SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ben ik opeens een pervert geworden na 2 posts of wat..quote:Op maandag 12 november 2012 17:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Imana gel! Oh be, fijn dit een x tegen een ander te zeggen
Jammergenoeg heb jij ook de lengte van een man.quote:Op maandag 12 november 2012 17:06 schreef Ambipur het volgende:
Blij dat Weiss + Bilge er zijn.. Die hebben de lengte van een echte man!
Ik weet dat je een soort van grapje maakt. Het is je vergeven. Op ablanin elini helequote:Op maandag 12 november 2012 17:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ben ik opeens een pervert geworden na 2 posts of wat..
Boyum yetmiyor, sorry..quote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik weet dat je een soort van grapje maakt. Het is je vergeven. Op ablanin elini hele
Nigger, ik weet dat je zeker 10 cm mist en daar van baalt. Met zulke woorden kom je er niet. Ben bijzonder content met m'n lengte. Hatta, die dag trek ik hakken aan. Van 10 cmquote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Jammergenoeg heb jij ook de lengte van een man.
Regel een Emirdagli Kiz voor mij en je hoort me nergens meer over kardesquote:Op maandag 12 november 2012 17:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat zeg jij? Ga je schamen jongeman!
Echte viezerik jij. Gozumden dustun.
Hahah negerrrr, wat is de lengte van de gemiddelde Turkse man en vrouw? Jij valt buiten de boot. Kom haten! Kommquote:Op maandag 12 november 2012 17:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nigger, ik weet dat je zeker 10 cm mist en daar van baalt. Met zulke woorden kom je er niet. Ben bijzonder content met m'n lengte. Hatta, die dag trek ik hakken aan. Van 10 cmKan ik jullie zoeken met een zaklamp.
Hebben vuurtorens dat niet als standaard uitrusting..?quote:Op maandag 12 november 2012 17:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nigger, ik weet dat je zeker 10 cm mist en daar van baalt. Met zulke woorden kom je er niet. Ben bijzonder content met m'n lengte. Hatta, die dag trek ik hakken aan. Van 10 cmKan ik jullie zoeken met een zaklamp.
De gemiddelde chick is net zo lang als mijn benen, 1m30 ofzo. De gemiddelde Turk ook. Ik val graag buiten de boot,je zal als man zijnde 1.72 ofzo zijn.. Dat was ik toen ik 13 was manquote:Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Hahah negerrrr, wat is de lengte van de gemiddelde Turkse man en vrouw? Jij valt buiten de boot. Kom haten! Komm
Ik heb geen rood haar.. Kom met iets beters danquote:Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hebben vuurtorens dat niet als standaard uitrusting..?
Je lengte lieve schat, niet je haarkleurquote:Op maandag 12 november 2012 17:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb geen rood haar.. Kom met iets beters dan
Pardon..? Volgens mij begon jij of nietquote:Op maandag 12 november 2012 17:15 schreef Ambipur het volgende:
Mannen die m'n lengte afkraken.. Jaloezie..
Jij praat groter, ik ben maar 1.68..quote:Op maandag 12 november 2012 17:24 schreef Ambipur het volgende:
Turq, ik zal je tijdens de meet overheersen. Praat maar groot, hier!
Ik vergeef je.. Je bent immers kleiner dan ik..quote:Op maandag 12 november 2012 17:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij praat groter, ik ben maar 1.68..hahaha ciicii ablasii
Lengte van je neus..?quote:Op maandag 12 november 2012 17:37 schreef xminator het volgende:
Overigens die 10 cm qua lichaamslengte compenseer ik met een andere lengte! Kaplowwwww!
De lengte van je okselhaar compenseert niets..quote:Op maandag 12 november 2012 17:37 schreef xminator het volgende:
Overigens die 10 cm qua lichaamslengte compenseer ik met een andere lengte! Kaplowwwww!
Wel een emirdagli en die zijn harig!quote:Op maandag 12 november 2012 17:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Hahaha ben toch geen Laz of jood
Tamam Abla, heb je al hardgelopen vandaag?quote:Op maandag 12 november 2012 17:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De lengte van je okselhaar compenseert niets..
Even harder doen, heb weer een verlangen naar nicotine.
Please, dat zijn alle Turken. Erzincan kennen ze er meer van heb ik vernomen?quote:Op maandag 12 november 2012 17:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wel een emirdagli en die zijn harig!
Benden yakiyonmu..?quote:Op maandag 12 november 2012 17:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De lengte van je okselhaar compenseert niets..
Even harder doen, heb weer een verlangen naar nicotine.
Heb geen zin. Voel me erg moe nedense. Kick me.quote:Op maandag 12 november 2012 17:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Tamam Abla, heb je al hardgelopen vandaag?
Plus wij kregen nog fotos van before en after schoonmaken van je huis?
Laz en jood in 1 zinquote:Op maandag 12 november 2012 17:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Hahaha ben toch geen Laz of jood
Zolang het geen rughaar is.....quote:Op maandag 12 november 2012 17:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Please, dat zijn alle Turken. Erzincan kennen ze er meer van heb ik vernomen?
Weet je wat 't rotte is,mn auto staat voor de deur en heb nog 'n heel pak peuken daarin. Atamadim.quote:Op maandag 12 november 2012 17:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Benden yakiyonmu..?![]()
[ afbeelding ]
Ik probeer helemaal te stoppen. Ik weet alleen niet hoe ik om moet gaan met de nerveusiteit van zonder zitten.quote:Op maandag 12 november 2012 17:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben je gaan minderen of echt helemaal gestopt?
Ik zou het ook niet weten. Mijn moeder is iets van 10 jaar terug ook in één keer gestopt, zonder te minderen of wat; in het begin was ze wat humeuriger dan normaal, maar na een tijdje is ze er natuurlijk aan gaan wennen. Nu kan ze zelf sigarettenrook ook niet uitstaan.quote:Op maandag 12 november 2012 17:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal te stoppen. Ik weet alleen niet hoe ik om moet gaan met de nerveusiteit van zonder zitten.
Dan zullen er echt rotkinderen totstandkomenquote:Op maandag 12 november 2012 17:53 schreef WammesWaggel het volgende:
In September posten jullie allemaal in OUD![]()
Daar doelde ik niet eens op.quote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
mij in verband brengen met rotkinderen.
Zwaar teleurgesteld.quote:Op maandag 12 november 2012 18:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet eens op.
Lieve schat, wtf heb jij geslikt!?quote:Op maandag 12 november 2012 18:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Allemaal aan de Poppers die Turken hier!
Nonsens, al was ik 2 meter dan nog had ik geen reuzenchick met acromegalie gewild.quote:Op maandag 12 november 2012 17:15 schreef Ambipur het volgende:
Mannen die m'n lengte afkraken.. Jaloezie..
Blablabla dwergquote:Op maandag 12 november 2012 20:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nonsens, al was ik 2 meter dan nog had ik geen reuzenchick met acromegalie gewild.
Meisjes horen petit te zijn.
Waarom probeer je het niet gewoonquote:Op maandag 12 november 2012 20:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Levo vraagje,
hoe is amandelmelk?
Komt nog hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 20:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet gewoon
Yemin!quote:Op maandag 12 november 2012 20:09 schreef xminator het volgende:
Je liegt! Je typt veels te voldaan daarvoor.
Je hebt er eentje geroken plus nu lieg je ook nog eens. Junk incomingggg
Neejoh. Ben veelste laat begonnen en het is teveel stofquote:Op maandag 12 november 2012 20:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe gaat het studeren? Al klaar?
Kaas, nur kaas.quote:Op maandag 12 november 2012 19:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lieve schat, wtf heb jij geslikt!?
in de ochtend werkt voor mij het beste. Thuiskomen,douchen,en dan zo fris je dag beginnen. Aan het einde van de dag ben ik te kapotquote:Op maandag 12 november 2012 20:19 schreef Ambipur het volgende:
Weet iemand wat het beste moment is om actief te zijn? Wil graag toewerken naar 's morgens vroeg sporten (7u), is dat goed of slecht? Of is een uur of 19u beter?
Same here.. Maar vraag me af of het gezond is?quote:Op maandag 12 november 2012 20:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
in de ochtend werkt voor mij het beste. Thuiskomen,douchen,en dan zo fris je dag beginnen. Aan het einde van de dag ben ik te kapot
waarom niet?quote:Op maandag 12 november 2012 20:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Same here.. Maar vraag me af of het gezond is?
Nee joh, ik neem een zelfgemaakte smoothie of anders 2 crackersquote:Op maandag 12 november 2012 20:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nja, je moet niet gelijk rennen na het eten en vooral niet veel eten.
Ik smeer een boterham,drink wat en kan dan rennen.
Drink je water?quote:Op maandag 12 november 2012 20:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee joh, ik neem een zelfgemaakte smoothie of anders 2 crackersHou niet van ontbijten.
1 flesje water per dag ofzo..quote:Op maandag 12 november 2012 20:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Drink je water?
Zo nee, water is serieus het beste ooit,ga dat drinken.
Ik drink of water of koffie/thee. Sporadisch cola of iets anders. Vind ik onnodige kcl.quote:Op maandag 12 november 2012 20:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Bestelde laatst een halve liter fles Sourcy toen ik ergens ging eten. De jongen die het kwam brengen vond het zo raar.
vind cola echt vies tegenwoordig.quote:Op maandag 12 november 2012 20:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik drink of water of koffie/thee. Sporadisch cola of iets anders. Vind ik onnodige kcl.
Ik zie alleen vieze moustachequote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef zarGon het volgende:
Jfm, İmirzalıoğlu nu op tv. Met baard! http://www.atv.com.tr/webtv/canli-yayin.
Moet ik me voor mijn eigen veiligheid scheren of moet ik die dag een scheermes meenemen? Je intimideert onduidelijk.quote:
Ik zeg niets.quote:Op maandag 12 november 2012 20:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet ik me voor mijn eigen veiligheid scheren of moet ik die dag een scheermes meenemen? Je intimideert onduidelijk.
Duur.quote:Op maandag 12 november 2012 20:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Levo vraagje,
hoe is amandelmelk?
Jij hebt zeker van die knokige vingers en een te brede kaak waardoor je tanden uit elkaar staan.quote:
Kenners weten dat ik ontzettend knap ben.quote:Op maandag 12 november 2012 21:02 schreef Ambipur het volgende:
Levo, ik ben lang, dik en lelijk. Of het mij zal interesseren, waar jij op valtBen je zo fugly, dat je zo defensief reageert?
Ik hoef niet onder je te liggen, dus eerlijk: Het zal me een zorg wezenquote:Op maandag 12 november 2012 21:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kenners weten dat ik ontzettend knap ben.
Volle bos bruin haar, kaaklijn, atletisch alles.
Beetje in mijn mond overgegeven van die zin.quote:Op maandag 12 november 2012 21:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hoef niet onder je te liggen, dus eerlijk: Het zal me een zorg wezen
quote:Op maandag 12 november 2012 21:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Beetje in mijn mond overgegeven van die zin.
Weet ik echt niet. Ik ben gewoon niet zo goed met kinderen en bejaarden.quote:Op maandag 12 november 2012 21:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]![]()
Waarom doe je altijd zo onaardig, richting mij?
Hmm.. Deze is oud nu.quote:Op maandag 12 november 2012 21:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Weet ik echt niet. Ik ben gewoon niet zo goed met kinderen en bejaarden.
quote:
Ik drink mijn thee zwart, maar thee is een goed idee inderdaad.quote:Op maandag 12 november 2012 21:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]Drink 'n lekkere kop thee met honing+citroen? Iyi gelir. Ik voel me gelijk iets beter en ga zo richting bed. In mn slaap zal ik vast niet hunkeren nr nicotine.
Weet jij of t goed is vlak na het ontwaken te rennen?
quote:Op maandag 12 november 2012 21:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik drink mijn thee zwart, maar thee is een goed idee inderdaad.
Ehm, ik zou niet weten waarom niet. Gewoon doen, lekker fit voor de dag.
Ben je van plan te stoppen?quote:Op maandag 12 november 2012 21:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]oke, ga ik eens proberen of het mij morgen lukt.
Nu eerst mijn overgebleven sigaretten het water inflikkeren. Ze blijven me aanstaren.
quote:Op maandag 12 november 2012 21:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ambi de eerste les duurt maar 18 min
Geen idee, heb het gekregen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]Jij hebt 2006 denk ik? Mijne duurt zo'n 20 en nog wat minuten. Maar eerst rek ik altijd, dan even 10 tot 15 m warmlopen, dan rennen, daarna nog zo'n 5 m lopen. Heb gevoelige enkels en als ik dit niet doe, heb ik n probleem.
Die BabeWatcher is echt een vies mannetje.quote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef zarGon het volgende:
Ayca, Actrice Ariel Winter (14) betrapt tijdens seks (via KLB / Dora heeft snoeiharde seks).
Yesquote:Op maandag 12 november 2012 22:17 schreef xminator het volgende:
Dan zit je nog in de opbouwfase, op een gegeven moment zou je geen spierpijn meer moeten hebben.
Vergeet niet genoeg rust te nemen van het hardlopen, anders kunnen je spieren ook overspannen raken.
Djeez. Zal maar de vader van je kinderen zijn,die zulke dingen zegt.quote:Op maandag 12 november 2012 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die BabeWatcher is echt een vies mannetje.
Geilen op 'n 14jarige.. Fucking pedo's.quote:Op maandag 12 november 2012 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die BabeWatcher is echt een vies mannetje.
Dikzakje dat je bent, hup kilootjes weg ermee!quote:Op maandag 12 november 2012 22:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yesom de dag. Nee, schoenen zorgen voor minder demping, doen m'n knietjes minder pijn.
Genot man zo'n nicotinepleister..
Ik ga slapen, truste allemaal. Ik zal puur ter motivatie voor mezelf morgen posten, dat ik idd ben gaan rennen. Ongedisciplineerde vetzak dat ik kan zijn.
Je hebt mn foto toch gezien, aap. Dat je dan vetzak roept is enorm kwetsend en ik kan wel janken nu.quote:Op maandag 12 november 2012 22:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Dikzakje dat je bent, hup kilootjes weg ermee!
Om de dag kan misschien net iets te veel zijn in het begin, maar ik weet ook niet hoelang je rent.
Bewijs maar dat je hard aan de slag gaat! En als jezelf vrolijk bent trek je niets van anderen aan.quote:Op maandag 12 november 2012 22:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hebt mn foto toch gezien, aap. Dat je dan vetzak roept is enorm kwetsend en ik kan wel janken nu.
Komt goed
Tjuuusss.
Aaaawh!quote:Op maandag 12 november 2012 22:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Is onzin hoor Ambislaap lekker
Jij kan dit.
Waarom zo gemeen?quote:Op maandag 12 november 2012 22:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zeg het voor je eigen bestwil.. Hoop dat je faalt nu.
Ben je altijd aan het klagen? Gisteren klaagde je over je collega vanwege vergadering oid.quote:Op maandag 12 november 2012 21:11 schreef Ambipur het volgende:
JFM, laat me ajb mijn bitch zijn op Levo uiten.. Heb 'n kutdag achter de rug. Op t werk niets gedaan, thuis niets gedaan. Even m'n valsheid kwijt en morgen 'n frisse dag.
Gelijk kijken of het ülkücü-teken nog werkt.quote:
Die melodie blijft prachtig.quote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef xminator het volgende:
Heeft iemand dit gezien?
Prachtig, Suarez die in z'n eentje zijn doelpunt aan het vieren is![]()
http://inciswf.com/suarezinhuzunluhikayesi.swf
Haten op Djeez.quote:Op maandag 12 november 2012 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Djeez. Zal maar de vader van je kinderen zijn,die zulke dingen zegt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:13 schreef Ambipur het volgende:
Zg God mag weten waarom, maar heb net over jou gedroomd.. Weird.
Mensen beginnen over internet vrienden te dromenquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja! En CCYH en Ayca ook volgens mij?!![]()
Was 'n beschaafde droom. Waren zelfs in mn dorp.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mensen beginnen over internet vrienden te dromen
Joh, ik droom zelfs over onbekenden. Jij komt ooit nog wel a/d beurt. Droom altijd raar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mensen beginnen over internet vrienden te dromen
Vind je dat niet gek?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Joh, ik droom zelfs over onbekenden. Jij komt ooit nog wel a/d beurt. Droom altijd raar.
Dat was geen geklaag. Ben dol op die collega.quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ben je altijd aan het klagen? Gisteren klaagde je over je collega vanwege vergadering oid.
Zou nooit over die Adnan/Harun Yahyah willen dromen. Zul je net zienquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een keer over Bülent Ersoy gedroomd. Alles beter dan dat.
Was ook een nette droom trouwens, voor die vraag komt.
Beter dan zG? Was echt n vage droom.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee, dat je over je internet vrienden droomt, ooit over mij en dat het altijd een rare droom is. Is dat niet gek?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh.. Iedereen droomt toch over onbekenden?
Zie vaak genoeg mensen, dat ik denk: wie was dat.
Je zit er wel heel erg mee he, alles verwijt je aan roken. Grow up!quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Beter dan zG? Was echt n vage droom.
Droom altijd raar, maar als ik stop met roken is het nog erger.
Maşallah!quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zou nooit over die Adnan/Harun Yahyah willen dromen. Zul je net zien
Over zarGon zou ik maar al te graag willen dromen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Beter dan zG? Was echt n vage droom.
Droom altijd raar, maar als ik stop met roken is het nog erger.
What, the FUCK?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Hou je mond zeikerd. Ik weet dat het zo is. Net als dat ik nu inene wakker ben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je zit er wel heel erg mee he, alles verwijt je aan roken. Grow up!
Hou op,serieusquote:
Wat deden jullie daar dan, schaapjes hoeden ofzo?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja! En CCYH en Ayca ook volgens mij?!![]()
Was 'n beschaafde droom. Waren zelfs in mn dorp.
Enige wat mij is bijgebleven is mijn zieke tante en dat hij en mijn nichtje en ik voor m'n tantes huis zaten. Plots begon 't enorm te regenen en ging ik er genietend onder staan met uitgestoken handen, waarop die 2 me raar aankeken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:36 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wat deden jullie daar dan, schaapjes hoeden ofzo?
Aha, zie het nu ook pas. Zit op een klote netbook, vandaar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:34 schreef Bilge het volgende:
[..]
Er staat nette droom, niet natte. Ik las het eerst ook verkeerd.
Je hebt wel erg lange tenen zeg. How come?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hou je mond zeikerd. Ik weet dat het zo is. Net als dat ik nu inene wakker ben.
Strooi met wat positiviet, als je je irriteert aan mij kun je me ook negeren. Goede optie, wellicht.
Omdat je mij een zeikwijf vindt en dan zelf gaat zeuren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je hebt wel erg lange tenen zeg. How come?
Nou ja, als je een zeikwijf bent dan ben je dat toch, hoef je niet boos over te doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat je mij een zeikwijf vindt en dan zelf gaat zeuren.
Verder ben ik net klaarwakker en daar geirriteerd over.
Excuses als ik wat bot overkom.
Prachtige droom.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Enige wat mij is bijgebleven is mijn zieke tante en dat hij en mijn nichtje en ik voor m'n tantes huis zaten. Plots begon 't enorm te regenen en ging ik er genietend onder staan met uitgestoken handen, waarop die 2 me raar aankeken.
Het zal wel een onbewust en diep verborgen verlangen zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Aha, zie het nu ook pas. Zit op een klote netbook, vandaar.
Plus nog steeds is het WHAT THE FUCK? Bulent ersoy in je droom
'T was zo'n mooie regenbui, met van die grote druppels. En de geur van natte modder.. Het einde was idd prachtig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
Prachtige droom.![]()
Korte regenbuien in Turkije.
Turkiye'nin tozu topragi bile mis kokuyorquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
'T was zo'n mooie regenbui, met van die grote druppels. En de geur van natte modder.. Het einde was idd prachtig.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, als je een zeikwijf bent dan ben je dat toch, hoef je niet boos over te doen.
Ik ben nu aan het werkquote:
Koy topragi dat nat is, is de lekkerste geur ever. Mis Turkije inene.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het werk
Cocuga voor het eerst corba icirdim/yedirdim zonder dat hij moeilijk deed![]()
Senin gunun nasil gecti?
Koy houd ik niet heel erg van, vanwege wespen en spinnen en andere vieze ongedierte.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Koy topragi dat nat is, is de lekkerste geur ever. Mis Turkije inene.
Mijn dag was zeikerigmorgen een goede poging voor n betere!
Mijlpaal dat je kind voor 't eerst zonder zeuren eet. Hoe oud is hij/zij?
Ik ben panisch voor ongedierte, maar 't dorp is mijn hemel. Vergeet de rest, ik kan 3 weken genieten van 't dorp.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Koy houd ik niet heel erg van, vanwege wespen en spinnen en andere vieze ongedierte.
Hij is 9 maanden oud.
Je droom lijkt trouwens op je onderschrift. Dat lijkt me geen toeval?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
'T was zo'n mooie regenbui, met van die grote druppels. En de geur van natte modder.. Het einde was idd prachtig.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:56 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je droom lijkt trouwens op je onderschrift. Dat lijkt me geen toeval?
Tatli rüyalar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]M'n onderschift is ook gebaseerd op de realiteit.. Is dus geen toeval.
Iyi geceler.
Had het gelezen in het MFtopic jaquote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef zarGon het volgende:
Ayca, Actrice Ariel Winter (14) betrapt tijdens seks (via KLB / Dora heeft snoeiharde seks).
Bestaat niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 07:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Weet iemand wat de Turkse tegenhanger is van de Nederlandse Sjohnny & Anita of Henk & Ingrid (iets recenter) ?
Ahmed en Fatma?
Nee, ik wil dat mensen hun verstand gebruiken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:07 schreef Ambipur het volgende:
Weiss, ben je zo teleurgesteld in 't geloof, dat je jouw aversie continu kenbaar maakt
En dat kun je niet doen door mensen te overtuigen met onderbouwde argumenten ipv zo denigrerend te doen? Wat trouwens typisch is voor atheistenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat mensen hun verstand gebruiken.
Religie is als kanker, je kan het niet aanpakken met paracetamol en kippensoep.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En dat kun je niet doen door mensen te overtuigen met onderbouwde argumenten ipv zo denigrerend te doen? Wat trouwens typisch is voor atheistenZe hebben 't allemaal.
Nee, de clash of civilization, dat is de kanker van nu.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Religie is als kanker, je kan het niet aanpakken met paracetamol en kippensoep.
Ik probeer niks of niemand te overtuigen. En ik geloof niet dat er een clash of civilization bestaat, net zo min als een battle of sexes.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, de clash of civilization, dat is de kanker van nu.
Elkaar overtuigen dat iedereen het beter weet.
Waarom dan je minachting zo ventileren? Alsof jij jezelf beter voelt ten opzichte van gelovigen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik probeer niks of niemand te overtuigen. En ik geloof niet dat er een clash of civilization bestaat, net zo min als een battle of sexes.
Jij hebt toch ook medelijden met een vrouw die bij een man blijft die haar fysiek mishandelt en emotioneel verwaarloost ?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom dan je minachting zo ventileren? Alsof jij jezelf beter voelt ten opzichte van gelovigen.
Below the belt deze.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook medelijden met een vrouw die bij een man blijft die haar fysiek mishandelt en emotioneel verwaarloost ?
Verdere discussie wordt hierbij vermeden; toelichting via DM.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Below the belt deze.
Antwoord op je vraag: Nee. Ik begrijp haar.
Nerdquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verdere discussie wordt hierbij vermeden; toelichting via DM.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Religie is als kanker, je kan het niet aanpakken met paracetamol en kippensoep.
Ik heb niks tegen gelovigen zelfquote:
Gaat er niet om schat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen gelovigen zelf![]()
Ok, een klein beetje dan.
Net zoveel haat als gelovigen mij benaderenquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gaat er niet om schat.
Je brengt het gewoon heel haatdragend. Is niet nodig.
Sst, nu is het geen verrassing meer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:57 schreef xminator het volgende:
Wie haat weissman niet? Meet is toch georganiseerd om hem neer te knuppelen
Geef mij de eer dan. Jullie zijn te kleinquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:57 schreef xminator het volgende:
Wie haat weissman niet? Meet is toch georganiseerd om hem neer te knuppelen
anlat helequote:Op dinsdag 13 november 2012 12:55 schreef Weissman het volgende:
Don't get me started
Jullie weten heel goed wat ik bedoel
You, mad...you...evil !quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:02 schreef xminator het volgende:
Laten wij er allemaal lacherig over doen, zodat het net een grapje lijkt.
Vanuit principe discussieer ik nooit over politiek, geloof of sport.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:03 schreef xminator het volgende:
By the way: geen gepraat over politiek en geloof tijdens de meet.
Laten wij het leuk en gezellig houden.
Ik haat dat gezeik over politiek+geloof. Maar dan valt er niets meer te bespreken. Sws ben ik geen prater.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:03 schreef xminator het volgende:
Dat laatste maakt jou wel gay.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vanuit principe discussieer ik nooit over politiek, geloof of sport.
Pfffff, pls!! Heb wakker gelegen tot fucking half 4. Tot ik me bedacht: komt door nicotinepleister. Dat afgehaald en rond 4u sliep ik. Daarna wekker niet gehoord, te laat wakker etc etc en meer geklaag.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:04 schreef xminator het volgende:
Ambi, je hebt niet hardgelopen he vanochtend? Hè? Hè!
Dan maar gay, de gezelligheid voor de groep heeft meer prioriteit. Ook al wordt ik geknuppeld, gestenigd en gekruisigd.quote:
Je moet ook geen nicotinepleister gebruiken als je slaaptquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Pfffff, pls!! Heb wakker gelegen tot fucking half 4. Tot ik me bedacht: komt door nicotinepleister. Dat afgehaald en rond 4u sliep ik. Daarna wekker niet gehoord, te laat wakker etc etc en meer geklaag.
Vanavond!
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan maar gay, de gezelligheid voor de groep heeft meer prioriteit. Ook al wordt ik geknuppeld, gestenigd en gekruisigd.
Eh.. Ik slaap als 'n tevreden dikzak als ik eet voor 't slapen gaan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Je moet ook geen nicotinepleister gebruiken als je slaapt. Is net zoiets als eten voor het slapen gaan.
Weissman ophangen aan een touw en gáán met die knuppel!quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:10 schreef xminator het volgende:
[..].
Lekker gezellie met z'n allen jou neerknuppelen, omstebeurt. Zullen alvast een volgorde maken van wie eerst mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan maar afvragen waarom je een aantal kilootjes te veel hebt. Vind eerst een man, ga trouwen en dan mag je eten wat je wiltquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh.. Ik slaap als 'n tevreden dikzak als ik eet voor 't slapen gaan.
Verder, deed dit altijdZodat ik 's morgens geen behoefte heb. Maar ging perfect vanmorgen.
Je weet dat ik eigenlijk 'n oogje op je heb en je plaag om zo je aandacht te krijgen, zodat ik vanavond als een gelukkig mens kan liggen slapen?quote:
BOOOOOquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:03 schreef xminator het volgende:
ALOOOOOOquote:
Niet doen. Chicks digg men with cash.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:52 schreef xminator het volgende:
Had ik zin om te zeggen
Heb opeens de urgentie gekregen om geld te spenderen.
Heb al zat cash en heb ook al een chick. Het enige wat nog resteert is het spenderen van cashquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet doen. Chicks digg men with cash.
Ja, sorry, hier spreekt de volwassene.. Let goed op je spenderen. Straks is 't allemaal moeilijkerquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb al zat cash en heb ook al een chick. Het enige wat nog resteert is het spenderen van cash
No worries, ik heb gestudeerd om geld van anderen te spenderenquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, sorry, hier spreekt de volwassene.. Let goed op je spenderen. Straks is 't allemaal moeilijkerIk spreek uit ervaring, I was rich back then.
Mijn golf mist nog een kleine 2000,- bi sponsor yapsana!quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:52 schreef xminator het volgende:
Had ik zin om te zeggen
Heb opeens de urgentie gekregen om geld te spenderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten! TM is geen gier, jij bent dat! Shock.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:11 schreef xminator het volgende:
[..]
No worries, ik heb gestudeerd om geld van anderen te spenderen.
Ayy yavruumm.. ik heb net alleen gegeten, als ik het had geweten had ik ook wel wat voor jou bereid!quote:
Vraag iets en misschien geef ik daarop antwoord...quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn golf mist nog een kleine 2000,- bi sponsor yapsana!![]()
![]()
Mag je een plekje kiezen op mijn achterruit om je handtekening of naam etc. sticker te plakken![]()
[ afbeelding ]Usta bu neSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik begrijp het verband niet eerlijk gezegd?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten! TM is geen gier, jij bent dat! Shock.
Mijn achterruit van mijn Golf, als je zo graag geld wilt spenderen, sponsor mij 2000 euro en plak een sticker van je kop of naam oid op mijn achterruit waar je wiltquote:
Jaaquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ayy yavruumm.. ik heb net alleen gegeten, als ik het had geweten had ik ook wel wat voor jou bereid!
Wil je çay?
Krijg ik daar ook een BJ bijquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn achterruit van mijn Golf, als je zo graag geld wilt spenderen, sponsor mij 2000 euro en plak een sticker van je kop of naam oid op mijn achterruit waar je wilt
Wallah ik heb een 63mm uitlaat, als ie er in past mag het wel..quote:
Tsjah, dan houdt het op hèquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wallah ik heb een 63mm uitlaat, als ie er in past mag het wel..
En anders haal ik mijn luchtfilter er wel af dat is 110mm, maar ze slikt niet.. Onu diyim alvast..
Hallon AMbiquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:22 schreef Ambipur het volgende:
Jullie moeten echt eens van bil gaan.. Dit wordt zielig
Klootzak. Hele dag niet aangedacht. Jij bent een eikel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:26 schreef xminator het volgende:
Misschien moet jij even een sigaretje nuttigen
Heb geen sigaretten meer, hoor.. Die heb ik gisteren i/h water gegooid.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:29 schreef xminator het volgende:
Je gaat echt geen sigaretje roken hoor! Je hebt ook al niet hardgelopen, hou jezelf even in!
Kon je beter aan junks op straat geven, hayirli bisey yapardinquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb geen sigaretten meer, hoor.. Die heb ik gisteren i/h water gegooid.
Jazeker.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Is je vriendin Turks, xminator?
Neuh. Als ik niet rook, rookt een ander ook niet!quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Kon je beter aan junks op straat geven, hayirli bisey yapardin
[..]
Jazeker.
Get in line, sister.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dacht ik kans te kunnen maken op X![]()
Is zielig voor die junks!quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neuh. Als ik niet rook, rookt een ander ook niet!
Depends....quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:58 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben zo blij dat iemand op mijn werk is ontslagen.. Does this makes me a bad person?
Ligt er aan.. Vanwege zijn geur..?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:58 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben zo blij dat iemand op mijn werk is ontslagen.. Does this makes me a bad person?
I expect kisses enzow?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zal wel lief zijn op de meet.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:08 schreef xminator het volgende:
In eerste instantie dacht ik dat jij jezelf beschreef
Voel me snel aangesproken werk ik aan. Wat vind je verder typerend voor mij?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:08 schreef xminator het volgende:
In eerste instantie dacht ik dat jij jezelf beschreef
Dat dus, je voelt je snel aangesproken/aangevallen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Voel me snel aangesproken werk ik aan. Wat vind je verder typerend voor mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |