SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Michhas op 12-11-2012 17:11:39 ]
Snap je.quote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef PierreTT het volgende:
Mag die OP weg? En mag de Stay Connected neger daarin? Met een hamburger? En een kerel met een accordeon? En een beer op een eenwieler? Awwww alsjeblieft?
de uggs collectie mag dan wel weer blijvenquote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef PierreTT het volgende:
Mag die OP weg? En mag de Stay Connected neger daarin? Met een hamburger? En een kerel met een accordeon? En een beer op een eenwieler? Awwww alsjeblieft?
Done.quote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef PierreTT het volgende:
Die mag altijd blijvenquote:Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
de uggs collectie mag dan wel weer blijven![]()
![]()
Vergeet je gunnars nietquote:Op maandag 12 november 2012 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb mijn gamerfuel en gamergrip al klaar staan voor vannacht
Goed zo, wel handschoenen meenemen vanavond hequote:Op maandag 12 november 2012 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Liggen al te shinen naast mijn controller
quote:
quote:"Badr Hari opnieuw gearresteerd na bezoek aan horecagelegenheid, bevestigt OM. "
quote:"Vrijkomen en dan weer worden opgepakt omdat je de betekenis van 'horeca' even niet zo helder voor de geest hebt"
ja, dat het niet werkt, al die kut hitmarkers en dat je door een verneukt matchmaking systeem in een noob team komt.quote:Op maandag 12 november 2012 20:45 schreef quer het volgende:
praten jullie hier uberhaubt over call of duty?
jij weet hetquote:Op maandag 12 november 2012 20:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja, dat het niet werkt, al die kut hitmarkers en dat je door een verneukt matchmaking systeem in een noob team komt.
dat is als we uberhaubt cod spelen
Ook weer zo genoten van Twente Teun?quote:
Ja hoor,wat wil je weten?quote:Op maandag 12 november 2012 20:45 schreef quer het volgende:
praten jullie hier uberhaubt over call of duty?
Waarom kan je maar 10 seconden rennen?quote:
Soldaten met downquote:Op maandag 12 november 2012 21:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Waarom kan je maar 10 seconden rennen?
Waarom kan je niet herladen terwijl je rent?
WAAROM PIERRE WAAROM?!?!
Lol nu al level 10.quote:
En ik was het nietquote:Op maandag 12 november 2012 21:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kwam er al een tegen die al level 53 was.
Kiek hem goaaan.quote:
Weinig recoil.quote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
The fuck? Guns zien er nog makkelijker uit dan in MW3/BO.
In cod zijn de wapens nooit moeilijkquote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
The fuck? Guns zien er nog makkelijker uit dan in MW3/BO.
oke stefquote:Op maandag 12 november 2012 21:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In cod zijn de wapens nooit moeilijk
Zelfs Rossdale haalt 30-0.quote:Op maandag 12 november 2012 22:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
De fuck, ziet er wel erg simpel uit
Omg!!! Eerst zien dan geloven, maar ik moet je denk ik gelijk geven.quote:
vice city > Vquote:Op maandag 12 november 2012 22:53 schreef Bozz187 het volgende:
ppffff wacht maar tot gta v er is, elke andere game is dan schijt.
ja stef, zelfs gears is dan kut
Dat moet ook, anders win ik nooit.quote:Op maandag 12 november 2012 22:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
De fuck, ziet er wel erg simpel uit
Dropzone blijft makkelijk, maakt niet uit welke game.quote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat moet ook, anders win ik nooit.
Ga je naar de nachtrelease?quote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik mag jullie niet.quote:Op maandag 12 november 2012 22:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dropzone blijft makkelijk, maakt niet uit welke game.
Hear, hear!quote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nein, vriend heeft hem gepreorderd. Die haalt hem morgen op, maar mag hem pas vrijdag spelen als ik er ben.quote:
Wie,je vriend? Werd ook wel eens tijdquote:Op maandag 12 november 2012 22:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nein, vriend heeft hem gepreorderd. Die haalt hem morgen op, maar mag hem pas vrijdag spelen als ik er ben.En daarna neem ik hem mee naar huis.
Eensquote:Op maandag 12 november 2012 22:53 schreef Bozz187 het volgende:
ppffff wacht maar tot gta v er is, elke andere game is dan schijt.
ja stef, zelfs gears is dan kut
Nee blops. Hij is te druk met AC3.quote:Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wie,je vriend? Werd ook wel eens tijd
Heb pringles aan de haak geslagen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef badboynova het volgende:
Titty weer aan de vriend ????? Doe je dat niet meer melden?
Ah ok,ik moet die hele serie nog eens spelenquote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee blops. Hij is te druk met AC3.
Ik vind dit sfeertje totaal niet passen bij de rest. Was waarschijnlijk ook niet echt de bedoeling maar vind er nu weinig aan tbh.quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok,ik moet die hele serie nog eens spelen
Ah heb 1 en 2 nog wel liggenquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok,ik moet die hele serie nog eens spelen
De chips bus, of the Horn dog van dit topicquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb pringles aan de haak geslagen.
1 heb ik hier ook,maar ik trok dat na een tijdje echt niet meerquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
1 heb ik hier ook,maar ik trok dat na een tijdje echt niet meerWellicht biets ik 2 nog wel een keer van je!
Beng.quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb pringles aan de haak geslagen.
En terecht!quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb pringles met een haak geslagen.
Dan hoop ik wel dat je nu wat meer spieren in je linkerarm hebtquote:
Niks hiden,slaan met haken!quote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je maakt grap. Hide yo kids hide yo marloes.
Sowieso, steeds van hand wisselen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat je nu wat meer spieren in je linkerarm hebt
quote:Op maandag 12 november 2012 23:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso, steeds van hand wisselen.
<insert SHAFT plaatje>quote:Op maandag 12 november 2012 23:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso, steeds van hand wisselen.
In het begin kwam ik er moeilijk doorheen. Ik heb helemaal niets met het oude amerika of met indianen, maar ik ben nu ver tegen het einde (sequence 10 van de... 12 denk ik) en nu begint het wel leuk te worden. Beetje de sidemissions doen, welke op zich best ok zijn. Het grote nadeel van de game is wel echt dat sommige dingen heel slecht worden uitgelegd en daardoor totaal onduidelijk zijn. Ook liggen in de steden de huizen best van elkaar af, waardoor je niet zo gemakkelijk meer over alle daken sprint. Ik ren bijna alleen maar door alle straten en steegjes. Klimmen doe ik bijna niet meer eigenlijk, alleen voor die viewpoints.quote:Op maandag 12 november 2012 22:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wat vond je nou van AC3? Viel toch een beetje tegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, ik vind hem wel vermakelijk, maar meer dan een 7,5 krijgt hij niet. Alle vernieuwingen tov vorige delen vallen tegen, behalve het varen met boten, dat is wel een toffe minigame
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In het begin kwam ik er moeilijk doorheen. Ik heb helemaal niets met het oude amerika of met indianen, maar ik ben nu ver tegen het einde (sequence 10 van de... 12 denk ik) en nu begint het wel leuk te worden. Beetje de sidemissions doen, welke op zich best ok zijn. Het grote nadeel van de game is wel echt dat sommige dingen heel slecht worden uitgelegd en daardoor totaal onduidelijk zijn. Ook liggen in de steden de huizen best van elkaar af, waardoor je niet zo gemakkelijk meer over alle daken sprint. Ik ren bijna alleen maar door alle straten en steegjes. Klimmen doe ik bijna niet meer eigenlijk, alleen voor die viewpoints.
Oja, en het desmond verhaal wordt elke game vager en vager. Kan er echt geen touw meer aan vast knopenTijdens een cutscene in AC3 wordt iets uit het einde van Revelations uitgelegd en dat kwam voor mij echt als een verrassing. Waarom was dat niet obvious in Revelations zelf?
Dit waren ook mijn bevindingen wel een beetje. De eerste paar sequences waren zo vaag en het verhaal ging zo snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, ik vind hem wel vermakelijk, maar meer dan een 7,5 krijgt hij niet. Alle vernieuwingen tov vorige delen vallen tegen, behalve het varen met boten, dat is wel een toffe minigame
Daarom zei ik dat ze het misschien beter over 2 games uit hadden kunnen spreiden, dan hadden ze beter de diepte in kunnen duiken. Het verhaal was nu vrij shallow vond ik zelf, terwijl het verhaal van Ezio echt fucking uitgebreid was.
Nieuwe Type 95 dus?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:30 schreef SoldMayor het volgende:
Na 20 potjes gewoon k/d onder de 1.00 hebben.![]()
![]()
Das lang geleden bij een cod.![]()
Vind het wel lekker spelen. Normaal haat ik burst wapens, gisteren alleen maar met S553 rondgepoft . Ekte burst.![]()
Reviews op tweakers.netquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:34 schreef Michhas het volgende:
Review op tweakers was toch niet zo negatief als ik dacht.
quote:One thing I will say is cool. It seems Treyarch figured out dashboarding. If you dashboard, you get a "probation warning".
Dafuqquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Tams + vriend zijn helemaal klaar om vrijdag het blops strijdveld te betreden
Wat is er mis met de oude "The fuck?" of "WTF"?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
DafuqIk speel blops overigens alleen hoor.
Denk je echt ja? Dan hadden ze misschien beter de game op 3 schijfjes kunnen zetten. Bij films is het al kut als ze het uitspreiden over 2 films.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit waren ook mijn bevindingen wel een beetje. De eerste paar sequences waren zo vaag en het verhaal ging zo snel.
Daarom zei ik dat ze het misschien beter over 2 games uit hadden kunnen spreiden, dan hadden ze beter de diepte in kunnen duiken. Het verhaal was nu vrij shallow vond ik zelf, terwijl het verhaal van Ezio echt fucking uitgebreid was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |