Zelfs Rossdale haalt 30-0.quote:Op maandag 12 november 2012 22:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
De fuck, ziet er wel erg simpel uit
Omg!!! Eerst zien dan geloven, maar ik moet je denk ik gelijk geven.quote:
vice city > Vquote:Op maandag 12 november 2012 22:53 schreef Bozz187 het volgende:
ppffff wacht maar tot gta v er is, elke andere game is dan schijt.
ja stef, zelfs gears is dan kut
Dat moet ook, anders win ik nooit.quote:Op maandag 12 november 2012 22:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
De fuck, ziet er wel erg simpel uit
Dropzone blijft makkelijk, maakt niet uit welke game.quote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat moet ook, anders win ik nooit.
Ga je naar de nachtrelease?quote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik mag jullie niet.quote:Op maandag 12 november 2012 22:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dropzone blijft makkelijk, maakt niet uit welke game.
Hear, hear!quote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nein, vriend heeft hem gepreorderd. Die haalt hem morgen op, maar mag hem pas vrijdag spelen als ik er ben.quote:
Wie,je vriend? Werd ook wel eens tijdquote:Op maandag 12 november 2012 22:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nein, vriend heeft hem gepreorderd. Die haalt hem morgen op, maar mag hem pas vrijdag spelen als ik er ben.En daarna neem ik hem mee naar huis.
Eensquote:Op maandag 12 november 2012 22:53 schreef Bozz187 het volgende:
ppffff wacht maar tot gta v er is, elke andere game is dan schijt.
ja stef, zelfs gears is dan kut
Nee blops. Hij is te druk met AC3.quote:Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wie,je vriend? Werd ook wel eens tijd
Heb pringles aan de haak geslagen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef badboynova het volgende:
Titty weer aan de vriend ????? Doe je dat niet meer melden?
Ah ok,ik moet die hele serie nog eens spelenquote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee blops. Hij is te druk met AC3.
Ik vind dit sfeertje totaal niet passen bij de rest. Was waarschijnlijk ook niet echt de bedoeling maar vind er nu weinig aan tbh.quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok,ik moet die hele serie nog eens spelen
Ah heb 1 en 2 nog wel liggenquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok,ik moet die hele serie nog eens spelen
De chips bus, of the Horn dog van dit topicquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb pringles aan de haak geslagen.
1 heb ik hier ook,maar ik trok dat na een tijdje echt niet meerquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
1 heb ik hier ook,maar ik trok dat na een tijdje echt niet meerWellicht biets ik 2 nog wel een keer van je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |