Jij dacht dat zwarte randen gezond waren?quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef jeffreyyy het volgende:
Zijn mijn kiezen echt zo slecht dan? 😱
Wkb, als het kan je eigen tanden behouden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:19 schreef jeffreyyy het volgende:
ik dacht dat het allemaal wel meeviel met mijn gebit, maar morgen moet ik al voor de wortelkanaalbehandeling. wat zouden jullie doen in mijn situatie, kies trekken of wkb?
Ja.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:46 schreef jeffreyyy het volgende:
http://img252.imageshack.us/img252/5638/img0803lr.jpg (copy/paste deze link)
hoi heb je een foto. wnat ik vont je eerdere foto wel interessant.. verder moest ik vandaag echt hard poepen haha. dat glazuur spatte van de pot weetje. en die lucht lol oh my god.. een vuilnisbelt is er niks bij haha. nouja in elk geval wil je nog even een gebit fotoow maken want dat vind ik wel leuk. okee doei groetjes wolfjequote:Op woensdag 14 november 2012 22:20 schreef jeffreyyy het volgende:
ik ben vanmiddag naar de tandarts geweest, ze zijn 75 minuuten bezig geweest. ik had ervoor gekozen alles in een keer te doen. eerst heeft de tandarts mijn verstandskies getrokken. dit viel erg mee. maar toen de grote kies.. het deed heel erg veel pijn. de tandarts was lang bezig met trekken. de wortels zaten erg diep. ook de twee kiezen achter zijn gevuld. wel met grijze vulling. ik had het eigenlijk liever wit gehad. volgens de tandarts is het onzin kiezen acher in de mond met wit te vullen.
het boren was ook wel even pijnlijk.hopelijk ben ik er nu weer voor een half jaar vanaf
kun je iets aan je interpunctie doen man ik snap er niets van. niet om aan te glureen dit soort posts echt gruwelijk irritantquote:Op maandag 19 november 2012 17:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoi heb je een foto. wnat ik vont je eerdere foto wel interessant.. verder moest ik vandaag echt hard poepen haha. dat glazuur spatte van de pot weetje. en die lucht lol oh my god.. een vuilnisbelt is er niks bij haha. nouja in elk geval wil je nog even een gebit fotoow maken want dat vind ik wel leuk. okee doei groetjes wolfje
haha ik weet niet want intrepcuntie is ofzowiets haha maar het doet me denken aan appeltaart. maar dan met aardappels bereid omg zo goor weet je met zo een potje aardappel andres eroverheen in plaats van slagroom hahahahaha leip gek. misschien dat ik daradoor wel zo hard moest peopen want het stonk echt zo hard.. ik heb een foto gemaakt ervan zal ik dioe hier posten lolquote:Op maandag 19 november 2012 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kun je iets aan je interpunctie doen man ik snap er niets van. niet om aan te glureen dit soort posts echt gruwelijk irritant
foto is gemaakt op : 2012-07-02 , in Nederlandquote:Op maandag 19 november 2012 17:43 schreef maily het volgende:
JNG / hoeveel vullingen hebben de Fokkers in hun mond
hier ben je nog maar 16....
dus hoe zit het nou??
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:50 schreef KingRoland het volgende:
kijk ze eens.. internethelden hier en meteen een hoge oordeel over TSpost jullie eigen tanden als jullie hem toch aan het afkraken zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Conflict op 18-12-2012 00:25:33 (Spoiler) ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |