SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Oceanview op 12-11-2012 18:58:25 ]There is a time of cumming and going.
Je impliceert dat wel door 'Hatersquote:Op maandag 12 november 2012 18:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik haters haat.
hij's een piraat op het internetquote:
Ik was het eigenlijk helemaal niet van plan.quote:Op maandag 12 november 2012 18:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Kut Ov, ik wist dat je mijn lapo ging stelen.
Nee, ik hou van kotsen, dusquote:Op maandag 12 november 2012 18:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je impliceert dat wel door 'Haters' te zeggen ik ga er dan vanuit dat jij haters haat met als gevolg dat je jezelf haat
anorexia patient bahquote:Op maandag 12 november 2012 18:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik hou van kotsen, dus=
voor mij.
Openbaar vervoer is kut ja. Snap niet dat iemand daarmee zou willen reizen.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 18:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is kut ja. Snap niet dat iemand daarmee zou willen reizen.
quote:
lekker maagzuur met stukjes half verteerd voer over je tongetje heen laten glijden.quote:Op maandag 12 november 2012 18:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik hou van kotsen, dus=
voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |