ze kwam naar gezegd, al l niet meer buiten, dus ze zou het onderhand gewend moeten zijn.
Waar?quote:
Nou daarquote:
Bij Estelleke? Kan ze zich voorlopig bezighouden.quote:
Het betreft hier geen broodjeszaak maar een restaurant.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:49 schreef HURENSOHNOLOGIE het volgende:
Alhoewel het hier vooralsnog een broodjeszaak betreft, moet men toch ergens een grens trekken.
Wanneer een broodjeszaak gedoogd wordt, dan mag een café immers ook. Daar serveert men immers ook lunch.
Wanneer een café gedoogd wordt, dan geldt dit ook voor sommige clubs. Dergelijke clubs hebben namelijk de beschikking over een café-bar.
Bij een club kun je jezelf de vraag stellen wat het verschil nog is met een dance evenment. Beiden hebben meer gemeen dan dat ze verschillen. En zodoende kun je de definitie nog verder oprekken.
M.i. maakt de omschrijving 'horeca-gelegenheid' in dezen het onderscheid duidelijk.
het ging hier om een restaurant. Lees even een paar posts terugquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:49 schreef HURENSOHNOLOGIE het volgende:
Alhoewel het hier vooralsnog een broodjeszaak betreft, moet men toch ergens een grens trekken.
Wanneer een broodjeszaak gedoogd wordt, dan mag een café immers ook. Daar serveert men immers ook lunch.
Wanneer een café gedoogd wordt, dan geldt dit ook voor sommige clubs. Dergelijke clubs hebben namelijk de beschikking over een café-bar.
Bij een club kun je jezelf de vraag stellen wat het verschil nog is met een dance evenment. Beiden hebben meer gemeen dan dat ze verschillen. En zodoende kun je de definitie nog verder oprekken.
M.i. maakt de omschrijving 'horeca-gelegenheid' in dezen het onderscheid duidelijk.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:49 schreef HURENSOHNOLOGIE het volgende:
En ga dan niet als weleer liggen/staan provoceren..quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:40 schreef Maron het volgende:
[..]
Mij lijkt dat je na al dat gedoe blij bent dat je een avondje samen thuis op de bank kunt doorbrengen..
Als de rechter expliciet heeft geoordeeld dat je je niet in horecagelegenheden mag ophouden, dan ben je een rund als je met deze beperkingen stunt..eigen schuld, dikke bult..Badr is in beperkte vrijheid gesteld..houd je daar dan ook aan..
Ik zie veel mensen, die veel medelijden met Everink zeggen te hebben, hopen en denken dat Badr zo snel mogelijk weer in de fout gaat en weer een nieuw slachtoffer maaktquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:20 schreef willem-jozef het volgende:
one way or the other: die mongool maakt binnen een maand toch weer een misstap. hij gaat nu ook nog geprovoceerd worden op straat en in the open, de ingebouwde tijdbom en dat korte lont kan hij toch niet onderdrukken. deze kerel krijgt t.b.s. binnen een jaar. read my lips
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
Maar er schijnt gevaarlijk tuig te komen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:46 schreef Graslul het volgende:
Ik verwacht niet dat ie heel veel langer dan zijn voorarrest zal moeten zitten. Wel is dit een van de meest idiote dingen die ik ooit heb gezien, voor Estelle is koken natuurlijk not done. Bar Moustache ben ik laatst nog geweest, leuke zaak.
Die is inmiddels ondergedoken.quote:Op maandag 12 november 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De rechter heeft hem een horecaverbod opgelegd. Ik geloof best dat hij niet beter wist, maar dat is dan de schuld van zijn advocaat.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:41 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik zie veel mensen, die veel medelijden met Everink zeggen te hebben, hopen en denken dat Badr zo snel mogelijk weer in de fout gaat en weer een nieuw slachtoffer maakt![]()
Ik zou zeggen verbeter de wereld, begin bij jezelf
Jij bent echt al topics lang aan het trollen volgens mij, of je kan niet lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zegt willem-jozef hier dat hij verwacht dat Badr weer snel de fout in zal
gaan en niet dat hij hoopt dat Badr weer snel de fout in zal gaan.
En hij is niet de enige die dat verwacht of vreest, het is namelijk niet de eerste keer dat
Badr iemand mishandeld heeft.
Om je geheugen even op te frissen...
Een mishandeling in Club Air, een poging tot zware mishandeling in de Amsterdamse club Jimmy Woo in mei, een mishandeling in de Amsterdamse horecazaak Cooldown in december en de mishandeling van een vrouw vorig jaar.
En er was nog meer dacht ik, er waren inmiddels negen aanklachten tegen Badr.
Dus het is niet zo gek gedacht dat de kans op herhaling groot is, meestal komt zo'n verdachte
dan ook niet weg met ''voorlopige vrijlating'', vreemd genoeg kwam Badr daar wel mee weg.
En daarom moest hij meteen buiten de deur gaan eten ?quote:Ik was net zo blij weer bij Estelle en de kinderen te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |