Die ken ik! Het is Edward van Twilight! Mooi plaatje, bedankt!quote:Op maandag 12 november 2012 23:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Bespieden? Dit is een openbaar forum knul.
[ afbeelding ]
een homo voor je post.
Hier nog eentje dan, daarna naar bedje toe.quote:Op maandag 12 november 2012 23:58 schreef joonthebest het volgende:
[..]
Die ken ik! Het is Edward van Twilight! Mooi plaatje, bedankt!
Niet? Ik wel hoor..quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:02 schreef joonthebest het volgende:
Wow hij is mooi! Waarom staat daar nou een hoofd? Ik heb dat niet zitten daar, een beetje raar
je komt niet meer?quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:58 schreef Faaluser het volgende:
Is me allemaal veel te duur en heb ook geen zin.
Ook goed, maar lichtelijk koud.. altijd op de zolderquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wel goed, zit nu op stage. Hoest met jou?
Chinees lust ik nu ook welquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook goed, maar lichtelijk koud.. altijd op de zolderverwarming staat al aan. Dadelijk denk ik maar eens left over chinees opwarmen
Daar mag je me ook wel wakker voor maken.. een goed bord chineesquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Chinees lust ik nu ook wel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |