SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Michhas op 12-11-2012 17:11:39 ]
Snap je.quote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef PierreTT het volgende:
Mag die OP weg? En mag de Stay Connected neger daarin? Met een hamburger? En een kerel met een accordeon? En een beer op een eenwieler? Awwww alsjeblieft?
de uggs collectie mag dan wel weer blijvenquote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef PierreTT het volgende:
Mag die OP weg? En mag de Stay Connected neger daarin? Met een hamburger? En een kerel met een accordeon? En een beer op een eenwieler? Awwww alsjeblieft?
Done.quote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef PierreTT het volgende:
Die mag altijd blijvenquote:Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
de uggs collectie mag dan wel weer blijven![]()
![]()
Vergeet je gunnars nietquote:Op maandag 12 november 2012 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb mijn gamerfuel en gamergrip al klaar staan voor vannacht
Goed zo, wel handschoenen meenemen vanavond hequote:Op maandag 12 november 2012 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Liggen al te shinen naast mijn controller
quote:
quote:"Badr Hari opnieuw gearresteerd na bezoek aan horecagelegenheid, bevestigt OM. "
quote:"Vrijkomen en dan weer worden opgepakt omdat je de betekenis van 'horeca' even niet zo helder voor de geest hebt"
ja, dat het niet werkt, al die kut hitmarkers en dat je door een verneukt matchmaking systeem in een noob team komt.quote:Op maandag 12 november 2012 20:45 schreef quer het volgende:
praten jullie hier uberhaubt over call of duty?
jij weet hetquote:Op maandag 12 november 2012 20:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja, dat het niet werkt, al die kut hitmarkers en dat je door een verneukt matchmaking systeem in een noob team komt.
dat is als we uberhaubt cod spelen
Ook weer zo genoten van Twente Teun?quote:
Ja hoor,wat wil je weten?quote:Op maandag 12 november 2012 20:45 schreef quer het volgende:
praten jullie hier uberhaubt over call of duty?
Waarom kan je maar 10 seconden rennen?quote:
Soldaten met downquote:Op maandag 12 november 2012 21:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Waarom kan je maar 10 seconden rennen?
Waarom kan je niet herladen terwijl je rent?
WAAROM PIERRE WAAROM?!?!
Lol nu al level 10.quote:
En ik was het nietquote:Op maandag 12 november 2012 21:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kwam er al een tegen die al level 53 was.
Kiek hem goaaan.quote:
Weinig recoil.quote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
The fuck? Guns zien er nog makkelijker uit dan in MW3/BO.
In cod zijn de wapens nooit moeilijkquote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
The fuck? Guns zien er nog makkelijker uit dan in MW3/BO.
oke stefquote:Op maandag 12 november 2012 21:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In cod zijn de wapens nooit moeilijk
Zelfs Rossdale haalt 30-0.quote:Op maandag 12 november 2012 22:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
De fuck, ziet er wel erg simpel uit
Omg!!! Eerst zien dan geloven, maar ik moet je denk ik gelijk geven.quote:
vice city > Vquote:Op maandag 12 november 2012 22:53 schreef Bozz187 het volgende:
ppffff wacht maar tot gta v er is, elke andere game is dan schijt.
ja stef, zelfs gears is dan kut
Dat moet ook, anders win ik nooit.quote:Op maandag 12 november 2012 22:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
De fuck, ziet er wel erg simpel uit
Dropzone blijft makkelijk, maakt niet uit welke game.quote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat moet ook, anders win ik nooit.
Ga je naar de nachtrelease?quote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik mag jullie niet.quote:Op maandag 12 november 2012 22:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dropzone blijft makkelijk, maakt niet uit welke game.
Hear, hear!quote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nein, vriend heeft hem gepreorderd. Die haalt hem morgen op, maar mag hem pas vrijdag spelen als ik er ben.quote:
Wie,je vriend? Werd ook wel eens tijdquote:Op maandag 12 november 2012 22:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nein, vriend heeft hem gepreorderd. Die haalt hem morgen op, maar mag hem pas vrijdag spelen als ik er ben.En daarna neem ik hem mee naar huis.
Eensquote:Op maandag 12 november 2012 22:53 schreef Bozz187 het volgende:
ppffff wacht maar tot gta v er is, elke andere game is dan schijt.
ja stef, zelfs gears is dan kut
Nee blops. Hij is te druk met AC3.quote:Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wie,je vriend? Werd ook wel eens tijd
Heb pringles aan de haak geslagen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef badboynova het volgende:
Titty weer aan de vriend ????? Doe je dat niet meer melden?
Ah ok,ik moet die hele serie nog eens spelenquote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee blops. Hij is te druk met AC3.
Ik vind dit sfeertje totaal niet passen bij de rest. Was waarschijnlijk ook niet echt de bedoeling maar vind er nu weinig aan tbh.quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok,ik moet die hele serie nog eens spelen
Ah heb 1 en 2 nog wel liggenquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok,ik moet die hele serie nog eens spelen
De chips bus, of the Horn dog van dit topicquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb pringles aan de haak geslagen.
1 heb ik hier ook,maar ik trok dat na een tijdje echt niet meerquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
1 heb ik hier ook,maar ik trok dat na een tijdje echt niet meerWellicht biets ik 2 nog wel een keer van je!
Beng.quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb pringles aan de haak geslagen.
En terecht!quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb pringles met een haak geslagen.
Dan hoop ik wel dat je nu wat meer spieren in je linkerarm hebtquote:
Niks hiden,slaan met haken!quote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je maakt grap. Hide yo kids hide yo marloes.
Sowieso, steeds van hand wisselen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat je nu wat meer spieren in je linkerarm hebt
quote:Op maandag 12 november 2012 23:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso, steeds van hand wisselen.
<insert SHAFT plaatje>quote:Op maandag 12 november 2012 23:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso, steeds van hand wisselen.
In het begin kwam ik er moeilijk doorheen. Ik heb helemaal niets met het oude amerika of met indianen, maar ik ben nu ver tegen het einde (sequence 10 van de... 12 denk ik) en nu begint het wel leuk te worden. Beetje de sidemissions doen, welke op zich best ok zijn. Het grote nadeel van de game is wel echt dat sommige dingen heel slecht worden uitgelegd en daardoor totaal onduidelijk zijn. Ook liggen in de steden de huizen best van elkaar af, waardoor je niet zo gemakkelijk meer over alle daken sprint. Ik ren bijna alleen maar door alle straten en steegjes. Klimmen doe ik bijna niet meer eigenlijk, alleen voor die viewpoints.quote:Op maandag 12 november 2012 22:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wat vond je nou van AC3? Viel toch een beetje tegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, ik vind hem wel vermakelijk, maar meer dan een 7,5 krijgt hij niet. Alle vernieuwingen tov vorige delen vallen tegen, behalve het varen met boten, dat is wel een toffe minigame
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In het begin kwam ik er moeilijk doorheen. Ik heb helemaal niets met het oude amerika of met indianen, maar ik ben nu ver tegen het einde (sequence 10 van de... 12 denk ik) en nu begint het wel leuk te worden. Beetje de sidemissions doen, welke op zich best ok zijn. Het grote nadeel van de game is wel echt dat sommige dingen heel slecht worden uitgelegd en daardoor totaal onduidelijk zijn. Ook liggen in de steden de huizen best van elkaar af, waardoor je niet zo gemakkelijk meer over alle daken sprint. Ik ren bijna alleen maar door alle straten en steegjes. Klimmen doe ik bijna niet meer eigenlijk, alleen voor die viewpoints.
Oja, en het desmond verhaal wordt elke game vager en vager. Kan er echt geen touw meer aan vast knopenTijdens een cutscene in AC3 wordt iets uit het einde van Revelations uitgelegd en dat kwam voor mij echt als een verrassing. Waarom was dat niet obvious in Revelations zelf?
Dit waren ook mijn bevindingen wel een beetje. De eerste paar sequences waren zo vaag en het verhaal ging zo snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, ik vind hem wel vermakelijk, maar meer dan een 7,5 krijgt hij niet. Alle vernieuwingen tov vorige delen vallen tegen, behalve het varen met boten, dat is wel een toffe minigame
Daarom zei ik dat ze het misschien beter over 2 games uit hadden kunnen spreiden, dan hadden ze beter de diepte in kunnen duiken. Het verhaal was nu vrij shallow vond ik zelf, terwijl het verhaal van Ezio echt fucking uitgebreid was.
Nieuwe Type 95 dus?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:30 schreef SoldMayor het volgende:
Na 20 potjes gewoon k/d onder de 1.00 hebben.![]()
![]()
Das lang geleden bij een cod.![]()
Vind het wel lekker spelen. Normaal haat ik burst wapens, gisteren alleen maar met S553 rondgepoft . Ekte burst.![]()
Reviews op tweakers.netquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:34 schreef Michhas het volgende:
Review op tweakers was toch niet zo negatief als ik dacht.
quote:One thing I will say is cool. It seems Treyarch figured out dashboarding. If you dashboard, you get a "probation warning".
Dafuqquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Tams + vriend zijn helemaal klaar om vrijdag het blops strijdveld te betreden
Wat is er mis met de oude "The fuck?" of "WTF"?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
DafuqIk speel blops overigens alleen hoor.
Denk je echt ja? Dan hadden ze misschien beter de game op 3 schijfjes kunnen zetten. Bij films is het al kut als ze het uitspreiden over 2 films.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit waren ook mijn bevindingen wel een beetje. De eerste paar sequences waren zo vaag en het verhaal ging zo snel.
Daarom zei ik dat ze het misschien beter over 2 games uit hadden kunnen spreiden, dan hadden ze beter de diepte in kunnen duiken. Het verhaal was nu vrij shallow vond ik zelf, terwijl het verhaal van Ezio echt fucking uitgebreid was.
Dat is niet "9fag" genoeg.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat is er mis met de oude "The fuck?" of "WTF"?
Wat is er mis met dafuq?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het is geen reddit/4chan/9gag hier. Waar gaat het toch heen in deze wereld?quote:
fixedquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het is geen reddit/4chan/9gag hier. Waar gaat het toch heen in deze wereld?
/stomamode off
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
wtfquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:07 schreef tliciouz het volgende:
Mijn moeder is in de woonkamer alle meubels aan het verschuiven, nu hadden we ooit op het dressoir een aquarium en tijdens het schoonmaken waren we een vis kwijt.
Nu schoven we net het dressoir opzij hing er een dode vis geplakt aan de muur.![]()
[ afbeelding ]
Nee aangezien het allemaal prima werkt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:34 schreef Rossdale het volgende:
En? Ben je hem al bijna zat, of duurt dat nog een aantal dagen?
Lekker op brood.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:07 schreef tliciouz het volgende:
Mijn moeder is in de woonkamer alle meubels aan het verschuiven, nu hadden we ooit op het dressoir een aquarium en tijdens het schoonmaken waren we een vis kwijt.
Nu schoven we net het dressoir opzij hing er een dode vis geplakt aan de muur.![]()
[ afbeelding ]
Alleen nog maar positief nuquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef SoldMayor het volgende:
Dat eerste potje wat we met ze alle speelde gisteren.
k/d
6-25
16-31
16-32
9-27
10-22
Was echt top vooral Nelis. Met ze 6-31 ofzo.
En nog geen nieuwe footage online. Beetje minder dit, Sold.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef SoldMayor het volgende:
k/d
6-25
16-31
16-32
9-27
10-22
Ik kom je vanmiddag helpen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef SoldMayor het volgende:
k/d
6-25
16-31
16-32
9-27
10-22
Ze mogen die hunter killer drone wel wat tweaken dat ding is zwaar op nu. Maarja Treyarch houdt hun spellen wel bij dus dat zal ook wel gebeurenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef SoldMayor het volgende:
k/d
6-25
16-31
16-32
9-27
10-22
Dat gooi ding? Die is juist bruutquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze mogen die hunter killer drone wel wat tweaken dat ding is zwaar op nu. Maarja Treyarch houdt hun spellen wel bij dus dat zal ook wel gebeuren
Bruut.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat gooi ding? Die is juist bruut
True, vrij easy kills makenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bruut.Wacht maar tot je er vaak mee afgeslacht wordt. Lijkt erop alsof je dat ding gewoon in de lucht kan gooien en a la aimbot een kill maakt.
Ik gooide er vannacht een richting de spawn van een enemy en had 5 killsquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bruut.Wacht maar tot je er vaak mee afgeslacht wordt. Lijkt erop alsof je dat ding gewoon in de lucht kan gooien en a la aimbot een kill maakt.
Dan zal je het ook wel gewoon hebben hequote:
Nou bij mw2 staat hij wel gewoon openquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zal je het ook wel gewoon hebben he
Waar danquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:49 schreef Rossdale het volgende:
Het goedpraten is al weer begonnen zie ik
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze mogen die hunter killer drone wel wat tweaken dat ding is zwaar op nu. Maarja Treyarch houdt hun spellen wel bij dus dat zal ook wel gebeuren
Vooral deze.quote:
quote:Maarja Treyarch houdt hun spellen wel bij dus dat zal ook wel gebeuren
Oh ja maar Stef, die is er niet bang voor dat het een geweldig spel wordquote:
Die heeft er vertrouwen in, met heel z'n hart.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh ja maar Stef, die is er niet bang voor dat het een geweldig spel word
Why?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:32 schreef Bozz187 het volgende:
hij is wel tof, maar fucking kut dat ik eerst lvl 34 moet worden om leuk te Kunnen gamen
Riot Shieldquote:
Als je leuk wilt gamen zal je toch een ander spel moeten spelen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:41 schreef KoningStoma het volgende:
Dan moet ik dus eerst een paar uur spelen tot ik leuk kan gamen.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:41 schreef KoningStoma het volgende:
Dan moet ik dus eerst een paar uur spelen tot ik leuk kan gamen.
Ditquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als je leuk wilt gamen zal je toch een ander spel moeten spelen.
BO 1 kon er ook wel aardig wat van.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
DitIk heb nog nooit zoveel hitmarkers in een CoD gehad.
Ohh hit ik voel het al aankomenquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
DitIk heb nog nooit zoveel hitmarkers in een CoD gehad.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ohh hit ik voel het al aankomen
Dat is appartquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:51 schreef tliciouz het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)-abuis-mass-effect-2
Het is vooral wennen als je de laatste tijd alleen maar MW2 hebt gedaan. Ik weet niet of het aan verbindingsproblemen ligt, Stef bijvoorbeeld had er een stuk minder last van. Ik moet aardig doorpoffen op mensen om ze neer te krijgen, maar af en toe ineens ook niet. Soms 12 kogels per enemy, soms 4. En verder spawnde ik regelmatig vlakbij een tegenstander. Hoe kan ik je verder demotiveren?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ohh hit ik voel het al aankomen
Wat is ditquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:07 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
MIsschien is het ook beter om na een paar dagen te spelen. Zo was het bij BO 1 ook.
Lag servers dit dat zus zo. Na een dag kwamen ze al met een update.quote:
Game opstarten, meteen update van 26MBquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lag servers dit dat zus zo. Na een dag kwamen ze al met een update.
Give it a little...quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:58 schreef SoldMayor het volgende:
Haten op BO2.![]()
Het werkt gewoon.
Werkt het niet.
Dan ligt het aan jezelf.
Gr gr. Treyarch fan.
En niet zo'n beetje ook, K/D van 0.60quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:13 schreef SoldMayor het volgende:
We werden gisteren in die paar potjes gewoon compleet afgeslacht.
Morgen kennen we de maps en dan delen wij die batta uit.
En dan is het ineens weer een goeden spel.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:51 schreef tliciouz het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)-abuis-mass-effect-2
Heb jij ooit over een niet cod-game gezegd dat de game eigenlijk kut is, maar ze het nog wel gaan patchen waardoor het fantastisch wordt?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb jij ooit een mp game uit de doos gehaald en dat hij perfect werkte meteen?
Homefront.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb jij ooit een mp game uit de doos gehaald en dat hij perfect werkte meteen?
MW2 altijd al kut gevonden. Ga je nu alleen de USAS noemen bij BF dan vergeet je nog de P90,M26 dart,Mm16 en de AEKquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb jij ooit over een niet cod-game gezegd dat de game eigenlijk kut is, maar ze het nog wel gaan patchen waardoor het fantastisch wordt?
Verder, lag issues zijn er altijd wel maar extreem overpowerde dingen heb je eigenlijk alleen bij COD. Nouja de USAS van BF3 was ook belachelijk, dat geef ik toe
G36E in BF2, Snipers in MoH,quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb jij ooit over een niet cod-game gezegd dat de game eigenlijk kut is, maar ze het nog wel gaan patchen waardoor het fantastisch wordt?
Verder, lag issues zijn er altijd wel maar extreem overpowerde dingen heb je eigenlijk alleen bij COD. Nouja de USAS van BF3 was ook belachelijk, dat geef ik toe
FAMAS, F2000quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW2 altijd al kut gevonden. Ga je nu alleen de USAS noemen bij BF dan vergeet je nog de P90,M26 dart,Mm16 en de AEK
hihi toch maar pre-order dus?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:33 schreef KoningStoma het volgende:
Zo eens kijke of-ie uberhaupt bij de post zat.
Hee Teun als je ergens geen verstand van hebt hou dan ook gewoon je mondjequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
hoezo moet je blops2 patchen? alles is toch in principe hetzelfde als deeltje 1 en daarvoor? waarom hebben ze dan dingen veranderd?
of is er eindelijk nieuwe engine etc gebruikt?
Alles wat ze aangepast hebben ten opzichte van deel één moet nu langzaam weer terug gepatched worden tot iets semi-werkends Teun.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
hoezo moet je blops2 patchen? alles is toch in principe hetzelfde als deeltje 1 en daarvoor? waarom hebben ze dan dingen veranderd?
Alsjeblieft doeeeeee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je meent toch niet dat ik meer woorden vuil ga maken aan dat stuk vreten
Blijf gewoon weg uit het topic. Iedereen blij behalve Rossdale.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
En Michhas.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef SoldMayor het volgende:
Ik doe het wel.
[..]
Blijf gewoon weg uit het topic. Iedereen blij behalve Rossdale.
En Pierrequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef SoldMayor het volgende:
Ik doe het wel.
[..]
Blijf gewoon weg uit het topic. Iedereen blij behalve Rossdale.
Wat heb ik nou weer misdaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh nou dan volg jij dat voorbeeld
cod maakt meer kapot dan je lief isquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:33 schreef SoldMayor het volgende:
Echt tof dat er 2 groepen zijn ontstaan in dit topic. Echt.
dat probeerde ik laatst dus ook duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:33 schreef SoldMayor het volgende:
Echt tof dat er 2 groepen zijn ontstaan in dit topic. Echt.
Heb je hem al gespeeld?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:40 schreef KneusTeun het volgende:
vind gewoon apart dat er zo weinig veranderd is en het toch niet goed loopt, van de vorige delen had je toch genoeg kunnen leren? er is weinig veranderd lijkt mij.
vind het apart dat het meteen als troll wordt gezien, misschien dat je het anders in je hoofd moet lezen.
Ik was wel van plan hem ook te halen.alleen door werk weinig tijd helaas
Waar is het fout gegaan dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:44 schreef Michhas het volgende:
'Vroeger' in den beginne van dit topic was er nooit ruzie. Dat zegt voor mij wel genoeg.
Servers kapen in MW2, S&D met riot shields, fucking epic times
allemaal als piraat gaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:44 schreef Michhas het volgende:
'Vroeger' in den beginne van dit topic was er nooit ruzie. Dat zegt voor mij wel genoeg.
Dat was briljantquote:
Apart, terwijl er toch juist wel previews waren met vernieuwende dingenquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:45 schreef KneusTeun het volgende:
Nope nog geen tijd gehad.
Maar "weinig vernieuwend" en "veilige veranderingen" is wel iets wat terug komt in reviews.
Of je zegt het gewoon, want zo blijf je het houdenquote:
Nee, want als ik het zeg zijn er een aantal personen hier gelijk weer op hun pik getrapt. Dan ben ik weer de boeman, en daar heb ik echt geen zin in.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of je zegt het gewoon, want zo blijf je het houden
Nick heet ikquote:
Ah duidelijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, want als ik het zeg zijn er een aantal personen hier gelijk weer op hun pik getrapt. Dan ben ik weer de boeman, en daar heb ik echt geen zin in.
Komt misschien omdat je een tijd terug aleeens zo'n zelfde post hebt gemaakt en toen was je gewoon aan het trollenquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:40 schreef KneusTeun het volgende:
vind gewoon apart dat er zo weinig veranderd is en het toch niet goed loopt, van de vorige delen had je toch genoeg kunnen leren? er is weinig veranderd lijkt mij.
vind het apart dat het meteen als troll wordt gezien, misschien dat je het anders in je hoofd moet lezen.
Ik was wel van plan hem ook te halen.alleen door werk weinig tijd helaas
Ah heb ze al een keer eerder in dat topic gepostquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
En die Nick me meteen weer na-apen he..
Hehe true was in het vorige topicquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh Jos had vandeweek ook een gigantische lijst gepost ergens
Sorry man
10 slots systeem is heel tof gedaan, je krijgt aparte combo's. Unlocktokens heb ik nog niet eens naar gekekenquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:22 schreef Doopy-X- het volgende:
Weet je wat helpt jongens? Gewoon hier tijdje niet komen.... Ga je alles wat beter in perspectief zien
Vind het systeem van unlocktokens en 10 slots waar je uit kan kiezen echt goed gevonden!
Joekel wat wil je voor sleeping dogs?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mocht er trouwens nog iemand bepaalde games zoeken :
Alan Wake (Limited Collector's Edition, code niet gebruikt)
Alone in the Dark
Alpha Protocol
Assassin's Creed 2
Assassin's Creed : Brotherhood
Avatar (de makkelijkste game om 1000GS te halen)
Battlefield : Bad Company 2 (VIP code is gebruikt)
BattleField 2 : Modern Combat
Batman : Arkham Asylum
Batman : Arkham City (Duitse cover, spel is gewoon Engels, nog nooit gebruikt
Banjo-Kazooie : Boutjes en Moertjes
Borderlands GOTY editie (geen 1 code is gebruikt, dus je hebt nog alle DLC erbij zitten)
Borderlands
Brink
Burnout Paradise The Ultimate Box
Bulletstorm (Online code is niet gebruikt)
Cabela's Big Game Hunter (NTSC, maar werkt gewoon op PAL)
Crackdown 2
CSI : Hard Evidence
Dead Island
Dead Rising 1
Dead Rising 2
Dirt 3 (code is gebruikt)
Driver : San Francisco (Online code is niet gebruikt)
Duke Nukem Forever
Eternal Sonata
F1 2010
F1 2011 (online code is niet gebruikt
Fable II
Fable III (game seal is nog dicht)
Fallout 3 (Fallout 3 GOTY versie is ook mogelijk)
FIFA 06 : Road to the fifa world cup (easy achievements)
FIFA 08
FIFA 10
FIFA 11
FIFA 12 (bij deze en bovenstaande FIFA games zijn de online codes gebruikt)
FIFA 2010 World Cup South Africa (game seal is nog dicht)
Final Fantasy XIII (Nog in de seal)
Final Fantasy XIII (ja ik heb hem 2x)
Flatout : Ultimate Carnage
Football Manager 2006
Forza Motorsport 2
Forza Motorsport 3 (codes zijn gebruikt)
Frontlines Fuel of War
Ghost Recon Advanced Warfighter
Halo 3
Halo 3 Reach
Hitman : Blood Money
Just Cause 2
Kameo
King Kong (easy achievements, dus perfect voor de achievements fans)
Lego Star Wars II : The Original Trilogy
Mass Effect 1 (met bonus disc)
Mass Effect 2 (Als er een code bijzat, is die gebruikt)
Maffia 2 (met map)
NBA 2k10
NBA JAM
Need for Speed : Hot Pursuit (online code is niet gebruikt)
NHL 2k6 (schijnbaar ook vrij easy voor de achievements
NHL 2011 (Online code is niet gebruikt)
Over G Fighters
PES 2011
Portal 2
Prison Break : The Conspiracy
Project Gotham Racing 3
Project Gotham Racing 4
Pure / Lego Batman bundle
Saints Row
Saints Row 2
Saints Row 3
Skate 3
Splint Cell : Conviction
Stuntman Ignition
Table Tennis
Test Drive Unlimited 2
The Bigs 2 Baseball
The Elder Scrolls IV : Oblivion
The Orange Box
The Saboteur
The Simpsons game
Topspin 2
Topspin 4
Transformers : War for Cybertron
Viva Pinata : Paniek in het Paradijs
X-men Origins : Wolverine
Redelijk nieuwe games :
Max Payne 3 (DLC code voor de 1ste DLC zit er bij, weet niet of de DLC al uitgekomen is)
Sleeping Dogs Benulux Edition (DLC code niet gebruikt)
Laat maar weten
Even afwachten wat Niels doet, aangezien ie net iets eerder was schnitzelkoninginquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Joekel wat wil je voor sleeping dogs?
Heb je nog niets gekocht?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
10 slots systeem is heel tof gedaan, je krijgt aparte combo's. Unlocktokens heb ik nog niet eens naar gekeken!
Volgens mij nietquote:
Nondeju! Niels dames gaan voor he!quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Even afwachten wat Niels doet, aangezien ie net iets eerder was schnitzelkoningin
Het is gewoon alleen de schuld van Vandermar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:14 schreef Michhas het volgende:
Nee, want als ik het zeg zijn er een aantal personen hier gelijk weer op hun pik getrapt. Dan ben ik weer de boeman, en daar heb ik echt geen zin in.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het is gewoon alleen de schuld van Vandermar.![]()
Toen hij weg is gegaan is alles kapot gegaan.
Dan moeten vrouwen dat altijd hanteren. Aangezien mannen eerder dood gaan en vrouwen dus alleen eerst willen als er wat te halen valt, trek ik me daar mooi niets van aan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nondeju! Niels dames gaan voor he!
Je hebt geld zat schooier koop hem maar nieuw in de winkelquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moeten vrouwen dat altijd hanteren. Aangezien mannen eerder dood gaan en vrouwen dus alleen eerst willen als er wat te halen valt, trek ik me daar mooi niets van aan.
Hoe denk je dat hij aan al dat geld is gekomen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt geld zat schooier koop hem maar nieuw in de winkel
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch normaal voor jou?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:29 schreef Doopy-X- het volgende:
Zojuist slechtste potje cod2 ooit gespeeld.... Iets van 7-24.... Sorry Sold
Manipuleer je vriend maarquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee. Ik ben slecht maar niet ZO slechtquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat is toch normaal voor jou?
Wat dacht je van COD4 met Frankii, Ross, Kneusteun? en nog één?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:44 schreef Michhas het volgende:
Wat interesseert mij jouw relatie met je vriend?quote:
Ik vertel hier toch niets over mijn relatie?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat interesseert mij jouw relatie met je vriend?Geef maar gewoon echt geld uit aan iets nieuws als je hem een cadeau wilt geven
nooit meer wat van gehoord die kerel, kwam ook uit lwden toch?quote:
Klopt, heeft mijn e-mail gehackt en alles gewist. Fijn dat ik mijn gmail toen nog gebruikte om een back-up te maken van belangrijke shit en mijn pc de week daarvoor gecrasht was.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
nooit meer wat van gehoord die kerel, kwam ook uit lwden toch?
Wat?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, heeft mijn e-mail gehackt en alles gewist. Fijn dat ik mijn gmail toen nog gebruikte om een back-up te maken van belangrijke shit en mijn pc de week daarvoor gecrasht was.
Takkeveel foto's van vroeger en afstudeerscriptie foetsie. Topkerel
Dan ga ik al helemaal niet meer betalen voor een game, omdat iemand die ik niet ken dan wat knaken kan besparenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vertel hier toch niets over mijn relatie?Zeg alleen dat het spel voor hem is, wat hij overigens zelf mag gaan betalen.
Nooit achter gekomen. Maargoed, ik kwam er ook achter dat hij mensen oplichtte via marktplaats. Liepen aangiftes tegen hemquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat?Had hij daar ook maar enigszins een rede voor of gewoon voor de lol?
Oke?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan ga ik al helemaal niet meer betalen voor een game, omdat iemand die ik niet ken dan wat knaken kan besparen
Mij uitmaken voor schaapquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef Rossdale het volgende:
Overigens, half het topic bitchen over CoD, en op Miech na zit vrijwel iedereen in mijn vriendenlijst op de launchdag gewoon Blops2 te spelenStelletje schapen
Nee een beertje.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mij uitmaken voor schaapik associeer mezelf liever met een biggetje
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef Rossdale het volgende:
Overigens, half het topic bitchen over CoD, en op Miech na zit vrijwel iedereen in mijn vriendenlijst op de launchdag gewoon Blops2 te spelenStelletje schapen
Op TROS Radar forum liep inderdaad ook een topic over hem.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nooit achter gekomen. Maargoed, ik kwam er ook achter dat hij mensen oplichtte via marktplaats. Liepen aangiftes tegen hem
Ik vroeg me al af waarom ik hem nooit meer zag.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Op TROS Radar forum liep inderdaad ook een topic over hem.
haha dat is waar ook, nu weet ik het weer. Misschien nog wel te vinden via googlequote:Op dinsdag 13 november 2012 21:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, was volgens mij al opgelost.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Denk het wel!quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
haha dat is waar ook, nu weet ik het weer. Misschien nog wel te vinden via google
quote:
Ja, nu heb je de baard in de keel...quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
vroeger toen Ross en ik nog jong waren en alles beter
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, nu heb je de baard in de keel...
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.opgelichtopint(...)BB.pl?num=1264159278
Wowquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.opgelichtopint(...)BB.pl?num=1264159278
je heb mij gekickt uit je friendlistquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef Rossdale het volgende:
Dit inderdaad.. Via Ebay of Amazon kan ik dat nog enigszins begrijpen als zo'n verkoper een rating van 99+ heeft maar via Marktplaatsquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
WowMaar je ben toch ook stom om 510 euro over te maken? Voor zo'n bedrag ga je toch langs bij die gene?
Klopt. Maar wel lekker.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dingen stinken altijd zo hard. En je handen ook. #diabolo
He Niels, vervelend..quote:Let op: vanaf 14 november kunt u met iDEAL maximaal EUR 10.000,- per dag betalen.
En lekker kaasfondue naar binnen spatelen!quote:
Sorry Nick, moeten we Sleeping Dogs toch maar contant regelen.quote:
[..]
Hé boeler, kssstquote:
¿quote:
wat een baas, ook hoe die de motor neerhaaltquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
wat een baas deze politie agent, hij ragt wel hard door het verkeer![]()
Reekers is het nuquote:
Hij zit nog steeds op fok hoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik hem nooit meer zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |