Thank you! Hij komt van h&m.quote:Op maandag 10 december 2012 22:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Je broek ! Gaaf !
Waar komt tie vandaan ?
Iquote:Op maandag 10 december 2012 23:10 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Thank you! Hij komt van h&m.
Op de site kom je hem tegen bij jeans en dan super skinny low nog iets haha.
Ik heb er ook een aantal nu zitten wel echt fijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:56 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Idat soort broeken!
Ik heb er al verschillende van..
Issie trouwens zwart of heel donkerblauw?
Hij lijkt trouwens erg veel op een wax-jeans..
Die heb ik inmiddels al een tijdje in bezit..quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:51 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een aantal nu zitten wel echt fijn
Hij is gewoon zwart en idd een wax jeans. Kan je hem vinden op de h&m site?
Hij zit ook echt lekker! De kleur is nog even afwachten, want deze heb ik sinds een paar weken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels al een tijdje in bezit..
Wat zit dat ding toch heerlijk!
Helaas, is hij niet echt kleurvast gebleven bij mij..![]()
Eigenlijk ben ik dus toe aan een nieuwe
H&M denk ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:27 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
Van welk merk/winkel is dat overhemd ?
h&m inderdaad!quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:27 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
Van welk merk/winkel is dat overhemd ?
Dan is je doel gelukt zo te zienquote:Op woensdag 26 december 2012 15:08 schreef xSanjay het volgende:
Dat was juist de hele bedoeling van de outfit, smaken verschelen i guess.
Jij doet me altijd denken aan zooey deschanel ( complimentquote:Op woensdag 26 december 2012 16:18 schreef megamandy het volgende:
Nog van 1e kerstdag
[ afbeelding ]
Staat je leuk, maar is het niet een beetje koud, met de blote armen?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:18 schreef megamandy het volgende:
Nog van 1e kerstdag
[ afbeelding ]
Volgens mij ben je 2 meter 50 ofzoquote:Op woensdag 26 december 2012 14:00 schreef xSanjay het volgende:
Proberen wat leven in dit topic te gooien
[ afbeelding ]
Nog fijne feestdagen iedereen
Leuk rokje en mooie heelsquote:Op woensdag 26 december 2012 16:18 schreef megamandy het volgende:
Nog van 1e kerstdag
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |