Heb jij mijn foto ook al doorgestuurd ?quote:Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zegt dat dat wijf net zo zuur is als de foto van pos. Wie is "dat wijf" nou weer? Miranda? Mabel?
Loopafstand.quote:Op maandag 12 november 2012 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Opa woont in dezelfde buurt als Gert
Ook van jou heb ik geen foto'squote:Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Heb jij mijn foto ook al doorgestuurd ?![]()
Dat kan opa toch niet weten? Die heeft nog nooit fruit gehad.quote:Op maandag 12 november 2012 23:35 schreef mootie het volgende:
En een granaatappel is helegaar niet zuur!
Nee zeg, stel je voor dat oma een keer gruizig is, Oop moet er niet aan denken. Ik trouwens ook nietquote:Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef pos het volgende:
Gaat Oop trouwens wel eens gelijk met Oma naar bed?
Volgens mij niet. Eerder vanavond vertelde hij nog dat grote oma met haar mond open slaapt, dat geeft ook te denken.quote:Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef pos het volgende:
Gaat Oop trouwens wel eens gelijk met Oma naar bed?
quote:Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Eerder vanavond vertelde hij nog dat grote oma met haar mond open slaapt, dat geeft ook te denken.
Je hebt niks met sex???quote:Op maandag 12 november 2012 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee zeg, stel je voor dat oma een keer gruizig is, Oop moet er niet aan denken. Ik trouwens ook niet
Nee, de straat van Gert heeft iets meer klasse.quote:
Nou ga je hem krijgen, jonguh.quote:Op maandag 12 november 2012 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij woont wel lekker dicht bij een begraafplaats. Als hij komt te overlijden hoeft hij ook zo goed als niet de buurt uit.
Hoezo???quote:Op maandag 12 november 2012 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
niet als de beoefenaars oop en oma zijn
Je zou bijna zeggen op loop afstand.quote:Op maandag 12 november 2012 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij woont wel lekker dicht bij een begraafplaats. Als hij komt te overlijden hoeft hij ook zo goed als niet de buurt uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |