jammer dat bij die bovenste foto het gezicht en het model zelf zo donker zijn en er een dot haar voor haar gezicht zit.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:41 schreef Rick123 het volgende:
Vandaag weer wat gefotografeerd. Zit te oefenen met mn post process. Wat vinden jullie ervan?
Mood
[ afbeelding ]
Zwartwit stijl
[ afbeelding ]
Hier had een een flits mooi geweest, met een snooteffect op het gezichtquote:Op woensdag 26 december 2012 23:41 schreef Rick123 het volgende:
Vandaag weer wat gefotografeerd. Zit te oefenen met mn post process. Wat vinden jullie ervan?
Mood
[ afbeelding ]
Goed idee Stefan. Zat zelf ook te denken om de foto iets 'door de knieen' te nemen. Dan loopt de horizon niet door het hoofd heen. Binnenkort nog eens proberenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hier had een een flits mooi geweest, met een snooteffect op het gezicht
Ligt het aan mij of is d'r haar een beetje wazig? Verder erg toffe foto.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:41 schreef Rick123 het volgende:
Mood
[ afbeelding ]
Ik zelf ben net 3 weken terug uit Japan en ben ook in de Sensoji tempel geweest.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:31 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond deze vandaag redelijk gelukt, met m'n compact
Gedraaid en gespiegeld, omdat de V&D anders in spiegelbeeld zatquote:Op zaterdag 29 december 2012 08:13 schreef Sneaf het volgende:
Foto 180 graden gedraaid. Moet zeggen dat ik het waarschijnlijk niet had gezien als je niks had gezegt.
leuk!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:28 schreef photolex het volgende:
Tralala, vrolijk kerstfeest, glukg niejaar!
[ afbeelding ]
Nice. Ik ben dan alleen weer zo'n type wat zich er even aan irriteert dat het "einde" van de rivier niet precies in het midden van de foto zitquote:
Bokeh sowiesoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |