Hier in de stad schieten wij gewoon met een pistool.quote:Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef ZOA het volgende:
Wij darten hier in ut boerendurp nog gewoon met hooivorken
Safe&soundquote:Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef Coos het volgende:
Scrut je ben toch wel thuis hè??![]()
[ afbeelding ]
Ik was een beetje bang dat Pos geen nieuwe zou openen en dat 'die ene' de OP weer zou vernaggelen.quote:Op maandag 12 november 2012 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Mootie is een kloon van Pearlbitch?
Ik was om die reden ook al een nieuwe aan het maken. Maar deze TT is beter, ik ben niet zo'n held met woorden.quote:Op maandag 12 november 2012 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was een beetje bang dat Pos geen nieuwe zou openen en dat 'die ene' de OP weer zou vernaggelen.
Niet lief!quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was om die reden ook al een nieuwe aan het maken. Maar deze TT is beter, ik ben niet zo'n held met woorden.
'Die ene' met die lange ballen?quote:Op maandag 12 november 2012 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was een beetje bang dat Pos geen nieuwe zou openen en dat 'die ene' de OP weer zou vernaggelen.
Ik zit hier al megagefrustreerd te zijn, probeer wat fatsoenlijke zinnen te produceren voor iemands website. Iemand die al helemaal geen taalheld is.quote:Op maandag 12 november 2012 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat? Ik kwam niet verder dan "Dikke maatjes."
Kan-ie z'n stoel meenemen?quote:Op maandag 12 november 2012 22:24 schreef Coos het volgende:
Woensdag kan Oop er tegenaan. Speciaal voor hem vlak bij huis.
http://www.rondjebinnenho(...)aag/?instance_id=457
Ik wist hetquote:Op maandag 12 november 2012 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Mootie is een kloon van Pearlbitch?
Het was niet rot bedoeld. Ik vind het ook altijd moeilijk om op commando goede zinnen te fabriceren. Echte tekstschrijvers zoals Cc schudden dat zomaar uit hun mouw.quote:Op maandag 12 november 2012 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit hier al megagefrustreerd te zijn, probeer wat fatsoenlijke zinnen te produceren voor iemands website. Iemand die al helemaal geen taalheld is.
Niets verklappen he?quote:Op maandag 12 november 2012 22:25 schreef pos het volgende:
Scrut ik kijk nu Dexter, van gisteren in the US
Tuurlijk niet, alleen als je het wilquote:
Voor de beeldspraak zelfs gewenst dattie in zijn stoel komt.quote:
O had PB weer nieuwe voor opa? Mootie ziet er dus niet vals uit, volgens opa.quote:Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef Jian het volgende:
Oop zit weer naar foto's van mootie te kijken
quote:Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef Jian het volgende:
Oop zit weer naar foto's van mootie te kijken
Hij ziet een foto van kopiekut zegt ie ze ziet er goed uit maar is een vals wijf.quote:Op maandag 12 november 2012 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Wiens foto zat opa nu te bekijken? Die van mootie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |