Ik neem aan dat-ie begraven wil worden, dan hebben zijn fans nog een plek om heen te gaan om hem te herdenken.quote:
Gertquote:Op maandag 12 november 2012 23:48 schreef mootie het volgende:
Ze gaan Gert naar de overkant brengen? Wat is er met Gert gebeurd, halp!!!!
Huhquote:Op maandag 12 november 2012 23:48 schreef mootie het volgende:
Ze gaan Gert naar de overkant brengen? Wat is er met Gert gebeurd, halp!!!!
Moet ie wel bier blijven drinken, anders is het niet geloofwaardigquote:Op maandag 12 november 2012 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ze opa gewoon opzetten na zijn dood kunnen ze hem gewoon weer op die stoel op de stream neerzetten zonder dat iemand in de gaten heeft dat-ie dood is.
Doen ze in Italië al járen met opa.quote:Op maandag 12 november 2012 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ze opa gewoon opzetten na zijn dood kunnen ze hem gewoon weer op die stoel op de stream neerzetten zonder dat iemand in de gaten heeft dat-ie dood is.
Geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 12 november 2012 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik. Nu maak ik me een beetje zorgen.
Gert is die man die steeds voorbij loopt en naar wie opa wel eens zwaait vanuit z'n stoelquote:Op maandag 12 november 2012 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel leuk dat opa en Gert elkaar kennen.
Vluchten kan niet meer.quote:Op maandag 12 november 2012 23:52 schreef ratsenflats het volgende:
hop ik maak van je lul een kurketrekker ik zuig het laken in je reet ,waar ben ik in terecht gekomen
Het is ook zo'n heerlijke free spirit.quote:Op maandag 12 november 2012 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa laat zich niet sturen, hij doet wat hij wil.
Hij wil héél weinig dus.
Hij is altijd naar tegen Hopquote:Op maandag 12 november 2012 23:53 schreef Jian het volgende:
Oop zei, ik zuig het laken je reet in, .... tegen Hop
Ja, door aardige mensen die oprecht zijn en geen nare grappen over zijn rug maken, zoals oop dat doetquote:Op maandag 12 november 2012 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Beter komt Hop hier posten, hij zal met open armen worden ontvangen.
Maar wie is hop ?? ik hoor dat hij vast zit zou oop af en toe op bezoek gaan en dan een kamertje apart hebben met hop??quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:54 schreef Jian het volgende:
Oop doet wat hij wil, .. in een stoel hangen, bier zuipen, oma commanderen, tv kijken, het is gewoon een avontuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |