Die zijn wel een hit bij hem ja.quote:Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef Jian het volgende:
Oop zit weer naar foto's van mootie te kijken
Waarom, in godsnaam, subtitles?quote:Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik wacht wel tot-ie in Nederland uitgezonden wordt.
Ik dacht dat-ie zei dat-ie liever de foto's van Kopiekut zag dan die hij nu gekregen had.quote:Op maandag 12 november 2012 22:31 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Hij ziet een foto van kopiekut zegt ie ze ziet er goed uit maar is een vals wijf.
Daar maken we een quizvraag vanquote:Op maandag 12 november 2012 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Wiens foto zat opa nu te bekijken? Die van mootie?
Ik heb helemaal geen foto's van mootie.quote:Op maandag 12 november 2012 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn wel een hit bij hem ja.Hij is Scrut ook erg dankbaar dat die ze heeft doorgestuurd
ow oke misschien verkeerd verstaan ,hij praat ook zo met dubbele tongquote:Op maandag 12 november 2012 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat-ie zij dat-ie liever de foto's van Kopiekut zag dan die hij nu gekregen had.
Stuur hem een fototje...quote:Op maandag 12 november 2012 22:33 schreef pos het volgende:
Oop heeft het nooit over mij, schijnbaar niet interesant
Nee, hij ziet liever die Koopiekut zei ie,quote:Op maandag 12 november 2012 22:31 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Hij ziet een foto van kopiekut zegt ie ze ziet er goed uit maar is een vals wijf.
ik ben ook jaloers op opaquote:Op maandag 12 november 2012 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen foto's van mootie.
Moet je eerst je tieten posten.quote:Op maandag 12 november 2012 22:33 schreef pos het volgende:
Oop heeft het nooit over mij, schijnbaar niet interesant
da was m jaquote:Op maandag 12 november 2012 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat-ie zij dat-ie liever de foto's van Kopiekut zag dan die hij nu gekregen had.
Dat sowiesoquote:
Waar is Scanman als je hem nodig hebt..quote:
Ik kijk tv, hd...geen compquote:Op maandag 12 november 2012 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tv-kijken op de computer vind ik niks.
quote:Op maandag 12 november 2012 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tv-kijken op de computer vind ik niks.
Ik ook niet, niet eens met kleren aan, laat staan zonderquote:Op maandag 12 november 2012 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook geen foto's van Kopiekut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |