abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 november 2012 @ 23:21:16 #1
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119149716
Wie is Badr Hari?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Badr_Hari

Hier verder over de -vermeende- mishandelingen van Badr Hari.

quote:
'Derde mishandeling Badr Hari'

Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.

De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.

Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.

Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:
OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.

De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.

De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:
Badr Hari blijft achter slot en grendel

AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.

De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.

Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.

De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.

Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.

Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
quote:
Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.

In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'

Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'

De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog NWS / Badr Hari: altijd actueel #12 veel dieper opnieuw beginnen!'

Laten we het objectief en zuiver houden.
En het laatste nieuws:

quote:
Zaak tegen Badr Hari steeds sterker

Voorarrest met 90 dagen verlengd

De rechtbank heeft het voorarrest van kickbokser Badr Hari (27) met negentig dagen verlengd. De verdenking dat hij een reeks slachtoffers zwaar heeft mishandeld, wordt steeds sterker.

De rechtbank weigert 'de beperkingen' op te heffen die het Openbaar Ministerie Hari heeft opgelegd. Hij mag nog altijd geen contact hebben met de buitenwereld. Zijn advocaten Marnix van der Werf en Bénédicte Ficq noch justitie zelf mogen mededelingen doen over de inhoud van de dossiers.

Negentig dagen is de maximale termijn waarmee de raadkamer van de rechtbank de voorlopige hechtenis van een verdachte kan verlengen. In zaken waarin het bewijs nog mager is, kiezen de rechters geregeld voor een kortere verlenging van het voorarrest, bijvoorbeeld met dertig dagen.

Meerdere slachtoffers
Hari heeft volgens justitie meerdere malen slachtoffers ernstig mishandeld in uitgaansgelegenheden. Vorige maand zou hij samen met een of meer anderen zakenman Koen Everink in elkaar hebben geslagen in een vipbox van de Amsterdam Arena - hetgeen hij gedeeltelijk zou hebben bekend. Everink kan mogelijk nooit meer normaal lopen.

Vorig jaar juli zou hij mede-oprichter Jeroen van den Berg in club Air hebben neergeslagen en vervolgens in zijn gezicht hebben geschopt, waardoor enkele tanden afbraken.

Volgens ingewijden heeft Hari in december bovendien de broer van een ex-vriendin klappen en een kopstoot gegeven in feestcafé 'de kleine Cooldown' in de Lange Leidsedwarsstraat. Hij heeft, anders dan Everink en Van den Berg, nog geen aangifte gedaan.
quote:
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'

PVV-leider Geert Wilders vindt dat kickbokscrimineel Badr Hari naar Marokko moet worden gestuurd als hij hier wordt veroordeeld voor geweldpleging en mishandeling.

"Nederlandse nationaliteit afpakken en na uitzitten straf linea recta op vliegtuig naar Marokko", liet Wilders vrijdag weten. Donderdag werd bekend dat het Openbaar Ministerie Hari inmiddels verdenkt van zes mishandelingen.

Advocaat van de kickbokser, Bénédicte Ficq, liet donderdag weten dat de Marokkaan met het korte lontje twee mishandelingen deels bekend heeft. Zo zou hij de 39-jarige miljonair Koen Everink hebben gepimp-smacked tijdens dancefeest Sensation. Daarnaast erkent hij een kopstoot te hebben uitgedeeld aan de broer van zijn ex.

120817_1_img-170812-165.onlineBild_450_285.jpg
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'
  maandag 12 november 2012 @ 23:24:35 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119149864
Plagiaat!!!

w/
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 12 november 2012 @ 23:29:53 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119150104
quote:
18s.gif Op maandag 12 november 2012 23:24 schreef Copycat het volgende:
Plagiaat!!!

w/
Ach, inmiddels loopt NWS gewoon een topic achter op SHO :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119150479
Lijkt erg kinderachtig en flauw om badr voor dit op te pakken
  maandag 12 november 2012 @ 23:40:02 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119150550
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 23:38 schreef opgebaarde het volgende:
Want? Hij houdt zich toch niet aan de glasheldere voorwaarden?
pi_119150567
Die gast voor minimaal 20 jaar opsluiten aub...
  maandag 12 november 2012 @ 23:40:46 #7
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119150582
quote:
1s.gif
Op maandag 12
november 2012 23:38
schreef
opgebaarde het
volgende:

Ok.
pi_119150600
quote:
Huh, waarom?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 12 november 2012 @ 23:42:01 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_119150633
quote:
Hij moet blij zijn dat hij überhaupt nog vrij mocht rondlopen. Die vent is een gevaar en moet zo snel mogelijk de bak in. Dit is niet de eerste keer.
  maandag 12 november 2012 @ 23:42:12 #10
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119150644
quote:
5s.gif Op maandag 12 november 2012 23:40 schreef Copycat het volgende:

Dit inderdaad.
  maandag 12 november 2012 @ 23:42:13 #11
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119150645
quote:
0s.gif
Op maandag 12
november 2012 23:40
schreef
De_Ilias het
volgende:

Die gast voor minimaal 20 jaar opsluiten aub...
En die KutEstelle voor eeuwig negeren aub. Wat een aandachtsprostituee.
  maandag 12 november 2012 @ 23:42:14 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119150646
quote:
En als hij met Estelle ergens zou gaan dineren was het ook flauw?
En als ze een avondje zouden gaan stappen was het ook flauw?
En als ze dan vrienden tegenkomen die nog even naar Club Air willen dan is het ook flauw dat Badr niet mee mag?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119150702
quote:
5s.gif Op maandag 12 november 2012 23:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Broodjeszaak? Terwijl het over uitgaansgeweld gaat.
En ik beweer niet het er mee oneens te zijn

Mocht hij wel koffie drinken met een broodje bij een tankstation of kiosk?
pi_119150724
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 23:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het was van alles, maar echt geen broodjeszaak.
  maandag 12 november 2012 @ 23:44:29 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119150726
Restaurant.
pi_119150740
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

En als ze dan vrienden tegenkomen die nog even naar Club Air willen dan is het ook flauw dat Badr niet mee mag?
Blijkbaar aansteller
  maandag 12 november 2012 @ 23:45:33 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119150758
quote:

[..]

Het is een broodjeszaak omdat hij het een broodjeszaak noemt?

En als ik het Amstelhotel een jeugdherberg noem dan is het daarmee ook gewoon een jeugdherberg?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 november 2012 @ 23:46:07 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119150780
quote:
8s.gif Op maandag 12 november 2012 23:44 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Blijkbaar aansteller
Hij zat niet in een broodjeszaak, hij at een broodje in een restaurant.... Horeca, dus niets te zoeken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119150792
quote:

[..]

De rechter heeft hem een horecaverbod opgelegd. Ik geloof best dat hij niet beter wist, maar dat is dan de schuld van zijn advocaat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 12 november 2012 @ 23:46:53 #20
331563 Graslul
Spuit het uit:
pi_119150804
Ik verwacht niet dat ie heel veel langer dan zijn voorarrest zal moeten zitten. Wel is dit een van de meest idiote dingen die ik ooit heb gezien, voor Estelle is koken natuurlijk not done. Bar Moustache ben ik laatst nog geweest, leuke zaak.
  maandag 12 november 2012 @ 23:47:07 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119150811
Het is juist een goed signaal dat deze man direct op zijn vingers wordt getikt bij deze overtreding van de hem opgelegde regels. Geen mitsen, geen maren: duidelijk en geen gesoebat.
pi_119150849
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij zat niet in een broodjeszaak, hij at een broodje in een restaurant.... Horeca, dus niets te zoeken.
Aha dat was niet echt te halen uit je posting terwijl het vol aannames zat :)
pi_119150884
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:46 schreef Caland het volgende:

[..]

De rechter heeft hem een horecaverbod opgelegd. Ik geloof best dat hij niet beter wist, maar dat is dan de schuld van zijn advocaat.
"schuld van z'n advocaat" _O- :'(
pi_119150929
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:49 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

"schuld van z'n advocaat" _O- :'(
Die heeft hem blijkbaar niet uitgelegd wat horeca precies inhoudt. Helemaal als je een beroep uitoefent waar je op dagelijkse basis met triangeljosti's te maken hebt lijkt me dat toch een vanzelfsprekendheid.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 12 november 2012 @ 23:50:27 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119150940
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 23:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Aha dat was niet echt te halen uit je posting terwijl het vol aannames zat :)
Het is al een paar uur bekend dat de vermeende broodjeszaak gewoon een restaurant is... dat jij dat als enige niet wist kon ik niet weten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119150962
Ook al was het de subway, is toch ook horeca?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_119150966
http://www.barmoustache.nl/

Duidelijk geen horeca :{ :D
pi_119150978
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2012 23:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Die heeft hem blijkbaar niet uitgelegd wat horeca precies inhoudt. Helemaal als je een beroep uitoefent waar je op dagelijkse basis met triangeljosti's te maken hebt lijkt me dat toch een vanzelfsprekendheid.
Ze zou wel hebben gedacht dat die breinen samen nog wel konden bedenken dat uit eten een slecht plan was.
  maandag 12 november 2012 @ 23:52:12 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119150999
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2012 23:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Die knul heeft een paar jaar op het VWO gezeten hè, nou weet ik dat het niveau van het onderwijs niet meer is wat het was, maar van iemand die iig het denkniveau van een VWO-er moet hebben verwacht ik wel dat hij begrijpt wat horeca inhoudt.
En dat hij bij twijfel vraagt aan iemand die het wel weet, of google of de van Dale even checkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119151022
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is een broodjeszaak omdat hij het een broodjeszaak noemt?

En als ik het Amstelhotel een jeugdherberg noem dan is het daarmee ook gewoon een jeugdherberg?
Ik heb Badr niet gesproken, ik ben de hele avond weg geweest en men repte net op radio 1 over een broodjeszaak.

En doe eens even rustig joh
  maandag 12 november 2012 @ 23:54:04 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119151062
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 23:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik heb Badr niet gesproken, ik ben de hele avond weg geweest en men repte net op radio 1 over een broodjeszaak.

Bel Badr even, hij legt het je wel even uit :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119151097
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is al een paar uur bekend dat de vermeende broodjeszaak gewoon een restaurant is... dat jij dat als enige niet wist kon ik niet weten.
Jij hebt geen moeite met aannames spuwen
pi_119151103
Badr was wel veel afgevallen en dan nog met Estelle die niet kan koken, dus die wilde weer lunchen, stom wicht
  maandag 12 november 2012 @ 23:55:30 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119151121
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 23:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jij hebt geen moeite met aannames spuwen
Hallo..... waar doe ik aannames??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119151142
quote:

[..]

volgens mij is ze tamelijk rustig, liegbeest.
  maandag 12 november 2012 @ 23:56:27 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119151156
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:56 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

volgens mij is ze tamelijk rustig, liegbeest.
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119151168
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
Ook al was het de subway, is toch ook horeca?
Op papier wel maar pas op, als je het flauw vindt beledig je de kenaus hier
pi_119151226
quote:

[..]

pffffffffffffff wat lopen jullie hier achter ! :o

Bar Moustache
KVK 52659003Vestigingsnr. 000016992946Utrechtsestraat 141 hs1017VMAmsterdamHoofdvestiging
Bar Moustache. Restaurants. Roti Horeca. Roti Horeca. Utrechtsestraat 141hs, 1017VM, Amsterdam, Nederland 1017 VM. Café-restaurant. ...

http://www.kvk.nl/zoek/
  maandag 12 november 2012 @ 23:58:27 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119151246
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 23:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nee knurft, je mag het wel flauw vinden, maar de voorwaarden voor zijn schorsing waren behoorlijk duidelijk. Geen horeca bezoeken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119151256
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 23:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik vind het ook totaal niet flauw. Dit is zo ontzettend dom van die Badr. _O-

De rechter legt bepaalde regels op, daar heeft hij zich maar aan te houden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 12 november 2012 @ 23:59:29 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119151282
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

pffffffffffffff wat lopen jullie hier achter ! :o

Bar Moustache
KVK 52659003Vestigingsnr. 000016992946Utrechtsestraat 141 hs1017VMAmsterdamHoofdvestiging
Bar Moustache. Restaurants. Roti Horeca. Roti Horeca. Utrechtsestraat 141hs, 1017VM, Amsterdam, Nederland 1017 VM. Café-restaurant. ...

http://www.kvk.nl/zoek/
Ja, dat achterlopen begint al met de TT.... dat topic is in SHO al vol *)
SHO / [GOLFTASGATE] #23 Doet u mij maar een broodje bak
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119151312
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat achterlopen begint al met de TT.... dat topic is in SHO al vol *)
SHO / [GOLFTASGATE] #23 Doet u mij maar een broodje bak
Wij zijn gewoon sneller :7
pi_119151368
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee knurft, je mag het wel flauw vinden, maar de voorwaarden voor zijn schorsing waren behoorlijk duidelijk. Geen horeca bezoeken.
Ben het er niet mee oneens helleveeg en ik beweer nergens dat het niet extreem dom van meneer Hari was

De kiosk op het perron, is dat horeca?
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:03:29 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119151420
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ben het er niet mee oneens helleveeg en ik beweer nergens dat het niet extreem dom van meneer Hari was

Kun je er wat te eten of drinken nuttigen? Of kun je er alleen maar iets te eten of drinken kopen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119151445
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kun je er wat te eten of drinken nuttigen? Of kun je er alleen maar iets te eten of drinken kopen?
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:05:34 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119151490
quote:
Zul je zien dat hij weer een kiosk met een sta-tafel heeft ofzo....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119151535
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

:')

zoek de verschillen :P

pi_119151574
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? (8>
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:07:57 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119151589
Die open ramen zijn best verwarrend, je zou het zo voor het luik van een kiosk kunnen aanzien }:|
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119151625
"broodje gegeten" :')
pi_119151629
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:07 schreef Leandra het volgende:
Die open ramen zijn best verwarrend, je zou het zo voor het luik van een kiosk kunnen aanzien }:|
Als je Badr en Estelle heet zou je daar in de war van raken :o
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:09:15 #52
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119151646
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

_O- Precies. Zo'n kop zie ik hem wel hebben.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_119151689
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:08 schreef THEFXR het volgende:
"broodje gegeten" :')
Het lijkt er wel op, ze hebben de bon opgehaald en het schijnt dat ze koffie en broodjes
hadden besteld, dus het zou best kunnen dat hij wéér mazzel heeft :')
pi_119151723
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op, ze hebben de bon opgehaald en het schijnt dat ze koffie en broodjes
het maakt niet uit wat hij eet natuurlijk, het gaat om de locatie, kutjeuh ;)
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 00:11:29 #55
43556 miss_dynastie
pi_119151733
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hij mag er niet komen, wat hij vervolgens eet of drinkt als hij er wederrechtelijk verblijft, maakt weinig uit...
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:11:46 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119151747
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Als je Badr en Estelle heet zou je daar in de war van raken :o
Nee, want die komen vast nooit op een station, dus die weten niet hoe een kiosk op het station er uitziet *)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119151756
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:11 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

het maakt niet uit wat hij eet natuurlijk, het gaat om de locatie, kutjeuh
Jah.... dat weet ik :P maar het zou kunnen dat ze hem weer laten gaan :+
pi_119151781
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hij mag er niet komen, wat hij vervolgens eet of drinkt als hij er wederrechtelijk verblijft, maakt weinig uit...
"wederrechterlijk" haha, verder "eens" hoor.. :P
pi_119151787
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat weet ik !!!!!!!!! dat zeg ik al de hele avond in dat andere topic _O-
pi_119151802
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

zit er dik in, maar dat komt niet door de menukeuze natuurlijk *;
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:14:01 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119151817
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Oh, die kans is sowieso groot, maar als hij dan in zijn arrogantie zo stom is om nog een keer ergens wat te gaan eten of drinken dan denk ik niet dat de rechter hem weer laat gaan.

Dat wordt dan een eenzame kerst voor Estelle.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119151832
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:13 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

zit er dik in, maar dat komt niet door de menukeuze natuurlijk *;
Neh... hij zal wel beloven dat hij het noooooooooooooit meer zal doen oO<
pi_119151860
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

en dat ie spijt heeft van dat broodjeuhh :'(
pi_119151862
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, die kans is sowieso groot, maar als hij dan in zijn arrogantie zo stom is om nog een keer ergens wat te gaan eten of drinken dan denk ik niet dat de rechter hem weer laat gaan.

Dat wordt dan een eenzame kerst voor Estelle.
Hij vroeg om nog één kans, misschien krijgt hij er twee...

Jeweethetniet :')
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:15:37 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119151871
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Om vervolgens 3 dagen later een terrasje te pakken, want dat is toch buiten? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119151877
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:15 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

en dat ie spijt heeft van dat broodjeuhh :'(
Dat vooral ! :D
pi_119151899
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Om vervolgens 3 dagen later een terrasje te pakken, want dat is toch buiten? :')
Ik zie ze er voor aan weet je dat ! :D _O-
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:18:23 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119151979
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik zie ze er voor aan weet je dat ! :D _O-
Ik ook... en dan weer verontwaardigd dat het wel onder horeca valt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119151992
Ik denk dat Estelle het beste een kookboek kan gaan kopen, i.p.v. het 130e paar
nieuwe laarzen :Y
pi_119152016
is opgebaarde vroeger zuurstof tekort gekomen?
pi_119152020
kan je het voorstellen, ontbijt, luch en diner voor maanden thuis te eten 8)7
Estelle wordt gek, die is het gewend om altijd buitenhuis te eten :D
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:19:57 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119152034
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:19 schreef freeeman het volgende:
Daar durf ik geen aannames over te doen :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119152050
one way or the other: die mongool maakt binnen een maand toch weer een misstap. hij gaat nu ook nog geprovoceerd worden op straat en in the open, de ingebouwde tijdbom en dat korte lont kan hij toch niet onderdrukken. deze kerel krijgt t.b.s. binnen een jaar. read my lips :7
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:21:09 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119152074
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:19 schreef THEFXR het volgende:
Ze mochten toch naar het buitenland?
Regel dat dan, en ga niet eerst toch in NL nog doen wat niet mag.
Rij desnoods naar Antwerpen, of nog verder door naar Parijs, waar hij zo enorm populair zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119152091
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:20 schreef willem-jozef het volgende:
one way or the other: die mongool maakt binnen een maand toch weer een misstap. hij gaat nu ook nog geprovoceerd worden op straat en in the open, de ingebouwde tijdbom en dat korte lont kan hij toch niet onderdrukken. deze kerel krijgt t.b.s. binnen een jaar. read my lips :7
Ik denk dat je zomaar eens gelijk kan krijgen :Y
pi_119152127
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik denk dat je zomaar eens gelijk kan krijgen :Y
en dan slaat die ellicht iemand dood
pi_119152149
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:22 schreef freeeman het volgende:

[..]

en dan slaat die ellicht iemand dood
Helaas zit die kans erin
pi_119152218
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? (8>
Dat ik een stom voorbeeld probeer te maken en ik denk dat het onder horeca valt dus ook verboden toegang
pi_119152246
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:19 schreef freeeman het volgende:
Kleine 3 uur zonder zuurstof gezeten inderdaad. Ik zal maar niet vragen waarom je dat denkt, zal wel te moeilijk zijn voor je
pi_119152292
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat ik een stom voorbeeld probeer te maken en ik denk dat het onder horeca valt dus ook verboden toegang
neh... ik denk het niet, ik denk niet dat er zoveel ophef was geweest als hij een broodje
bij een kiosk had gehaald

Kiosk heeft een assortiment aan producten die de reiziger nodig zou kunnen hebben. Zo kan hier verse koffie, thee en koek gehaald worden maar ook tabakswaren en beltegoed. Er zijn kiosken met een uitgiftebalie en inloopwinkels waar soms ook treinkaartjes worden verkocht. Enkele Kiosken verkopen ook Snacks.

http://nl.wikipedia.org/w(...)mules_op_NS-stations
pi_119152381
Maar goed, als je zoveel mazzel hebt gehad als Badr en ''voorlopig'' vrijgelaten bent
had ik gewoon geen enkel risico genomen en een ''low profile'' gehouden zoals eerder
was vermeld, nee wat doen die sukkel hij gaat in het Centrum van Amsterdam rondlopen
en dan ook nog eens een restaurant inlopen, eh... sorry dat is gewoon oerstom.
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:34:31 #82
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119152387
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:19 schreef THEFXR het volgende:
Ach, ze kwam naar gezegd, al l niet meer buiten, dus ze zou het onderhand gewend moeten zijn.
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:36:59 #83
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119152441
pi_119152497
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mij lijkt dat je na al dat gedoe blij bent dat je een avondje samen thuis op de bank kunt doorbrengen..
Als de rechter expliciet heeft geoordeeld dat je je niet in horecagelegenheden mag ophouden, dan ben je een rund als je met deze beperkingen stunt..eigen schuld, dikke bult..Badr is in beperkte vrijheid gesteld..houd je daar dan ook aan..
pi_119152516
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:34 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ach, ze kwam naar gezegd, al l niet meer buiten, dus ze zou het onderhand gewend moeten zijn.
Een paard in de gang :o
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:43:39 #86
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119152540
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:42 schreef Soury het volgende:

[..]

Een paard in de gang :o
Waar?
pi_119152591
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:43 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waar?
Nou daar
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_119152641
Alhoewel het hier vooralsnog een broodjeszaak betreft, moet men toch ergens een grens trekken.
Wanneer een broodjeszaak gedoogd wordt, dan mag een café immers ook. Daar serveert men immers ook lunch.
Wanneer een café gedoogd wordt, dan geldt dit ook voor sommige clubs. Dergelijke clubs hebben namelijk de beschikking over een café-bar.
Bij een club kun je jezelf de vraag stellen wat het verschil nog is met een dance evenment. Beiden hebben meer gemeen dan dat ze verschillen. En zodoende kun je de definitie nog verder oprekken.

M.i. maakt de omschrijving 'horeca-gelegenheid' in dezen het onderscheid duidelijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door HURENSOHNOLOGIE op 13-11-2012 00:55:11 ]
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:53:13 #89
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119152704
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou daar
Bij Estelleke? Kan ze zich voorlopig bezighouden.
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:56:38 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119152745
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:49 schreef HURENSOHNOLOGIE het volgende:
Alhoewel het hier vooralsnog een broodjeszaak betreft, moet men toch ergens een grens trekken.
Wanneer een broodjeszaak gedoogd wordt, dan mag een café immers ook. Daar serveert men immers ook lunch.
Wanneer een café gedoogd wordt, dan geldt dit ook voor sommige clubs. Dergelijke clubs hebben namelijk de beschikking over een café-bar.
Bij een club kun je jezelf de vraag stellen wat het verschil nog is met een dance evenment. Beiden hebben meer gemeen dan dat ze verschillen. En zodoende kun je de definitie nog verder oprekken.

M.i. maakt de omschrijving 'horeca-gelegenheid' in dezen het onderscheid duidelijk.
Het betreft hier geen broodjeszaak maar een restaurant.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 00:58:01 #91
22592 crew  Ole
pi_119152764
quote:

het ging hier om een restaurant. Lees even een paar posts terug
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_119152765
quote:

:D Ik snap er geen zak van
pi_119153039
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:40 schreef Maron het volgende:

[..]

Mij lijkt dat je na al dat gedoe blij bent dat je een avondje samen thuis op de bank kunt doorbrengen..
Als de rechter expliciet heeft geoordeeld dat je je niet in horecagelegenheden mag ophouden, dan ben je een rund als je met deze beperkingen stunt..eigen schuld, dikke bult..Badr is in beperkte vrijheid gesteld..houd je daar dan ook aan..
En ga dan niet als weleer liggen/staan provoceren..
  dinsdag 13 november 2012 @ 01:41:39 #94
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119153248
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:20 schreef willem-jozef het volgende:
Ik zie veel mensen, die veel medelijden met Everink zeggen te hebben, hopen en denken dat Badr zo snel mogelijk weer in de fout gaat en weer een nieuw slachtoffer maakt 8)7

Ik zou zeggen verbeter de wereld, begin bij jezelf (8>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_119153818
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:46 schreef Graslul het volgende:
Ik verwacht niet dat ie heel veel langer dan zijn voorarrest zal moeten zitten. Wel is dit een van de meest idiote dingen die ik ooit heb gezien, voor Estelle is koken natuurlijk not done. Bar Moustache ben ik laatst nog geweest, leuke zaak.
Maar er schijnt gevaarlijk tuig te komen.
pi_119153823
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Die is inmiddels ondergedoken.
pi_119154159
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 01:41 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik zie veel mensen, die veel medelijden met Everink zeggen te hebben, hopen en denken dat Badr zo snel mogelijk weer in de fout gaat en weer een nieuw slachtoffer maakt 8)7

Ik zou zeggen verbeter de wereld, begin bij jezelf (8>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent echt al topics lang aan het trollen volgens mij, of je kan niet lezen.
Volgens mij zegt willem-jozef hier dat hij verwacht dat Badr weer snel de fout in zal
gaan en niet dat hij hoopt dat Badr weer snel de fout in zal gaan.

En hij is niet de enige die dat verwacht of vreest, het is namelijk niet de eerste keer dat
Badr iemand mishandeld heeft.

Om je geheugen even op te frissen...

Een mishandeling in Club Air, een poging tot zware mishandeling in de Amsterdamse club Jimmy Woo in mei, een mishandeling in de Amsterdamse horecazaak Cooldown in december en de mishandeling van een vrouw vorig jaar.

En er was nog meer dacht ik, er waren inmiddels negen aanklachten tegen Badr.

Dus het is niet zo gek gedacht dat de kans op herhaling groot is, meestal komt zo'n verdachte
dan ook niet weg met ''voorlopige vrijlating'', vreemd genoeg kwam Badr daar wel mee weg.
pi_119154206
http://www.parool.nl/paro(...)iet-verstandig.dhtml

Advocaat Badr Hari: 'Dit was niet verstandig'

13-11-12 06:22 uur

De advocaat van Badr Hari, Bénédicte Ficq, vindt de actie van haar cliënt 'niet verstandig'.
Dat zegt ze vanmorgen in het AD. De kickbokser ging gistermiddag met zijn vriendin, Estelle Cruijff
een broodje eten in een Amsterdamse horecagelegenheid en schond hierbij de voorwaarde bij zijn
vrijlating dat hij geen horecagelegenheid meer zou bezoeken.

'Het klopt dat hij is gearresteerd en de nacht in de cel moet doorbrengen.
Maar het gaat echt om een misverstand. Cliënt is een broodje gaan eten en heeft niet bedoeld aan
de voorwaarden te tornen. Het OM was hier zeer scherp op', aldus de raadsvrouw.

'Hij had beter vooraf kunnen informeren of dit kon. Het is heel erg vervelend hoe het nu loopt', zegt
Ficq. De kickbokser Badr Hari zit nu na drie dagen alweer in de cel.

'Gespannen achter mijn bureau'
De kickbokser stapte gistermiddag - ondanks het verbod - met vriendin Estelle Cruijff bar Moustache
aan de Utrechtsestraatweg in Amsterdam binnen. 'Ik heb daar inderdaad een broodje gegeten.
Van de hetze die daar nu over is ontstaan, ben ik echt geschrokken.

Ik heb er totaal niet bij stilgestaan, dat de lunchzaak ook onder de voorwaarde zou kunnen vallen.
Als ik had geweten dat ik mogelijk de fout in ging, had ik het natuurlijk nooit gedaan.
Ik was net zo blij weer bij Estelle en de kinderen te zijn.

Echt, ik zit nu heel gespannen achter mijn bureau', verklaarde Hari gisteravond kort voor zijn arrestatie
telefonisch in de uitzending van RTL Boulevard.

Badr Hari wordt binnen 48 uur aan de rechtbank voorgeleid.
Die zal beslissen of hij inderdaad de voorwaarden heeft overtreden en nu terecht weer is vastgezet.
pi_119154345
Badr staat naast agressief en crimineel nu ook als extreem dom bekend :')

trouwens die advocate heeft nu 2x gelogen, mag dat eigenlijk?

Hoop dat die hoer ook eens een soort van badr snachts tegen komt.
  dinsdag 13 november 2012 @ 08:32:25 #100
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_119154461
quote:
Ik was net zo blij weer bij Estelle en de kinderen te zijn.
En daarom moest hij meteen buiten de deur gaan eten ? :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_119154676
geschrokken en gespannen. tuurlijk.
zo zag hij er alleen maar uit toen hij werd opgehaald door de politie, diezelfde middag zag het er iets anders uit. (toch, dat was toch dat kleine stukje film?)
daar ziet hij er vooral uit als iemand die het allemaal een hele goede grap vind en gewoon lekker doet waar hij zin in heeft.

wat is er gebeurt met een broodje eten aan die witte keukentafel, hoe moeilijk kan het zijn om die zelf te smeren of leren ze dat ook al niet meer op de grote kickboksschool.
gewoon een ontzettende schijnheilige vent dit, van alles doen met een grote mond en atitude en daarna weer de zielige slachtofferrol aannemen. al moet gezegd worden dat het dit keer wel een nieuw record is om zo snel al weer het woord 'hetze' in de mond te nemen, jaja het overkomt hem ook maar allemaal, zo zielig.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')